20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #180 på: 24. Feb. 2010, 23:32 »
Lyst på flere spill til min PS3, så den ikke står og støver ned :P

Noen som kan anbefale Need For Speed: Undercover?
Er ikke helt sikker på hva jeg har lyst på, men skytespill er jeg generelt dårlig på egentlig :P
Liker heller ikke spill som er enkle å "runne", men noe som kan ta litt tid :)

Her er noe for de med en kontroll til PS3: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/10848732/Speedlink-Controller-Converter-PS2-To-PS3/Product.html#
« Siste redigering: 24. Feb. 2010, 23:39 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 24. Feb. 2010, 23:36 »
Lyst på flere spill til min PS3, så den ikke står og støver ned :P

Noen som kan anbefale Need For Speed: Undercover?
Er ikke helt sikker på hva jeg har lyst på, men skytespill er jeg generelt dårlig på egentlig :P
Liker heller ikke spill som er enkle å "runne", men noe som kan ta litt tid :)

Need for speed er veldig dårlige spill etter min mening, sats heller på gran turismo om du skal ha bilspill, evt. forza motorsport 3 for xbox.

Tror jeg har prøvd ut samtlige av need for speed spillene, og de var jo kanonbra for 10 år siden, men etter det har det liksom ikke vært det samme.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 24. Feb. 2010, 23:58 »
Oioi! Nå begynner Heavy Rain å bli jævla spennende! Har spilt igjennom en del veldig nervepirrende scener nå, og har måttet tatt noen viktige valg også! Det morsomme er jo at en veksler mellom 4 karakterer underveis, 4 totalt ulike. Samt at handlingen også er spennende nok! Trodde aldri jeg hadde syntes det kunne være morsomt å skifte bleier på et tv-spill :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. Mars 2010, 16:48 »
Gleder meg så syyykt til Bad Company 2. Tror multiplayerdelen kommer til å overkjøre MW2.

http://www.youtube.com/watch?v=sYyt-puk9a4

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. Mars 2010, 16:54 »
Tja, ble vel ikke akkurat overbevist av den videoen, og tror neppe at det kommer til å skje uansett kor stor forbedring dei klarer å få til  :P Steget fra Battlefield BC 1 må vertfall bli et skikkelig sjumilssteg, om ikkje lengre for at toeren skal overgå MW2 :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 02. Mars 2010, 18:42 »
Heavy Rain er bestilt. Jeg gleder meg :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 02. Mars 2010, 20:32 »
Heavy Rain er bestilt. Jeg gleder meg :)

har veldig lyst, men jeg vet ikke helt om jeg har råd:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 02. Mars 2010, 20:44 »
Gleder meg så syyykt til Bad Company 2. Tror multiplayerdelen kommer til å overkjøre MW2.

http://www.youtube.com/watch?v=sYyt-puk9a4

Prøvde demoen online og vart ikkje spesielt imponert. Ikkje i nærheten av MW2. Bad Company 1 var jo og forventa til å være på linje med Cod 4, men var fleire mil bak.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Mars 2010, 09:50 »
Enig med Øystein når det gjelder BF2 kontra MW2. Multiplayer-demoen eg prøvde var ikkje noko særlig å skryte over!

Ellers så spelar eg berre Borderlands fortida, så jævla bra! Langt bedre enn mw2 for min del, kanskje fjoråretsspel saman med Batman Arkham Asylum.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Mars 2010, 10:14 »
Noken som har Starcraft 2 beta?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 09. Mars 2010, 12:49 »
Ferdig med Heavy Rain. Det var helt genialt! Utrolig fornøyd med at jeg faktisk skjønte hvem morderen var ganske kjapt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 09. Mars 2010, 13:06 »
Ferdig med Heavy Rain. Det var helt genialt! Utrolig fornøyd med at jeg faktisk skjønte hvem morderen var ganske kjapt.

Jeg var fornøyd med at jeg skjønte at det ikke var den opplagte morderen - men jeg skal innrømme i ettertid at jeg syntes det var spesielt at jeg ikke forsto hvem morderen var før jeg fikk det røpa!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 11. Mars 2010, 17:38 »
Kjøpte Bad Company 2 på release og må si jeg hadde store problemer med å legge det fra meg. Jeg pleier å gå gjennom Campaignen på spill før jeg går online, men etter at jeg prøvde en multiplayermatch var det umulig å gå tilbake til singleplayer. Ikke veldig imponert av campaignen så langt som jeg kom, og syns MW2 sin campaign var langt bedre.

Online derimot syns jeg at Bad company 2 er langt bedre enn MW2. Mye større maps, kjøretøy og classer med spesielle oppgaver. Det tok ikke så lang tid før jeg gikk lei mapsene på MW2. Må si BC2 gir en utrolig bra krigsfølelse. Noe dårligere grafikk enn MW2 er det, men jeg bryr meg kun om gameplay.

Anbefaler Bad Company 2!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 16. Mars 2010, 17:22 »
Anbefaler Call of Juarez og Uncharted 2 til ps3
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 24. Mars 2010, 22:58 »
Vil igjen minne om Toon Army Norway på Steam. Alle med steam account kan joine. Uansett hvilket spill du spiller. Søk Toon Army Norway på grupper på Steam Community.