20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Konserter/festivaler!  (Lest 29601 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Konserter/festivaler!
« Svar #60 på: 08. Juli 2009, 13:07 »
Skuffelsene var Limp Bizkit, Kings of Leon og Oasis. Samtlige sugde.

Hvilket forhold hadde du til disse fra før? Har egentlig tenkt å dra til England på konsert med dem i september. Tror det var da. Likte albumet "Only By The Night", men hvis de er dårlige live, gidder jeg ikke.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 08. Juli 2009, 13:12 »
Trokke du skal være så bekymret. Kings of Leon er da kjent for å være et kongebra liveband.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 08. Juli 2009, 13:48 »
Hmm, høres litt rart ut ja. Tror Kings Of Leon er bra live! Forøvrig Anders, sjekk ut plata før siste - Because of the Times! Den er enda bedre ;)
Spesielt at Oasis også skulle gjøre det dårlig. De fikk da gode karakterer for Roskilde-opptredenen ihvertfall.
Limp Bizkit anser jeg som dritt, så det finner jeg personlig ganske naturlig :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #63 på: 08. Juli 2009, 14:05 »
Der var festivalpasset for årets happening i Bodø klart. Håpe bare jeg får tid og anledning til å dra.

Ser frem til Parkenfestivalen i august.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 08. Juli 2009, 14:19 »
Jeg skal ikke skryte på meg å kjenne alle Kings of Leons sanger ut og inn, men kan de mest kjente. Alle jeg snakket med var enig med meg, og var virkelig skuffet over sceneshowet deres. Men syns ikke du skal drite i å dra på konsert bare fordi vi ikke likte dem ;)

At Oasis er crap live, er vel heller ingen nyhet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #65 på: 08. Juli 2009, 14:31 »
Hørte at Prodigy var rimelig syke på Hovefestivalen også.

Oasis crap live!? Hm, jeg har alltid trodd at de var et rutinert live-band, jeg...

Trodde også at Elbow og Coldplay skulle komme på Rock Werchter. I tilfelle ville jeg vært mest interessert i dem (men nå er jeg en stor fan da). The Killers, Elbow og Coldplay på en og samme festival er en drøm i seg selv. Mangler bare Radiohead, Muse, U2 og Sigur Ros da.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 08. Juli 2009, 14:55 »
Oasis var ihvertfall knall da jeg var i spektrum i januar i år, dog min eneste Oasis konsert..hva var det som var så dårlig egentlig??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #67 på: 08. Juli 2009, 17:41 »
Men syns ikke du skal drite i å dra på konsert bare fordi vi ikke likte dem ;)

Har aldri hørt eller sett KOL live, så må jo høre litt på de andre som har vært der. Kan fort bli dyrt å dra til London på konsert. Muligens går det på bekostning av en Newcastle-tur før nyttår, så må vurderes kraftig.

Kristoffer: Liker det jeg har hørt av Because of the times so far :) Only by the nights tar jo over der BOTT slipper virker det som :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 08. Juli 2009, 17:51 »
Oasis crap live ikke noe nytt? Den må du forklare nærmere, for selv om Oasis etter sine to førsteplater har variert i kvalitet i studio, har de da alltid vært kjent som et bra liveband!
Forresten, Kaiser Chiefs må vel ha vært skamrå, Eivind? :P
Hehe, Because of The Times er litt mindre rocka og fresh enn BOTT da, syns jeg, men endel av det samme ja ;)

Godt Ulf, satser på å være der selv! Gleder meg faktisk veldig til Parken i år :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #69 på: 08. Juli 2009, 18:06 »
Hehe, Because of The Times er litt mindre rocka og fresh enn BOTT da, syns jeg, men endel av det samme ja ;)

Mener du Only By The Nights som den siste der? :P
I så fall er jeg enig, men du hører mye av det samme ja :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 08. Juli 2009, 18:07 »
Mente at nyplata er mindre rocka og fresh enn BOTT, jeg :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Juli 2009, 18:14 »
Nå har jeg ikke hørt så veldig mye på BOTT, men jeg er litt uenig jeg da :P

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 08. Juli 2009, 18:26 »
Oasis crap live ikke noe nytt? Den må du forklare nærmere, for selv om Oasis etter sine to førsteplater har variert i kvalitet i studio, har de da alltid vært kjent som et bra liveband!

Hehe, skal ærlig innrømme at jeg ikke har tyngden til å gi noen dyp begrunnelse på dette, annet enn at jeg har hørt det fra ekstremt mange opp igjennom, og fikk bekreftet dette i Belgia. Jeg hadde muligens en litt negativ innstilling fra før, dog...

Forresten, Kaiser Chiefs må vel ha vært skamrå, Eivind? :P

De var sinnsyke! Vokalisten må jo ha et O2 opptak nær de beste Kenyanske langdistanseløperene - han spratt rundt på scena konstant i en hel time.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 08. Juli 2009, 20:10 »
Hmm! Mulig du må være fan for å like Oasis live da, jeg veit ikke :P
Hehe, mhm, steintøff han! Er så forbanna irriterende at kjedelige Snow Patrol skal varme opp for U2 og ikke Kaiser Chiefs i Sverige.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 08. Juli 2009, 21:24 »
Se positivt på det, Kristoffer. Har U2 en dårlig dag, så vil det jo uansett være fantastisk i forhold til oppvarmingsbandet. Hadde Kaiser Chiefs varmet opp før en dårlig dag for U2, ville du kanskje fort syntes at oppvarmingsbandet var vel så bra som favorittbandet ditt. Er det en bra konsertopplevelse da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon