20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dagens link til NUFC er Saviola  (Lest 3884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dagens link til NUFC er Saviola
« på: 16. Juni 2005, 17:16 »
Hadde vi vært fornøyd om Saviola hadde kommet til Newcastle? Dette er en spiller som langt fra er god nok for Barcelona. Barcelona vil helst selge han til sommeren. Bør vi kaste oss inn i kampen om Saviola? Vil han fikse PL?

Han ville vært en spennende signing i mine øyne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 16. Juni 2005, 17:37 »
Vil ikke for eksempel Monaco være ute etter å beholde Saviola på heltid?
Greit nok at Saviola er en bra spiller, men har han motivasjonen for å spille i en PL-klubb som ikke har vunnet noe på et halvt århundre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Juni 2005, 18:23 »
Sitat fra: "Joakim"
Vil ikke for eksempel Monaco være ute etter å beholde Saviola på heltid?
Greit nok at Saviola er en bra spiller, men har han motivasjonen for å spille i en PL-klubb som ikke har vunnet noe på et halvt århundre.

Du får ringe å spørre.

Har han vunnet så mye selv som spiller? Hvorfor skulle ikke han ha motivasjon når andre spillere som er bedre har/har hatt det?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Juni 2005, 18:28 »
Har ikke Monaco svært dårlig råd da?
Var derfor de lånte Morientes i fjor.
Jeg synes vi burde kjempe om Saviola.
Han har et stort navn og vi burde klare å matche Monaco hvis det blir en budrunde!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Juni 2005, 18:31 »
Sitat fra: "Torjus"
Har ikke Monaco svært dårlig råd da?
Var derfor de lånte Morientes i fjor.
Jeg synes vi burde kjempe om Saviola.
Han har et stort navn og vi burde klare å matche Monaco hvis det blir en budrunde!

NUFC er selvsagt langt mer fristende enn Monaco. Forskjell å spille for 52.000 og 3.000 på hver hjemmekamp. Det er også som du sier at Monaco sliter med økonomien. Tror det blir verre å matche LFC om deres interesse er reell.

Noreng

• Gjest
« Svar #5 på: 16. Juni 2005, 18:38 »
Saviola er ikke langt fra god nok for Barca.

Saviloa har spilt mye for Argen.

Argen. er jo på top 3 bland World Best

Det sier vel det meste...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Juni 2005, 19:38 »
Sitat fra: "Noreng"
Saviola er ikke langt fra god nok for Barca.

Saviloa har spilt mye for Argen.

Argen. er jo på top 3 bland World Best

Det sier vel det meste...

Saviola var ihvertfall ikke fast tiden før utlån. Barca har lyst til å selge Saviola nå, og da er han vel ikke god nok. Det er ihvertfall slik jeg tolker det.

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 17. Juni 2005, 07:51 »
Neinei, Han er vel ikke fast, men han er iallefall ikke LANGT unna 11`..

Men Barca må jo tjene noe de au, derfor må de jo selge Sava.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Juni 2005, 11:45 »
Saviola blir nok solgt forbi Ronaldinho, Eto`o og Márquez har de 3 non-EU passene i Barca. Saviola er rett og slett for svak for angrepet som Laporta har skapt i løpet av sine 2 år på Camp Nou. Forundrer meg ikke om det kommer inn et het navn eller to også denne sesongen!

Saviola hadde kanskje kunne blitt en hit i England, men det er en stor sjanse å ta.. Dog er han et langt bedre alternativ enn Robbie Keane og Andy Johnsen.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Juni 2005, 11:53 »
Sitat fra: "Mushans"
Saviola blir nok solgt forbi Ronaldinho, Eto`o og Márquez har de 3 non-EU passene i Barca. Saviola er rett og slett for svak for angrepet som Laporta har skapt i løpet av sine 2 år på Camp Nou. Forundrer meg ikke om det kommer inn et het navn eller to også denne sesongen!

Saviola hadde kanskje kunne blitt en hit i England, men det er en stor sjanse å ta.. Dog er han et langt bedre alternativ enn Robbie Keane og Andy Johnsen.

Du  mener ikke det er en stor sjanse å kjøpe en spiller som aldri har spilt i PL, framfor spillere som vi vet behersker den fyiske delen.

Hadde vært en spennende signing men kan være fare for at en ny Forlan ankommer PL.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Juni 2005, 12:02 »
Keane og Johnsen har nok ikke det som skal til for å dra lasset. Det har heller ikke Saviola, men han går nok bedre til en sånn spiller!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Dagens link til NUFC er Saviola
« Svar #11 på: 17. Juni 2005, 12:20 »
Daily Star skriver i dagens utgave at Saviola er på vei til WBA.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Juni 2005, 14:05 »
Haha...det vil jeg se:)
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Noreng

• Gjest
« Svar #13 på: 17. Juni 2005, 14:15 »
Haha, Saviola scorte i CC før Argentina, og gjorde bra..

Hvem ble inntrissert?

Ikke RM, MU osv.

Nei, det ble WBA!! :)  :)

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Juni 2005, 20:49 »
Jeg mener vi bør hente han.. Han er ung og hadde vært perfekt for oss.. Han er ikke "dårlig" pga WBA vil ha han. Da mener du altså at Big Al er "dårlig" pga levante ville ha han..

Håper vi kan ordne han!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid