20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det skal være klasseforskjell på Harper og Van der Sar. På alle områder.
Og det er det også.

Van der Sar er verdensklasse. Harper holder god PL-standard, men ikke noe mer.

Harper har aldri vært spesielt god med ballen i beina, og avleveringene har alltid vært ustabile. Så det er ikke noe nytt. Det blir sikkert bedre med mer matchtrening. Men optimalt vil det aldri bli.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det ville vel vært en ide å bruke backene mer? Kan da ikke være så jævli vanskelig det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det ville vel vært en ide å bruke backene mer? Kan da ikke være så jævli vanskelig det.

Skulle akkurat til å poengtere det samme. Hvorfor måtte Harper panke langt hver jævla gang når Ameobi eller Martins lå der fremme helt alene mot fire Everton spillere? Han burde i langt større grad brukt backene slik at vi kunne bygget opp spillet bakfra, da ville vi også fått mer possession, og da sannsynligvis flere målsjanser. Istedet tapte vi ballen nesten hver gang Harper fikk kloa i den, og sånn kan det ikke være.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg ønsker meg R.Taylor og Butt sentralt de neste kampene. Jonas og Duff på hver sin ving. Orker ikke tanken på Geremi i hvertfall. Og se til helvete å få Ameobi ut av laget før nedrykket er et faktum. Martins - Løvenkrands/Smith/Viduka er alternativer som er bedre enn om Ameobi spiller.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Er enig i at Harper burde brukt backane meir, men trur også det hadde en del med det røde kortet å gjere, både han og forsvaret vart ofte reservert og valgte å peise ballen opp i steden for å prøve å etablere et spel. Mot Sunderland var jo Harper fantastisk til å sette raskt i gang og kaste til back og kant. Men som sagt burde han gjort dette meir i denne kampen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Akkurat det at vi var 10 mann burde jo være enda en grunn til å bruke backene. Det var ikke i forsvaret eller midtbanen vi manglet en mann, det var på topp.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Var vekke i helga, så eg har ikke fått med meg folk sine syn på kampen. Setter opp en spillerbørs  ;)

Harper 6. Ett par veldig gode reddninger, og plukker trygt ned innlegg. Veldig slurvete med utspill i 2 omg.
S.Taylor 6. Kommer fint fremover, og greit bakover. Nær å rote det til på ett tilbakespill til Harper
Bassong 8 MOM. Rett og slett vår beste spiller. Sterk, rask og trygg på ball!
Coloccini 7. God langs bakken, og bra i duellspillet. Ikke like ekstrem som Bassong, men dei utfyller kverandre godt !
Enrique 6. som vanlig god i duellspillet og rask. Litt for slurvete fremover.
R.Taylor 5. En helt ordiner fotballspiller. Bidrar ikke med en døyt annet enn dødballer. Om han skal få en plass på laget, så bør det vere med h.back.
Butt 7. Jobba veldig bra, og satt igang mange angrep. Som vanlig litt slurvete i passningspillet.
Nolan 5. Grotesk takling, men det var ikke med overlegg.
Duff 5. Bidrog fint lite, og blei rett bytta ut i 2 omg.
Løvenkrands 7. Livlig kamp av dansken. Burde scoret, og slo ett kanonbra innlegg som Ameobi burde vert fremme på.
Ameobi 4+. Elendig kamp av Shola. Gjør ingenting annet enn å lage frispark. Viduka og Martins mot Bolton.

Jonas 5. Veldig skuffende innhopp av Jonas! Bidrog ikke med noe, og mistet ballen i noen farlige situasjoner. Vanskelig tidspunkt å komme inn på.
Martins. 6. Jobba ganske bra, og sterk med ball i beina. Spilte gint frem Jonas.
Smith. 5 Lite tid, og var usynlig. Sprang som vanlig endel.

Alt i alt en dårlig kamp fra vår side, på grunn av det røde kortet. Om vi hadde fått ha 11 mann på banen, tror eg vi kunne tatt alle poenga!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Hmm, synes Ryan Taylor var god eg, jobbar godt og viser fin teknikk, spesielt synes eg han overraska då han spilte sentralt. Dødballane hans og innlegga hans er en revolusjon for Newcastle og skal ikkje undervurderast.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
En er altfor lett og mangler fart. Syns det blir veldig synlig når han har ball i beina, og derfor mener eg han i alle fall skal spiller back om han skal spille. Dødballene hans er derimot klasse, og det er selvsagt noe som skal tas med i bergninga om han skal spiller eller ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg syns også Ryan Taylor gjorde en god jobb, og jeg er helt enig med Øyvinden her. Syns han og Butt er noe av hovedgrunnen til at vi sto såpass bra mot Evertons press, de gjorde ting bra sentralt på midtbanen. Taylor vil få mange kamper for dette laget dersom han viser seg å være såpass dugende også sentralt på midtbanen som jeg syns han var mot Everton. Milevis bedre enn hva Geremi har prestert...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
nå har vell geremi ikke prestert noe bedre en lange innkast og et bra frispark av og til!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Jeg pleier aa lese paa de forskjellige forumene til det laget vi spiller mot, men paa Everton forumet saa leste jeg denne artikkelen http://www.grandoldteam.com/forum/world-football/12522-5-teams-do-we-hate-most-2.html

Jeg greier ikke aa se hvorfor Everton hater oss saa mye, dette var for helgens kamp ogsaa.
Ba Ba Ba!!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg syns også Ryan Taylor gjorde en god jobb, og jeg er helt enig med Øyvinden her. Syns han og Butt er noe av hovedgrunnen til at vi sto såpass bra mot Evertons press, de gjorde ting bra sentralt på midtbanen. Taylor vil få mange kamper for dette laget dersom han viser seg å være såpass dugende også sentralt på midtbanen som jeg syns han var mot Everton. Milevis bedre enn hva Geremi har prestert...

Det ser ganske bra ut med Taylor sentralt, fordi han jobber bra og takler mye. Men det blir uansett lilte fremdrift i det han driver med. Eg har f.eks til gode å se han forsere en spiller med ball. MEN, med den foten han har, så synes eg den er såpass masse verdt at han enten kan spille ving i sedet for Duff, eller spile backupback i stedet for Taylor. Ser helst at S.Taylor får spille, så sjansen hans synes eg er hørekanten.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Jeg pleier aa lese paa de forskjellige forumene til det laget vi spiller mot, men paa Everton forumet saa leste jeg denne artikkelen http://www.grandoldteam.com/forum/world-football/12522-5-teams-do-we-hate-most-2.html

Jeg greier ikke aa se hvorfor Everton hater oss saa mye, dette var for helgens kamp ogsaa.

viss dette var før sist kamp, må det vær for newcastle har stort sett vunnet eller spilt uavgjort mot de i de siste årene, eller at vi har mange liverpoolspillere i laget! vist det var etter sist kamp er det vell for arteta og achibe ble skadet!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Tråden ble i alle fall laga før kampen mot oss. Kan ikke helt se hvorfor, men noen sier det er fordi vi er en laughing stock, som nok stemmer eller har stemt  :)