Var vekke i helga, så eg har ikke fått med meg folk sine syn på kampen. Setter opp en spillerbørs

Harper 6. Ett par veldig gode reddninger, og plukker trygt ned innlegg. Veldig slurvete med utspill i 2 omg.
S.Taylor 6. Kommer fint fremover, og greit bakover. Nær å rote det til på ett tilbakespill til Harper
Bassong 8 MOM. Rett og slett vår beste spiller. Sterk, rask og trygg på ball!
Coloccini 7. God langs bakken, og bra i duellspillet. Ikke like ekstrem som Bassong, men dei utfyller kverandre godt !
Enrique 6. som vanlig god i duellspillet og rask. Litt for slurvete fremover.
R.Taylor 5. En helt ordiner fotballspiller. Bidrar ikke med en døyt annet enn dødballer. Om han skal få en plass på laget, så bør det vere med h.back.
Butt 7. Jobba veldig bra, og satt igang mange angrep. Som vanlig litt slurvete i passningspillet.
Nolan 5. Grotesk takling, men det var ikke med overlegg.
Duff 5. Bidrog fint lite, og blei rett bytta ut i 2 omg.
Løvenkrands 7. Livlig kamp av dansken. Burde scoret, og slo ett kanonbra innlegg som Ameobi burde vert fremme på.
Ameobi 4+. Elendig kamp av Shola. Gjør ingenting annet enn å lage frispark. Viduka og Martins mot Bolton.
Jonas 5. Veldig skuffende innhopp av Jonas! Bidrog ikke med noe, og mistet ballen i noen farlige situasjoner. Vanskelig tidspunkt å komme inn på.
Martins. 6. Jobba ganske bra, og sterk med ball i beina. Spilte gint frem Jonas.
Smith. 5 Lite tid, og var usynlig. Sprang som vanlig endel.
Alt i alt en dårlig kamp fra vår side, på grunn av det røde kortet. Om vi hadde fått ha 11 mann på banen, tror eg vi kunne tatt alle poenga!