20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Kampen mot Arsenal hjemme tror jeg vi har gode sjanser på 3 poeng. Arsenals form den siste tiden har ikke vært bra, og de har ikke scoret mål de siste tre kampene.
Howay the Lads!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Så lenge Butt og Ameobi ikke spiller, så er det nesten det samme hvem vi stiller med!

Til og med Jonas kunne jeg hatt på midten istedenfor Butt. LuaLua på kant.

Butt beviste vel til dei grader i går at du tek feil her... Ameobi er jo sjølvsagt ikkje vits diskutera.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Var herlig å se hvordan Enrqiue skubbet unna det som var i dueller. Har til gode å se han tape en skikkelig skulder til skulderduell.

Helt konge! Han er råsterk og rask. Tror vi kommer til å ha en klasseback i Enrique i mange år framover. Dersom JK ikke selger ham etter sesongen vel å merke. Skjønner ikke hvorfor han ville selge ham i januar heller...

Butt spilte meget bra igår, og var en viktig spiller for oss den kampen. Problemet er at han enkelte ganger skal gjøre ting så forbanna vanskelig, i tillegg til at han alt for ofte blir avslørt på farten. Jeg vil fortsatt ha inn en bedre defensiv midtbanespiller etter sesongen, for i lengden holder det ikke med Nicky Butt. Men, som sagt, så hadde han en god kamp igår! Håper han fortsetter slik i resten av kampene denne sesongen...!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Butt spelar alltid en god kamp i ny og ne, så tvilar litt på han presterer resten av sesongen som i går.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bare Butt fortsetter å spill enkelt så holder han mål. Feilene han har skapt har kommet fordi han skal prøve å spille over evne. Hans rolle bør være enkel: Takle til seg ballen og sentre til nærmeste medspiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Må faktisk forsvare Smith her, for han gjorde et ganske greit innhopp. Var god i pasningsspillet, og bidro til å bremse trusselen fra Everton.

Jeg håper å se Smith-Martins på topp fremover. Slik jeg ser det er Smith vår beste spiss etter Oba og Owen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com

Butt 6 - Veldig usynleg. Holder ballen for lenge, velger feil passnings alternativ til tider.

Syns eg såg Butt hele tiden. Taklet jo i et sett og mange viktige takling!!! Så å si han var veldig usynlig blir jo heilt feil. Til og med kommentatorene sa han var vår viktigste mann i går sammen med Bassong!!!
Newcastlesupporter siden 1992

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
Det som er ekstra synd med det røde kortet er at vi no sannsynligvis kjem til å spele dei 3 neste kampane med Smith/Geremi sentralt sammen med Butt, noko som kan komme til å bli fatalt. Ryan Taylor spelte vel en del sentralt i dag og synes egentlig han klarte seg bra, han er ihvertfall en av våre bedre teknisk, kanskje han bør ta seg av den rollen. Desverre er eg redd vi kjem til å få sjå mykje til den frykta duoen Butt/Smith som vi vel ikkje har hatt altfor stor suksess med tidlegare.

guthrie står nå med expected return til neste kamp på fysiorom så trenger ikkje bli full krise.  http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 23. Feb. 2009, 19:04 av Daniel »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tror han mente at det kom tydelig frem at det var dårlig kvalitet på Harpers avleveringer, jeg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tror han mente at det kom tydelig frem at det var dårlig kvalitet på Harpers avleveringer, jeg ;)
Hehe, ja det er også en mulighet! :D Uansett, se forskjellen på Harper og VdS. Helt utrolig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Enig. La oss håpe at dette forbedrer seg med antall kamper han får under beltet. Syns ikke det var noe svært problem forrige sesong når Harps spilte.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Litt forskjell på Van der Sar og Harper :)

Van Sar har 5 baller over midtbanen mens Harper sine er nesten alle over midtbanen. Så det viser at det er mer suksess og sende den til forsvarspiller og begynne bakfra.

Newcastlesupporter siden 1992

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Nå er jo Van der Sar kanskje verdens beste keeper med ballen i beina, så at han var overlegen Harper der er ingen overreaskelse.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Men blir litt unfair sammenligning. Van Der Saar ville fått seriøse problemer med og komma nær dei talla i Nufc.
Men Harper er jo litt kjent for pasninspillet ikkje er det beste..

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]