20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56362 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
...og 0 mål. Satan vi er effektive.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 22. Feb. 2009, 23:23 av Daniel »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Har akkurat sett taklingen. Anichebe får et langt touch og Nolan ser sitt snitt til å ta fra han ballen, det som gjør at han stempler er at Anichebe kaster beinet fram for å rekke igjen ballen. Slik jeg ser det er det derfor Nolan stempler Anichebe, og derfor ikke med overlegg, men kan forsvares å gi rødt kort.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
0 skudd på mål, 0 cornere og 0 offsider. Det er fasiten vår fra dagens kamp! :P

Fantastisk imponerande... dårligt  :P
Ny rekord ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
0 skudd på mål, 0 cornere og 0 offsider. Det er fasiten vår fra dagens kamp! :P

Dette er interessant, enten så har Ameobi lært, eller så beviser det bare i hvor stor grad i sugde i dag. Setter 10 kr på det siste....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Har akkurat sett taklingen. Anichebe får et langt touch og Nolan ser sitt snitt til å ta fra han ballen, det som gjør at han stempler er at Anichebe kaster beinet fram for å rekke igjen ballen. Slik jeg ser det er det derfor Nolan stempler Anichebe, og derfor ikke med overlegg, men kan forsvares å gi rødt kort.

Jeg lurer litt på hva som er rødt kort om ikke dette er det? Det kan ikke bare forsvares, det ville vært katastrofe om det ikke ble dømt. Vi får prøve å ta av oss supporterbrillene litt.

Som Lars Thomas sier, spørsmålet er om det blir gjort med overlegg, noe som kommer til å bli diskutert i den straffeutmålingskomiteen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Jeg lurer litt på hva som er rødt kort om ikke dette er det? Det kan ikke bare forsvares, det ville vært katastrofe om det ikke ble dømt. Vi får prøve å ta av oss supporterbrillene litt.

Som Lars Thomas sier, spørsmålet er om det blir gjort med overlegg, noe som kommer til å bli diskutert i den straffeutmålingskomiteen.

Skrev jeg at det ikke var rødt kort? Tror ikke det... Poenget med mitt innlegg var at det så ut som Kevin ikke gjorde det med overlegg..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
vi må bli bedre på markeringane på dødballer imot. Det var vi svake på i dag.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Rødt kort - ja. Slikt skal ikke skje, basta bom! Men det så ikke ut som om han gjorde det med overlegg. Men han får fortjent straff for det...

Jeg føler meg ikke 100% sikker på Harper der bake, enda. Mannen spiller med et nytt forsvar fremfor seg, og jeg syns usikkerheten er tydelig iblant. Men, jeg tror det vil bli bedre og bedre jo flere kamper han får der bake...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil

Skrev jeg at det ikke var rødt kort? Tror ikke det... Poenget med mitt innlegg var at det så ut som Kevin ikke gjorde det med overlegg..

Litt dumt at jeg plukker ut akkurat ditt innlegg, bare henger meg opp i at du skriver "kan forsvares" når det er såpass klart.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Helt klart rødt kort, men tror som sagt ikke det var med vilje fra Nolans side. Anichebe fikk som nevnt et for langt touch og Nolan prøvde nok å sette knottene på ballen, problemet var at Anichebe tok en skitakling for å få vekk ballen, dermed havnet han under Nolan. 

Vi kan uansett ikke klage på uavgjort. Spilte brorparten av kampen med 1 spiller mindre. Tror vi hadde tatt denne hvis vi ikke hadde fått utvisningen, men rødt kort hører fotballen til også.  Synes jonas var skuffende fremover denne kampen. Amøba var katastrofal, som vanlig. Krants blir bedre og bedre og ser ut som et godt kjøp. Klarer vi uavgjort borte mot Bolton synes jeg vi har kommet greit ut av de to siste kampene.

Forøvrig kommer vi garantert til å tape hvis vi stiller med Butt og Geremi sentralt mot Bolton. De forbanna vikarene er vel så feige at de ikke tør å sette inn noe ungt, noe vi bør gjøre. Har jo en av de beste ungdomslagene for tiden.
« Siste redigering: 23. Feb. 2009, 10:44 av InspectorC »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Problemet når er bare at de 5 nesten kampene er knalltøffe! Vi må egentlig ha 3 poeng mot Bolton. 4 poeng på disse kampene er godkjent.. Kommer til å bli tøft fremover.

Lør   28.02   PL   Bolton   Newcastle
Ons   04.03   PL   Newcastle   Manchester U
Lør   14.03   PL   Hull   Newcastle
Lør   21.03   PL   Newcastle   Arsenal
Lør   04.04   PL   Newcastle   Chelsea

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Såg desverre ikkje kampen i går. Men i desse nedrykkstider så er eg igrunn kun oppteken av resultatet. Og eg vil påstå 2-3 borte mot Wba og 0-0 heima mot Everton er gode resultat. Fortsett vi med å ta poeng mot dei beste laga og vinna mot dei dårlege laga så er eg fornøyd. For då rykke vi ikkje ned.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Problemet når er bare at de 5 nesten kampene er knalltøffe! Vi må egentlig ha 3 poeng mot Bolton. 4 poeng på disse kampene er godkjent.. Kommer til å bli tøft fremover.

Lør   28.02   PL   Bolton   Newcastle
Ons   04.03   PL   Newcastle   Manchester U
Lør   14.03   PL   Hull   Newcastle
Lør   21.03   PL   Newcastle   Arsenal
Lør   04.04   PL   Newcastle   Chelsea

Ja, det kommer til å bli harde tider framover! Vi bør ha med oss 6 poeng fra Bolton/Hull kampene, selv om disse også kommer til å bli svært tøffe! De andre regner jeg med at vi taper, men fotballen er rund og alt kan skje! ;)

Når det gjelder kampen i går, synes jeg 0-0 var et relativt bra resultat. Vi spiller med en spiller mindre en hel omgang, mot et godt Everton - lag.
Synes Enrique, Bassong og Butt(!) var de beste på laget igår. Enrique blir bare bedre og bedre, Bassong viser klasse bak der og Butt jobber og sliter hele kampen! Herlig innsats!
Når det gjelder Shola Ameobi, så må vi kvitte oss med den mannen. Jeg driter i hvordan vi gjør det, bare vi gjør det! Få ham over til mackems, eller send han med en flåte ut på Stillehavet! Makan til drittspiller skal du lete lenge etter!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Var herlig å se hvordan Enrqiue skubbet unna det som var i dueller. Har til gode å se han tape en skikkelig skulder til skulderduell.