Utrolig dårlig kamp av Newcastle. Noe av det dårligste jeg har sett på lenge. Vi var rævva i første omgang, og i andre omgang legger vi oss bakpå og går for det ene poenget. Den eneste sjansen vi hadde i dag var Løvenkrands sin elendige avslutning. Vi burde være i stand til å skape mer enn det mot et skadeskutt Evertonlag. Kan ikke huske at vi prøvde å score en gang etter at Nolan ble utivst.
Min børs:
Harper 7. Et par gode redninger. Slurver med utspillene i dag.
S. Taylor 6. Grei defensiv jobb. Prøver i allefall å bidra offensivt.
Coloccini 6. God kamp av Colo i dag. Vinner mange dueller og har god kontroll på Evertons angripere.
Bassong 7. BB. Nok en god kamp av Bassong. Full kontroll i samtlige 90 min.
Enrique 6. Full kontroll defensivt. Må jobbe med pasningene sine.
R. Taylor 5. Ok på dødball. Usynlig ellers.
Butt 7. Solid kamp av Butt i dag. Jobber bra, holder laget samlet, men sliter som vanlig noe med pasningene.
Nolan 6. Gjør en god kamp helt til han blir utvist. Synes rødkortet var ganske strengt. Nolan går ikke bevisst inn for å skade Anichebe, og han står så og si stille når han utfører taklingen.
Duff 5. Prøver i det minste å få til noe, men får ikke til all verdens.
Løvenkrands 4. Burde scort. Hadde en frekk tunnel, men ellers svak.
Ameobi 2. Laget uendelig mange frispark, står så og i stille. En god flikk på sjansen til Løven i fra å få stolpen.
Jonas 5. Får ikke til all verdens han heller. Preges nok av at vi ikke prøvde å skape sjanser i 2 omg.
Oba 4. Virket uinteressert og var knapt borti ballen. Han var nok også preget av at vi ikke prøvde å skape sjanser.
Smith 4. Godt å se ham tilbake. Er nok ikke helt i toppslag etter så lang tid ute, lite involvert, men han kommer seg