20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ikke ofte jeg sier dette, men Butt var enorm i dag!

Forferdelig takling av Nolan og han får nok 3 kamper. Men jeg vil heller se Geremi på midten enn Smith!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Japp, det var også vannvittig  bra spill frem til Løvenkrands bomma. Hadde blitt et pent mål.
At Nolan skulle drite seg ut var også synd, for han var faktisk ganske god frem til utvisninga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Harper - 4

4? 4?.....4???

Han holder jo nullen, for svarte! Noe særlig mer ber ikke jeg om. Da får heller igangsettingene være så som så.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Harper - 4

4? 4?.....4???

Han holder jo nullen, for svarte! Noe særlig mer ber ikke jeg om. Da får heller igangsettingene være så som så.
Mulig den er litt streng, men føler at det var forsvaret som holdt nullen idag, ikke nødvendigvis Harper. og igangsettingen var så pass graverende at jeg valgte å "straffe" han hardt på det. Han må finne tilbake til den samme nøyaktigheten han har hatt i de siste 2-3 kampene på igangsettingen for da har den vært svært god. Faktisk til tider bedre enn Givens.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
En keepers oppgave er først og fremst å holde nullen, så når man klarer det, er jeg i utgangspunktet fornøyd. Skal Harper straffes for at forsvaret spiller bra, da?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Utrolig dårlig kamp av Newcastle. Noe av det dårligste jeg har sett på lenge. Vi var rævva i første omgang, og i andre omgang legger vi oss bakpå og går for det ene poenget. Den eneste sjansen vi hadde i dag var Løvenkrands sin elendige avslutning. Vi burde være i stand til å skape mer enn det mot et skadeskutt Evertonlag. Kan ikke huske at vi prøvde å score en gang etter at Nolan ble utivst.

Min børs:

Harper 7. Et par gode redninger. Slurver med utspillene i dag.

S. Taylor 6. Grei defensiv jobb. Prøver i allefall å bidra offensivt.

Coloccini 6. God kamp av Colo i dag. Vinner mange dueller og har god kontroll på Evertons angripere.

Bassong 7. BB. Nok en god kamp av Bassong. Full kontroll i samtlige 90 min.

Enrique  6. Full kontroll defensivt. Må jobbe med pasningene sine.

R. Taylor 5. Ok på dødball. Usynlig ellers.

Butt 7. Solid kamp av Butt i dag. Jobber bra, holder laget samlet, men sliter som vanlig noe med pasningene.

Nolan 6. Gjør en god kamp helt til han blir utvist. Synes rødkortet var ganske strengt. Nolan går ikke bevisst inn for å skade Anichebe, og han står så og si stille når han utfører taklingen.

Duff 5. Prøver i det minste å få til noe, men får ikke til all verdens.

Løvenkrands 4. Burde scort. Hadde en frekk tunnel, men ellers svak.

Ameobi 2. Laget uendelig mange frispark, står så og i stille. En god flikk på sjansen til Løven i fra å få stolpen.

Jonas 5. Får ikke til all verdens han heller. Preges nok av at vi ikke prøvde å skape sjanser i 2 omg.

Oba 4. Virket uinteressert og var knapt borti ballen. Han var nok også preget av at vi ikke prøvde å skape sjanser.

Smith 4. Godt å se ham tilbake. Er nok ikke helt i toppslag etter så lang tid ute, lite involvert, men han kommer seg :)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Harper slurver med utspillene, men samtidig har han ingen å spille på.

ScandinavianMagpie

• Gjest
En keeper skal også sette igang spillet vårt. Når han så er årsaken til at vi mister ballen med en gang han skal sette igang spillet, så mener jeg han skal trekkes for det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Skriver under på siste børsen.
Jonas må virkelig bli kaldere i de avgjørende øyeblikkene. Skjønte nesten med en gang jeg så at han fikk den kontringssjansen at det ikke kom til å gå, skulle vært bytta roller på Oba og han der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
En keeper skal også sette igang spillet vårt. Når han så er årsaken til at vi mister ballen med en gang han skal sette igang spillet, så mener jeg han skal trekkes for det.

Enrique treffer jo på 1 av 10 pasninger han også da, men han gjør jo mye bra til tider han også...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
"Nolan 6. Gjør en god kamp helt til han blir utvist. Synes rødkortet var ganske strengt. Nolan går ikke bevisst inn for å skade Anichebe, og han står så og si stille når han utfører taklingen."

Her er jeg uenig. Han hopper nærmest inn i taklingen og den er i tillegg grusom. Idiotisk takling! Kanskje Nolan ikke ønsker å møte gamleklubben.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Tror ikke Nolan går inn for å skade han, men taklingen er fryktelig stygg og det var ettermin mening helt riktig å utvise han. Synd, siden jeg også syntes han var bra før han fikk det røde kortet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
"Nolan 6. Gjør en god kamp helt til han blir utvist. Synes rødkortet var ganske strengt. Nolan går ikke bevisst inn for å skade Anichebe, og han står så og si stille når han utfører taklingen."

Her er jeg uenig. Han hopper nærmest inn i taklingen og den er i tillegg grusom. Idiotisk takling! Kanskje Nolan ikke ønsker å møte gamleklubben.

Litt overilt i kampens hete kanskje, men han må jo gå inn i den taklinga da. Etter min mening er det en helt vanlig takling, med et uheldig utfall... Greit nok at han blåste frispark på det, men noe rødkort mener jeg aldri det var. Synes taklinga til Ryan Taylor i starten av kampen var styggere, og der ble det ikke frispark en gang...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Harper spilte overhodet ikke en god kamp. Han hadde et par feil som egentlig er katastrofale! Den første er den corneren han ikke går ut og plukker, hvor Rodwell er nær scoring - reddet på strek. Situasjon to er når han står inne på streken og Jo kommer igjennom, Harper lager en farlig situasjon med at han står feil. En god keeper hadde stått ute og plukket ballen uten vansker. Han er generelt dårlig på utspill og igangsetting, og veldig feig i feltet. Det virker som han har lav selvtillitt, eller er han ikke bedre?? Hvis han ikke er bedre, så må vi bare prøve noe annet etter min mening.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Og reddet han ikke begge situasjonene kanskje? Slik en keeper skal!