20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
tror vi må se oss fornøyd med uavgjort i denne kampen med tanke på 10 mann en omgang..men skummelt at vi ikke skaper noen sjanser og skudd på mål på hjemmebane..vi trenger en kreativ midtbanespiller og en goalgetter alla shearer igjen..owen og martins er gode nok..men synd di er skadeplaget så mye..martins er vel tebake nå resten a sesongen..han pleier jo ikke være skadet så mye..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Greit nokk resultat, med tanke på at vi spilte med en mann mindre i 1 omgang. Kampen kunne fort vippet begge veier. Et svekket Everton lag med mange skader, burde dog være overkommelig. forsvaret spilte godt i dag, noe som er gledelig.
« Siste redigering: 22. Feb. 2009, 19:01 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Kjempe blant topp 10? I utgangspunktet bør vi være blant topp 7. Men, idiot eier, tullete managere og mye håpløse spillere har gjort at vi ikke er der. Hjelper heller ikke når man til enhver tid poler ballen opp til en mann som aldri vinner noen verdens ting i lufta. Hadde vi hatt Drillo som sjef, så kanskje det også hadde fungert, både i lufta og tempo langs bakken siden vi er så inni granskauen langt bak på banen med begge firer-leddene våre.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Kan egentlig ikke klage over uavgjort. Når laget ikke får til noe så er det helt greit med 1 poeng.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Takker gud for at Arteta blei skada, for hadde han vert innpå heile denne kampen, hadde det blit tap.

Vil egentlig sei dette var et greit resultat etter vi ble 10 mann. Og den som sier Butt ikkje er en viktig mann for oss, har ikkje sett hvor mye arbeid han gjer for oss def.
Newcastlesupporter siden 1992

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
I dag mener jeg Harper, Enrique og Bassong er våre beste.
God prestasjon fra Steven Taylor også.
Ameobi og spesielt Løvenkrands er jeg skuffet over. Ameobi suger som vanlig, så det er bare den normale skuffelsen. men Løvenkrands får ikke til så mye, selv om han prøver.
Veldig godt å se Martins og Smith tilbake, selv om de ikke gjorde så veldig mye ut av seg i dag.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
I dag var Butt enorm - gjorde 2manns jobb sentralt i dag. Enrique fortsetter å imponere. Den mannen er helt rå - kan bli backgud for vårs.
Og så må stopperparet få kudos også. Godt gjennomført kamp.
Men MOTM for min del blir Nicky Butt.
Neste kamp håper jeg på Martins-Smith på topp....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
I dag var Butt enorm - gjorde 2manns jobb sentralt i dag. Enrique fortsetter å imponere. Den mannen er helt rå - kan bli backgud for vårs.
Og så må stopperparet få kudos også. Godt gjennomført kamp.
Men MOTM for min del blir Nicky Butt.
Neste kamp håper jeg på Martins-Smith på topp....

Enig i alt, bare at jeg vil kjøre Alan Smith på midtbanen neste kamp av mangel på andre sentrale midtbanespillere. Butt - Smith på midten. Martins - Løvenkrands som spisser.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Man of the match heter Sébastien Bassong!
« Siste redigering: 22. Feb. 2009, 19:14 av Wroom »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Om Nolan ikke hadde driti seg ut tror jeg vi hadde tatt alle 3 poengene...
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ja, Bassong er en stor spiller...

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Vi hadde uten tvil vunnet denne kampen med 11 mann.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Synd ikke Løvenkrands scoret på sjansen sin og synd at Ameobi starter, for han er så utrolig jævlig ræva. Idiot-takling av Nolan. Ellers må vi vel være ganske fornøyd med et poeng med 10 mann mot et såpass godt lag som Everton.
Norwegian blood, Geordie heart

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Om Nolan ikke hadde driti seg ut tror jeg vi hadde tatt alle 3 poengene...
Hadde Løvenkrands klart å putte på den store sjansen sin, så tror eg vi kunne tatt alle 3 poeng.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Min spillerbørs:

Harper - 4 - Ingen stor kamp, en feberredning i 1.omgang. ellers har han ikke all verden å gjøre til tross for et massivt ballinnehav av Everton i 2.omg. For dårlig i igangsettingen i dag.

S.Taylor - 5 - ok kamp igjen på backen, uten å være outstanding. På det jevne

Colo - 5 - Samme som S.Taylor.

Bassong 6 - Nok en gang en av våre desidert beste- virker til å vinne ALT han involverer seg i defensivt. Noen litt enkle ball tap, men ikke i farlige områder.

Enrique 6 - Vår beste sammen med Bassong og Butt i dag. Taper ballen noe unødvendig i 1.omgang, noe som fører til taklingen fra Nolan. Ellers bunnsolid i alt han foretar seg.

R.Taylor 4 - veldig anonym bortsett fra på dødballer, hvor han er suveren

Butt 6 - Vår beste sammen med Bassong og Enrique

Nolan - 3 - totalt unødvendig takling som fører til utvisningen. Trolig 3 kampers karantene.

Duff -  5 - legger ned en god jobb den omgangen han får spille idag.

Løvenkrands - 5 - får lite å jobbe med idag. Burde absolutt scoret ett mål i 1.omg

Ameobi - 2 - hva i alle dager gjør den mannen i troppen

Jonas - 6 - får 45min for Duff, og viser nok en gang hvorfor han har blitt kåret til Newcastles beste spiller 2 måneder siden han kom til klubben. En spiller som absolutt bør starte hver kamp. Jobber utrettelig offensivt og defensivt.

Martins - kommer inn for Ameobi i løpet av 2.omg. får en umulig oppgave når vi ikke makter å komme fremover. Noen fine forsøk, og viser at han vil bli en trussel igjen så snart han finner kampformen igjen

Smith -  greit innhopp med tanke på at han ikke har spilt førstelagsfotball siden fjorårs sesongen. Kan kanskje bli en viktig brikke i kampen mot nedrykk.

Totalt: en skuffende kamp som vi burde fått mer ut av, men med 10 mann i 1 time blir det nærmest umulig. Positivt at vi har en god lagmoral og står på kampen ut. Med en uavgjort gikk vi opp til 14.plass - nå er det 5 poeng ned til nedrykk. Noe som kan bli viktige poeng i innspurten. I allefall når vi ikke evner å skape mer sjanser. Vi hadde faktisk ikke ett eneste skudd på mål idag!