20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Farlig takling av Butt, men bra jobbet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Butt har lagt ned mer jobb idag enn Ameobi har gjort på de siste 33 sesongene.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Kom igjen Lads - få en skikkelig sluttspurt nå!

rulings

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Det begynner å bli latterlig hvor liten tropp og gode spillere Newcatle har.....En keeper som sikkert ikke engang kunne spilt i Championship, og udugelige spisser som ikke har lært seg å score mål. Mye må gjøres dersom de vil holde seg oppe, OG i tillegg må de slutte å spille defensivt fotball man aldri har sett maken til!

PS: Harper er trofast, det skal han ha. Men han er ingen PL-keeper.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Og derfor har du bare et innlegg her inne. Harper er god nok for PL!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Det begynner å bli latterlig hvor liten tropp og gode spillere Newcatle har.....En keeper som sikkert ikke engang kunne spilt i Championship, og udugelige spisser som ikke har lært seg å score mål. Mye må gjøres dersom de vil holde seg oppe, OG i tillegg må de slutte å spille defensivt fotball man aldri har sett maken til!

PS: Harper er trofast, det skal han ha. Men han er ingen PL-keeper.

harper ingen Pl keeper = dummeste jeg har hørt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ScandinavianMagpie

• Gjest
velkommen rulings.

vi har større problemer enn på keeperplassen...

Are

• Supersub
    • Vis profil
Butt har lagt ned mer jobb idag enn Ameobi har gjort på de siste 33 sesongene.

Ja Butt er helt sinnsykt viktig for oss i denne kampen. Samme er Lescott for Everton. Og det summerer egentlig kampen, defensive kvaliteter med lite kreativt offensivt.

rulings

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Har det noe å si om jeg bare har et innlegg her inne? Herregud...Merker fort du er altfor subjektiv når du klarer å påstå at Harper er en god nok keeper for PL....

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Har det noe å si om jeg bare har et innlegg her inne? Herregud...Merker fort du er altfor subjektiv når du klarer å påstå at Harper er en god nok keeper for PL....

Tror du skal finne ytterst få her inne som mener at han ikke er god nok for PL.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Ja Are det oppsummerer ganske bra.

ScandinavianMagpie

• Gjest

Nei for all del rulings- jeg ville bare ønske deg velkommen. Vi tar alltid imot nye debattanter her inne.

Jeg mente bare å si at jeg tror ikke nøkkelen til være problemer ligger på keepersiden.

rulings

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ok. Kanskje jeg er den eneste som lever i drømmen, hvor jeg mener og tror at Newcastle er en klubb som bør kjempe om en plass blant top10, mens mange satser på at de overlever i Pl hver sesong....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Kampen oppsummert: Drittkamp etter utvisningen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Vi drømmer vi også rulings, tro meg - og vi er sannsynligvis alle enige med deg i det. En del vil nok sågar påstå at vi skal kjempe om Europacup hvert år. Noe jeg mener bør være et mål på litt lengre sikt. Det skal være mulig å kjempe om topp 10 rimelig umiddelbart dersom de rette tiltakene iverksettes av ledelsen. Så kan man diskutere i det vide og det brede hva som er riktige tiltak, og i hvilken rekkefølge.

Men de fleste her inne ser nok ikke på keepersituasjonen som det mest prikære i klubben.