20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Nå er det bare en uke til neste kamp igjen, og ettersom det ikke har vært noe kamp denne helgen, fyrer jeg i gang denne tråden.

VS.

Vi har Xisco, Owen, Barton, Kadar, Beye og Nacho definitivt ute med skade, mens Martins, Carroll og Guthrie kan alle rekke kampen. Størst sannsynlighet er det for at Martins er "fit for fight" hvertfall.

Hos Everton er Yakubu og Vaughan ute med skade, Tim Howard sliter med en skade, Luis Saha kan rekke kampen, og Tony Hibbert og Tim Cahill begge mister kampen pga suspensjon etter å ha fått et gult hver i cup-kampen i dag. Everton slo for øvrig Villa 3-1.

Sannsynlig lagoppstilling:

S. Harper - S. Taylor, Colo, Bassong, J. Enrique - Duff, Nolan, Butt, Jonas - Ameobi, Martins.

Dette er det jeg tror vi kommer til å stille opp med, men håper kanskje på Carroll i stedet for Ameobi, hvis han er "fit".

Kampen sendes søndag 22.2, kl.17:00

« Siste redigering: 15. Feb. 2009, 20:26 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Tar Løvenkrands istedenfor Ameobi.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
enig i det! ameobi er innbyttermatriale!

som den evige optimist som jeg er, så tror jeg på seier! 2-0, mål av gutierrez og løvenkrands!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Spørs om Hughton gjør det da :P
Så spørs det om ikke Cacapa får spille sentralt på midten. Leste et intervju der Hughton var glad for at Smith, Viduka og Cacapa var på vei tilbake. Håper det bare blir back-up da :P

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
la oss håp cacapa blir skada på trenning!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
uff starter Cacapa så bllir eg forbanna! Håper på Løvenkrands og Martins på topp ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lenge siden sist, men jeg føler meg sikker på seier mot Everton :) Av en eller annen grunn, så har jeg bare en veldig god følelse.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
hvordan er foresten R.Taylor på høyrebekk? føler S.Taylor er litt sånn klumsete innimellom, men for all del han har spillt noen virkelig gode kamper og (iallefal deler av kampene)
Newcastle United Football Club<3

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Ryan Taylor er vel hentet inn som en back-up til Beye på h.backen tror jeg.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Bra for oss at Cahill er ute. Er vi ekstra heldige no, så verte Arteta skada på trening. Han er ein av PL`s beste spelarar for tida.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Everton er i bra form for øyeblikket, så vi komme til å få en tøff kamp! Utrolig bra for oss at Cahill er ute, for den mannen er god! Som Igrinde skrev, så hadde det vært fantastisk om Arteta også må stå over ;)

Jeg håper vi får se dette laget:

------- Martins - Løvenkrands ---------
Duff/R.Taylor - Nolan - Butt (Guthrie) - Jonas
Enrique - Bassong - Coloccini - S. Taylor
------------- Harper -----------------

Dersom Guthrie er klar til denne kampen, er jeg sugen på å ha han på midtbanen i stedet for Butt.
Har også lyst å se Ryan Taylor, men er litt usikker på om jeg vil vrake Jonas. Da måtte han isåfall ha spilt istedet for Duff. Spiller han på venstre vingen, kan han skjære innover i banen for å avslutte.

Sitter med en god følelse foran denne kampen. Hjemmebane og det at Martins mest sannsynlig er tilbake bør kunne gi en fordel! ;D
Satser på 2-1 seier. Martins og R.Taylor!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg tipper Ryan Taylor får spille på høyrebacken denne matchen også. Samt at Ameobi sikkert starter...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Butt må spille dersom Arteta spiller

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Butt spiler da uansett, så det blir ikke noe problem. Med Martins tilbake har eg også tro på seier, og enda ett steg vekk fra nedrykk  :D

Harper
Ryan-Colo-Bassong-Enrique
Duff-Nolan-Butt-Jonas
Oba-Ameobi/Løven

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg tipper Ryan Taylor får spille på høyrebacken denne matchen også. Samt at Ameobi sikkert starter...
Denne kampen også? Han spilte høyrekant forrige kamp.