20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 49906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #210 på: 04. April 2009, 11:07 »
Han spiller kortene sine bra, Ameobi.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #211 på: 08. April 2009, 18:49 »
Jeg tror helt ærlig at Amøba driver fysisk terror mot manageren a la: "Gi meg ny kontrakt eller så staker jeg opp avløpet ditt"

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #212 på: 08. April 2009, 21:58 »
Viss Owen takker for seg etter sesongen, kan det værepå sin plass å få inn en spiss a la Bellamy. Ikkje at vi treng Bellamy, men en spillertype som han. Pr dato har vi ikkje og vi har heller ikkje hatt nokon sia Bellamy reiste som har evnen til å utnytte bakrom til motstander. Martins og Owen har ikkje dei ferdigheiten til å bruke bakrommet så bevist som Bellamy gjorde, og Amøba bruker bakrommet til å få fred frå motspillere. Forslag sendes til alan@manager.newcastle.com :-)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #213 på: 09. April 2009, 20:09 »
Hadde tatt seg ut om Shearer hadde henta Bellamy  ;D

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 11. April 2009, 11:00 »
Viss Owen takker for seg etter sesongen, kan det værepå sin plass å få inn en spiss a la Bellamy. Ikkje at vi treng Bellamy, men en spillertype som han. Pr dato har vi ikkje og vi har heller ikkje hatt nokon sia Bellamy reiste som har evnen til å utnytte bakrom til motstander. Martins og Owen har ikkje dei ferdigheiten til å bruke bakrommet så bevist som Bellamy gjorde, og Amøba bruker bakrommet til å få fred frå motspillere. Forslag sendes til alan@manager.newcastle.com :-)

Jeg var mektig imponert av "Hulk" da Porto møtte Manchester united. Sterk, rask og god duellspiller med en utrolig steierevne! HVis vi holder plassen hadde det vært alldeles krem å hente Hulk og samtidig kvitte seg med Owen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 11. April 2009, 14:31 »

Det skjer nok aldri. Sist Bellamy var linka til Newcastle så måtte jo Shearer drikke seg full i følge han selv.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 11. April 2009, 14:32 »
Hehe, ja, det skjer ALDRI. Da er det mer sannsynlig at Shearer henter Ruud Gullit som assistent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 11. April 2009, 14:40 »
da hadde jeg blitt imponert:p hentet inn guulit som waterboy:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 11. April 2009, 16:27 »
mourinho som waterboy ;)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #219 på: 11. April 2009, 17:34 »
meinte en spillertype a la Bellamy. pr dato har vi ingen som har dei ferdighetene som han innehar når det gjeld å utnytte bakrommet til motstanderene. Anelka har dei ferdigheten, men tvila på at han ønsker seg bort akkurat no...:-)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 13. April 2009, 15:00 »
Den eneste som kan karakterisere som en spillertype som Bellamy, er Craig Bellamy i egen lave person. Det er kun Bellamy som kan å spille som Bellamy. Bellamy var og er one of a kind, og hvis Shearer fremdeles bærer nag til Bellamy, så anbefaler jeg han å bite seg i det. For Craig Bellamy gjorde Newcastle til et bedre fotballag enn det Obafemi Martins gjør.

Bellamy-Owen kunne vært en minst like dødelig duo som Shearer-Bellamy. Owen er utvilsomt den som minner mest om Shearer av dagens spillere, samt at Bellamy er den eneste som vet å utfordre bakrom slik bakrom skal utfrordres. Men så lenge Bellamy er City-spiller og City ikke rykker ned, men vi gjør det, så er Bellamy like mye ute av rekkevidde som Nicolas Anelka.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 13. April 2009, 15:05 »
Den eneste som kan karakterisere som en spillertype som Bellamy, er Craig Bellamy i egen lave person. Det er kun Bellamy som kan å spille som Bellamy. Bellamy var og er one of a kind, og hvis Shearer fremdeles bærer nag til Bellamy, så anbefaler jeg han å bite seg i det. For Craig Bellamy gjorde Newcastle til et bedre fotballag enn det Obafemi Martins gjør.

Bellamy-Owen kunne vært en minst like dødelig duo som Shearer-Bellamy. Owen er utvilsomt den som minner mest om Shearer av dagens spillere, samt at Bellamy er den eneste som vet å utfordre bakrom slik bakrom skal utfrordres. Men så lenge Bellamy er City-spiller og City ikke rykker ned, men vi gjør det, så er Bellamy like mye ute av rekkevidde som Nicolas Anelka.

Aldri i verden. Bellamy var helt avhengig av flikkene og hold-up spillet til Shearer. Bellamy og Shearer utfyllte hverandre fantastisk godt, og Shearer ble også mye bedre ved å ha uromomentet Bellamy ved sin side.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 13. April 2009, 15:24 »
Owen er også i stand til å sende avgårde flikker og stikkere til Bellamy, og er ikke så dårlig på hold up-spill. Han er stort sett flink til å holde på ballen når han må, og er flink til å finne medspillere med pasningene sine, selv om det ikke er de mest utfordrende pasningene. Jeg ser ingen grunn til at Owen og Bellamy ikke skal kunne utfylle hverandre på en like god måte som Shearer og Bellamy gjorde.

Men så er jo jeg en av de sprø sjelene som tror at Owen er en veldig god spiller da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 13. April 2009, 16:30 »
Han er en god spiller, men han er ingen targetman som Shearer, og vi vil ikke kunne spille på samme måte med Bellamy og Owen på topp, som vi gjorde med en targetman som Shearer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 14. April 2009, 12:05 »
Ikke på nøyaktig samme måte. Men jeg tror likevel at de to vil kunne fungere veldig godt sammen, og jeg tror ikke vi trenger å legge om spillestilen så veldig mye bare fordi vi har mistet Shearers luftstyrke. I spillestil er Shearer og Owen fremdeles ganske like.