20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 49561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #180 på: 28. Feb. 2009, 11:45 »
Synes Smith var elendig før skaden, tviler sterkt på at han har blitt noe bedre etter skaden.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #181 på: 28. Feb. 2009, 12:01 »
viktigste spiller å bli kvitt er cacapa! med en gang den mannen spiller så slipper vi inn minst et mål pga av han! hadde også vært greit og få kvittet seg med ameobi, så kanskje xisco kan få litt mer spilletid istede!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 28. Feb. 2009, 19:55 »
Det har han sikkert. Men Shola Ameobi blir i Newcastle for resten av karrieren sin.
Greit nok. Men når han sier at Cacapa er den eneste spilleren som ikke har noe å tilføre laget, så er han langt, langt, langt ute på finnmarksvidda. Både Geremi og Ameobi MÅ nevnes i den sammenheng. Spesielt Ameobi.
Cacapa er en klassespiller i forhold til vår venn Shola. Cacapa var jo en meget god spiller for noen få år siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Feb. 2009, 21:36 »
Cacapa var jo veldig god i starten på forige sesong, før han i likhet med Rozehnal falt fullstendig i gjennom. Samme skjedde med Boumsong. Er litt bekymra for at det samme skal skje med Coloccini.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Feb. 2009, 21:38 »
kan ikke huske cacapa har vært god for newcastle! han scoret vell en gang, men thats it! men husker så alt for godt hjeme kampen mot pompey i fjord! 0-3 etter 11 min, og såvidt jeg husker cacapa sin feil alle tre!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 28. Feb. 2009, 21:40 »
Den kampen var vel egentlig vendepunktet, han spelte en elendig kamp, mista tilitt og ikkje minst sjølvtillit.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #186 på: 28. Feb. 2009, 21:43 »
det kan steme det ja! kan ikke huske å sett mannen gjøre noe positivt etter det!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 01. Mars 2009, 12:37 »
Det har han sikkert. Men Shola Ameobi blir i Newcastle for resten av karrieren sin.
Greit nok. Men når han sier at Cacapa er den eneste spilleren som ikke har noe å tilføre laget, så er han langt, langt, langt ute på finnmarksvidda. Både Geremi og Ameobi MÅ nevnes i den sammenheng. Spesielt Ameobi.
Cacapa er en klassespiller i forhold til vår venn Shola. Cacapa var jo en meget god spiller for noen få år siden.

Ameobi ble av deg, skrytt opp i skyene etter ett par kamper for ett par måneder siden, da han kom inn i laget å spilte noen gode kamper. Disse kampene kommer han sikkert til å spille igjen, og få masse skryt. Cacapa kommer derimot aldri til å få noe tid, og har heller ikke noe serlig å bidra med i PL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 01. Mars 2009, 13:40 »
Mener å huske at Jokke var ganske fornuftig i skryten sin, han ble vel ikke akkurat hylla!
Uansett fortjente Ameobi skryt for de kampene i høst...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 01. Mars 2009, 18:41 »
Jeg har aldri skrytt Ameobi opp i skyene.
Det er lenge siden. Veldig lenge siden.
Denne sesongen har jeg vært forsiktig optimist der andre har hyllet ham som "born again".  Siden har alt bare gått nedover. Så jeg vil ha meg frabedt at jeg blir beskyldt for å lovprise Ameobi.

Cacapa har ingen fremtid på SJP, men han er ikke vår dårligste spiller, på langt nær. Og jeg mener vi har mer bruk for Cacapas rutine enn vi har for Ameobis ja, kan vi egentlig kalle det ferdigheter? Og jeg mener vi skal sende begge to på dør. Inkludert Geremi. Og Smith. Og Viduka.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 01. Mars 2009, 21:27 »
Jasså! Leste her at vi er interesserte i å hente henne larsson!a innrømme at duoen larsson/ameobi ville skremt vannet av ethvert forsvar!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 01. Mars 2009, 23:06 »
Henke ville gjort det mye bedre enn Ameobi. Kunne faktisk utfylt Oba eksepsjonelt. Vil uansett ikke tro at Henke gjør comeback i PL, etter en hel sesong innebandy for Helsingborg...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 02. Mars 2009, 18:39 »
Jasså! Leste her at vi er interesserte i å hente henne larsson!a innrømme at duoen larsson/ameobi ville skremt vannet av ethvert forsvar!
Det der får stå for din egen regning. Men i mine øyne er du milevis ute på jordet og sykler nå.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 02. Mars 2009, 18:42 »
Det der får stå for din egen regning. Men i mine øyne er du milevis ute på jordet og sykler nå.
ZzzZZzzzZZZzzz

Newcastle Mafia`n

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #194 på: 29. Mars 2009, 16:17 »
Jeg synes vi burde hente en fra Spansk Primera....David Villa for eksempel...vil si at han i egen person ville greid å score en del mål!!
Men hvis ikke Mike Ashley vil godkjenne det går det jo ikke :(
Men flere spillere fra Valencia har potensiale: Villa, Silva, Joquin....
Hva sier dere??
Owen solgt til United....LOL