20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 49662 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #120 på: 23. Feb. 2009, 17:11 »

De er like, men det var Les Ferdinand og Alan Shearer også. Jeg ønsker Bent og Martins på topp neste år.  :)
[/quote]

Da er vi to

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Feb. 2009, 17:56 »
Les Ferdinand var jo komplett, og Shearer var jo heller ikke så langt unna det samme i sine yngre dager!
Men ja, jeg ser veldig gjerne Bent og Martins på topp sammen neste sesong! Tror det blir en knall-kombinasjon!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 23. Feb. 2009, 21:01 »
De som tviler på Bent som erstatter for Owen burde kanskje se Hull - Tottenham nå. Han starter kampen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 23. Feb. 2009, 21:13 »
Når man ikke har c+, så kan man dessverre ikke se alt av PL. Det kan hende at det er en grunn til at jeg er skeptisk til Bent.

Jeg sier ikke at han er dårlig, og at han er i landslagstroppen til England er jo en selvfølge. Men jeg mener at det ikke nødvendigvis er sånn at alle landslagsspillere er gode nok for Newcastle. Det er mange raringer på diverse landslag rundt omkring. Jan Gunnar Solli kan regnes som landslagsspiller han også. Figurerte jevnlig i Åge Hareides landslagstropper. Det gjør han IKKE til en bedre spiller.

Darren Bent er noe av det beste England har å by på, for tiden. Men det betyr ikke at han er god nok til å erstatte Michael Owen, som i mine øyne er en spiss i verdensklasse. Selv om jeg vet at jeg har få tilhengere på det området også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 23. Feb. 2009, 21:21 »
Darren Bent er noe av det beste England har å by på, for tiden. Men det betyr ikke at han er god nok til å erstatte Michael Owen, som i mine øyne er en spiss i verdensklasse. Selv om jeg vet at jeg har få tilhengere på det området også.
Ja, det er jaggu meg rart det er så mange som er uenige med deg hele tiden...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 23. Feb. 2009, 21:24 »
Darren Bent scorer jo like mye som Owen, pluss at han skaper sjanser på egenhånd. Han er da mer enn god nok til og errstatte Owen.
Du sier han er noe av det bedre England har og by på, men han er ikke god nok for et bunnlag som Newcastle?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 23. Feb. 2009, 21:25 »
De fleste vil ha inn en spiller som er like god som Owen i form når han drar, Joakim. Problemet er at slike spillere ikke vil til Newcastle per dags dato. Darren Bent har en imponerende statistikk fra Chalton og viser også til tider i Spurs at han har spennende ferdigheter. Han er også fortsatt ung og er lite skadet. Derfor er det ikke rart at mange er positiv til han og jeg ser også på han som noe av det beste vi kan få. Eventuelt syntes jeg det hadde vært spennende med Zaki som vi kanskje også kan ha en sjanse på etter at han dabbet litt av etter den fantastiske starten.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 23. Feb. 2009, 21:29 »
Jeg mener vi må prøve, før vi kan konkludere med at ingen vil. Dessuten kan vi jo være flinke å ansette Shearer som manager, så skal du nok se at ting løsner litt bare på det.

Jeg sier ikke at vi trenger å lete på øverste hylle, men Darren Bent er overhodet ikke å finne på nest øverste hylle, hvor jeg mener vi bør lete. Jeg er fullt klar over at vi ikke får verdens aller beste spisser, men verdens nest beste spisser bør være mulig å snuse på.

Bent har en fin og flott statistikk. Men han er fremdeles ikke god nok for Newcastle i mine øyne. Han vil ikke forsterke oss nevneverdig, og vil være et stort steg ned i forhold til Owen. Vi må begrense det steget, og jeg mener det bør være mulig å finne en bedre egnet partner til Martins.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 23. Feb. 2009, 21:31 »
Bent har en fin og flott statistikk. Men han er fremdeles ikke god nok for Newcastle i mine øyne. Han vil ikke forsterke oss nevneverdig, og vil være et stort steg ned i forhold til Owen. Vi må begrense det steget, og jeg mener det bør være mulig å finne en bedre egnet partner til Martins.
Har du noen forslag da? Noen navn må du vel kunne komme med.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 23. Feb. 2009, 21:41 »
Bent vil være et steg opp i forhold til Owen, med tanke på skadene til Owen og at Bent scorer like mye mål. Også er han som nevnt aldri skada.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 23. Feb. 2009, 22:05 »
syns vi bør gå for Bent
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 23. Feb. 2009, 23:12 »
Darren Bent er god, men han er ikke pur klasse.

Det er ikke Owen heller!

Når man ikke har c+, så kan man dessverre ikke se alt av PL. Det kan hende at det er en grunn til at jeg er skeptisk til Bent.

Er dette en innrømmelse på at du ikke har sett fyren spille, ihvertfall ekstremt lite?
Isåfall, hvorfor i hellsikke diskuterer du han da?
Greit at du skal ha meninger om alt, men akkurat dette blir en smule "fjasete" om det er slik at du mener Bent kun er en middelmådighet uten å ha sett han spille.

Darren Bent er noe av det beste England har å by på, for tiden.

Om dette stemmer MÅ han jo nærmest kunne forsterke laget vårt betraktelig! Om vi kunne fått en av Englands beste spisser, som i tillegg spiller mer enn 10% av kampene hver sesong, så må jo det være en oppgradreing i forhold til slik det er nå!?
Det er ihvertfall jeg klar på!

Og den sammenligningen med Jan Gunnar Solli. Hva ville du frem til egentlig?
Først så skriver du at Bent er en av Englands beste spisser pr dags dato, så at det ikke behøver å ha noe å si at han er på landslaget!??
Om du er på landslaget til England er det vel kvalitet vi snakker om! Er det på landslaget til Taiwan så er det litt større grunn til å diskuetere dette.
« Siste redigering: 23. Feb. 2009, 23:35 av Frode »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 23. Feb. 2009, 23:39 »
Bent har scort mer enn Owen i år til og med, og Bent er en reserve for Tottenham. Owen er faen ikke pur class ass, det er det kun Newcastle fans som mener i såfall. Må gå ann og være objektiv av og til, og innse at ikke alle er best bare fordi de spiller for laget man holder med. Owen er god, men det får være grenser. Bent er like god som Owen, han scorer like mye mål og gjør mer ut av seg på banen.

Hadde Owen vært en spiller i verdensklasse, så hadde han spilt for England mens han var skadefri, men han er ikke engang i troppen. Dette er det en grunn til. Michael Owen er ikke fit lenger. Det er helt på trynet og si at Owen er en spiller av aller ypperste klasse. Minst 20 spisser i Europa som er langt bedre enn Owen. Minst.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 24. Feb. 2009, 09:31 »
Les Ferdinand var jo komplett, og Shearer var jo heller ikke så langt unna det samme i sine yngre dager!
Men ja, jeg ser veldig gjerne Bent og Martins på topp sammen neste sesong! Tror det blir en knall-kombinasjon!

Heheh. Les Ferdinand var ikke akkurat komplett da. Han hadde det meste bortsett fra teknikk. Husker han brukte å slå ballen litt foran seg, sette fart og mose seg gjennom forsvarsspillerne.  Men han fungerte knall sammen med Big Al og utgjorde det beste spissparet balløya har sett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 24. Feb. 2009, 13:15 »
Fysisk sett kan han vel ihvertfall kalles komplett! Mannen var jo sterk som en okse, helt syk i lufta og relativt kjapp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida