20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 49768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #45 på: 13. Feb. 2009, 15:41 »

Jeg stemmer for Bent, men her en merkelig følelse av at Owen muligens ikke forsvinner...

Ehhhhh? What?
Skyt meg hvis du har rett - hold kjeft hvis du tar feil ;-)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Feb. 2009, 18:34 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4918573,00.html

håper virkelig på Bent, hvis owen stikker

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. Feb. 2009, 18:37 »
når Owen stikker...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. Feb. 2009, 18:42 »
tar ikke så hardt på det at owen stikker, han bidrar ikke med mye annet enn med et mål pr andre kamp. en av grunnene til at midtbane spillerene ikke scorer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 13. Feb. 2009, 18:45 »
Hva faan er det du prøver å si?   

"Bidrar ikke med mye annet enn med et mål pr andre kamp"

Dette er jo en fantastisk statistikk! Er ikke mange andre som kan vise til noe slikt.

"En av grunnene til at midtbanespillerne ikke scorer"

Hva mener du med dette? At midtbanespillerne ikke kan score fordi Owen gjør det?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #50 på: 13. Feb. 2009, 18:57 »
Sturridge fra City er mitt valg.
Usikker på om vi allerede nå kan ta kontakt med spilleren, siden kontrakten utgår til sommeren.
Han er ung, Engelsk å veldig god. Så hadde vært et glimrende valg.
Martins\Sturridge
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 13. Feb. 2009, 19:36 »
Hva faan er det du prøver å si?   

"Bidrar ikke med mye annet enn med et mål pr andre kamp"

Dette er jo en fantastisk statistikk! Er ikke mange andre som kan vise til noe slikt.

"En av grunnene til at midtbanespillerne ikke scorer"

Hva mener du med dette? At midtbanespillerne ikke kan score fordi Owen gjør det?

han scorer mål ja, men han er ikke en lag spiller, han må få servert målet og putter så og si bestandi da. Owen fungere på et lag som fungerer, noe ikke newcastle gjør. det at midtbanen ikke scorer pga owen er at han ikke har noen "extrem ferdighet" (tenker på fart og luftstyrke) midtban trenger ikke hjelpe forsvars spillerene så mye. Hvis owen var fks like rask som han var før i tiden, hadde han kunne truet bakrommet. og da må midtban plasere seg foran spissan får å fange opp stikkeran. ala mere rom for midtban for skudd.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 13. Feb. 2009, 21:53 »
Prøver du å si at Owen ikke er en lagspiller fordi han ikke er i stand til å skape absolutt alt på egenhånd?
Er det noen som er en lagspiller, så er det Owen. Mye mer enn Martins, i mine øyne. Martins har tunellsyn når han kommer 20-30 meter fra mål. Owen er veldig flink til å se lagkameratene, kan hoppe over ballen om han mener lagkameraten vil ha en bedre scoringsmulighet enn han selv, og er særdeles flink til å posisjonere seg riktig slik at lagkameratene ser brilliante ut.

Det er ikke Owens feil at det kommer få scoringer fra midtbanen. Owen har i den fremskutte midtbanerollen vist seg dyktig til å strø pasninger, selv om han ikke er noen treqartista i ordets rette forstand. Owen leser spillet bedre enn samtlige lagkamerater, og det gjør at han gjør laget bedre, i tillegg til at laget gjør han bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. Feb. 2009, 22:10 »
Mener å huske at Owen ble dyrket som en slags playmaker / offensiv midtbanespiller under Kevin i fjor. En rolle han utfylte på en meget god måte.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. Feb. 2009, 22:13 »
Playmaker til å slå støttepasninger da eller? Owen spilte litt bak Viduka og Martins, men var ikke akkurat noen midtbanespiller når vi kom offensivt, unntatt å møte å slå støttepasninger da selvsagt. Grunnen til at folk snakker om at Owen hadde en vellykket vår, er selvsagt pga målene han scoret, og ikke pasningsspillet hans.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 13. Feb. 2009, 22:14 »
Vel, selv om han ikke hadde de mest kreative pasningene, så synes jeg fremdeles at pasningene hans var bedre enn mange av hans lagkamerater.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 13. Feb. 2009, 22:21 »
Vel, selv om han ikke hadde de mest kreative pasningene, så synes jeg fremdeles at pasningene hans var bedre enn mange av hans lagkamerater.

Joda. Owen har veldig god basisteknikk, og er klok med ballen også. Så kvaliteten på det han gjorde var bra nok det, men det blir sjelden noe effekt ut av pasningene hans. Det var det jeg skulle fram til.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #57 på: 13. Feb. 2009, 23:03 »
eneste problemet med owen er at han er så mye skadet, ellers er han en av lagets beste spillere! og miste han vill være et stort tap! tror også owen har en moralsk effekt på resten av laget som er veldi viktig!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 17. Feb. 2009, 10:04 »
Hadde vi bare hatt en ledelse som hadde vært villige til å bruke noe i nærheten av hva Owen kosta den gang han kom på en erstatter, så hadde vi ikke hatt noe problem. Det finnes plenty av spillere der ute som kan fylle Owen sine sko. Svært få er så gode som avslutter, men det tar de igjen på andre egenskaper. Når Owen tross alt hever den lønnen han gjør og nå over lang tid har vist seg som meget skadeutsatt, så er jeg ikke i tvil om at vi burde satse på noen andre. Men som sagt, det spørs om ledelsen vår skjønner at goalscorers koster penger!?

Mario Gomez er akkurat nå den jeg ville sett som martins-partner til sommeren.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 17. Feb. 2009, 18:47 »
Mario Gomez er å sikte etter noe som ikke er der. Han går ikke til en klubb som ligger der vi gjør. For et år siden hadde jeg sagt Agbonlahor, men nå er han urealistisk. Jeg er for Bent eller rett og slett og ikke hente inn noen i det hele tatt.