20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 49793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #15 på: 09. Feb. 2009, 00:24 »
Darren Bent er nok mitt førstevalg av spillere jeg mener er realistiske. Mener vi bør starte jobben med å skaffe han tidligst mulig.
Cisse vil jeg overhodet ikke ha. Jeg bare hater trynet på den karen. Hold SJP rent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 09. Feb. 2009, 09:44 »
Darren Bent er nok mitt førstevalg av spillere jeg mener er realistiske. Mener vi bør starte jobben med å skaffe han tidligst mulig.
Cisse vil jeg overhodet ikke ha. Jeg bare hater trynet på den karen. Hold SJP rent.

Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Bent er den beste britiske spissen. Men han må brukes i et 4-4-2 system, samtidig trenger han en rask bevegelig spiss ved siden av seg: Martins

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Feb. 2009, 11:27 »
Darren Bent er også mitt førstevalg som erstatter for Owen. Han har flere sesonger bak seg i PL, er rask og scorer mål. Akkurat hva vi trenger. Martins og Bent på topp hadde vært knall! ;D

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Feb. 2009, 12:16 »
Jeg tror Bent vil være det mest realistiske alternativet hvis vi handler engelsk. Er Bent tilgjengelig for under 10 mill er det bare å slå til. Mannen har åpenbart dårlig selvtilitt, men med en fast plass på laget tror jeg Bent kunne blitt en meget viktig spiller for oss.

Jeg mener fortsatt at vi bør gå for Gomis eller Hoarau. Førstnevnte har hatt en dårlig sesong i år, men han har fortsatt alle atributtene som kjennetegner en klassespiss i PL.  Hoarau er et monster av en spiss som i år har blomstret for PSG. 13 mål på 22 kamper er meget bra i sin første sesong i Ligue 1. Med sine 192 cm vil han garantert være en makker som passer Martins meget bra. 

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. Feb. 2009, 17:19 »
Av listen som ble nevt merker jeg Zaki interesserer meg mest. Han har tatt PL med storm, og kan kompilere godt med Oba. SKal ikke være helt umulig å få tak i heller...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Feb. 2009, 18:11 »
Zaki er jo veldig lik Shearer også i spillemåten. Kunne passa bra her.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Feb. 2009, 18:20 »
Zaki er også mitt førstevalg, men jeg tror ikke det blir lett for oss å hente han. Tidlig å begynne spekulasjoner allerede nå. De siste kampene i sesongen får STOR betydning for hvilken kvalitet vi kan hente i sommer. Lenge til transfervinduet åpner.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Feb. 2009, 19:04 »
Tror Zigic fra Valencia kunne passet veldig bra. . Tror også at Zigic kunne passe bra inn i Premier Leauge. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Feb. 2009, 19:06 »
Spørsmålet er vel om Martins blir i klubben etter sommeren. . ?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Feb. 2009, 19:10 »
Hva med å prøve oss på Mario Gomez, selv om han ikke presterte på topp under em. Han har utvilsomt et potensiale liggende inni seg, spørsmålet er bare om Newcastle er den rette klubben å få det ut på:P

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Feb. 2009, 20:00 »
Tror Zigic fra Valencia kunne passet veldig bra. . Tror også at Zigic kunne passe bra inn i Premier Leauge. .

Hadde vært en våt drøm.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Feb. 2009, 20:36 »
Vel ser vi etter en goal getter tror jeg vi burde gå for Bent. Har ikke noe serlig sans for han etter det jeg har sett av spurs i år.
Ser vi etter en spillede spiss (noe jeg virkelig syns vi mangler i stallen vår) type ala Beardsley, burde vi gå for noen litt mer ala aimar podolsky osv. Ser desverre ikke noen realistiske alternativer vi kan få tak i der.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Feb. 2009, 21:58 »
Vel ser vi etter en goal getter tror jeg vi burde gå for Bent. Har ikke noe serlig sans for han etter det jeg har sett av spurs i år.
Ser vi etter en spillede spiss (noe jeg virkelig syns vi mangler i stallen vår) type ala Beardsley, burde vi gå for noen litt mer ala aimar podolsky osv. Ser desverre ikke noen realistiske alternativer vi kan få tak i der.

Har ikke podolski nettopp gått til koln eller hva det var?. tviler på at han plutselig vil flytte på seg igjen da, men skal aldri si aldri!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Feb. 2009, 22:25 »

Hadde vært en våt drøm.

Godt alternativ ja, men en våt drøm syns jeg er å ta i. En grei spiller, og selvom han og Martins har koplimentære ferdigheter, som Eggen så fint har sagt, så tror jeg han blir litt for statisk og jobber ikke like som mye en tagetman av PL-rang skal for å kunne lykkes.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Feb. 2009, 00:39 »
Hent Beckford fra Leeds! Har putta jevnt og trutt i år (16 mål) Det beste er jo at han er skadeutsatt og har litt holdningsproblemer, så sånnsett passer jo han fint inn i Newcastle.