20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Ser at en del bekymrer seg for at Duff havner på benken på bekostning av R.Taylors dødballfot. Duff har vært god i det siste og jeg mener han bør være en del av angrepet vårt fremover.Løvenkrands gjorde et godt inntrykk sist og er god å ha i stallen, men jeg mener at han ikke er god nok for det laget jeg ønsker å se i de kommende ukene(dvs -owen og barton). I mangel av kvalitet på midtbanen så spiller Butt der enn så lenge. I back-4eren kommer Beye inn når han er klar, i angrepet går vel Owen skadet mer eller mindre resten av sesongen kjenner vi han rett. Greit at han forsvinner snart..£100 000 p/uke. Håper vi ser gølgende forsvarsfirer +lag for øvrig i ukene som kommer: HARPER S.TAYLOR COLO BASSONG ENRIQUER.TAYLOR NOLAN BUTT GUTIERREZ DUFF MARTINS Benk: Carroll(joker om vi trenger mer luftstyrke, kan også starte i så tilfelle) Løven(kvikk og kan komme inn med friske bein når andre er slitne) T.Krul(ingen akutt krise dersom Harper skader seg) +Edgar, Geremi, Smithosv