20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness straffet igjen  (Lest 4289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Souness straffet igjen
« på: 16. Juni 2005, 13:36 »
FA har bestemt seg for nok en gang å straffe Graeme Souness, denne gang etter uttalelser om dommer Barry Knight etter tapet mot Everton i sesongavslutningen.

En uavhengig disiplinærkomite har gitt Souness 20 000 pund i bot. I tillegg blir han suspendert i to kamper, dersom han skulle prestere å gi lignende uttalelser igjen i løpet av de neste 12 månedene.

Barry Knight dømte både skandalekampen mot Aston Villa og kampen mot Everton i sesongavslutningen. Graeme Souness hadde sitt å si om kamplederen etter begge kampene.

Av: Jarle

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #1 på: 16. Juni 2005, 16:41 »
Jeje, couldn't care less.

Den mannen der klager så mye på dommeren at det er ikke sunt. Hva med heller å ta et oppgjør med egne spillere?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
Souness straffet igjen
« Svar #2 på: 16. Juni 2005, 18:30 »
Han gjør mye det au da...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Souness straffet igjen
« Svar #3 på: 16. Juni 2005, 20:40 »
Sitat fra: "Noreng"

Barry Knight dømte både skandalekampen mot Aston Villa og kampen mot Everton i sesongavslutningen. .

Spilte vi ikke hjemme mot Chelsea i sesongavslutningen?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #4 på: 16. Juni 2005, 22:05 »
FA er helt latterlige.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #5 på: 17. Juni 2005, 14:57 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
FA er helt latterlige.

Det kan så være, men det er også Souness.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #6 på: 17. Juni 2005, 21:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
FA er helt latterlige.

Det kan så være, men det er også Souness.

Nei. Kan ikke måle seg med FA. Tar ikke FA seriøst på noen som helst måte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
Souness straffet igjen
« Svar #7 på: 20. Juni 2005, 09:08 »
Enig: FA er en vits av en syforening som på ingen måte greier å forholde seg nogenlunde konsekvente til noe som helst.. Andy Todd slipper fri for albuen mot van Persie, Dyer får 3 kamper for å forsvare seg..Rooney fikk straff for å klapse til Tel Haim, mens Haim selv ble etterforsket for å filme i samme situasjon..Helt håpløst!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #8 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "DanMan"
Enig: FA er en vits av en syforening som på ingen måte greier å forholde seg nogenlunde konsekvente til noe som helst.. Andy Todd slipper fri for albuen mot van Persie, Dyer får 3 kamper for å forsvare seg..Rooney fikk straff for å klapse til Tel Haim, mens Haim selv ble etterforsket for å filme i samme situasjon..Helt håpløst!

Og Man Utd får som alltid de fleste fordeler i de fleste situasjoner. Og dommeren vurderes aldri etter å ha annulert tre soleklare mål i Newcastle-ManU. Det skjer nesten hvert eneste år. Så ja, FA er en tulleforening. Men jeg vil ikke skylde på FA for at Souness får straff for å ha servert en del gloser mot dommer Barry Knight. Riktignok er Knight en stor idiot av en dommer (ikke ulikt Terje Hauge), men jeg har null sympati for Souness.

Gud, hvor jeg skulle ønske å se han ryke på huet og ræva ut av denne klubben.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #9 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Jeje, couldn't care less.

Den mannen der klager så mye på dommeren at det er ikke sunt. Hva med heller å ta et oppgjør med egne spillere?

Å si at Souness er den skyldige her blir bare latterlig. Er det ikke lov å si at en dommer er dårlig når han virkelig er det? Blir for dumt og dette er bare en av veldig mange ganger FA har dummet seg ut.

Hva skal man da si om Jose og Ferguson når det gjelder å klage på dommeren?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #10 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Mourinho og Ferguson blir jo unntatt fra loven fordi de er de de er. Det er selvsagt galskap av FA. Og jeg er enig i at det bør være en viss toleransegrense for kritikk mot dommere. Men likevel gidder jeg ikke bruke krefter på å skjelle ut FA, når Souness etter nesten hvert eneste tap eller uavgjort har beskyldt dommeren for å motarbeide oss. Det går alltids an å ta en titt på eget lags prestasjoner når vi taper kamper.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #11 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Mourinho og Ferguson blir jo unntatt fra loven fordi de er de de er. Det er selvsagt galskap av FA. Og jeg er enig i at det bør være en viss toleransegrense for kritikk mot dommere. Men likevel gidder jeg ikke bruke krefter på å skjelle ut FA, når Souness etter nesten hvert eneste tap eller uavgjort har beskyldt dommeren for å motarbeide oss. Det går alltids an å ta en titt på eget lags prestasjoner når vi taper kamper.

Da var vel også Sir Bobby en dårlig taper også da. Gammeln klaget også hyppig på dommeren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Souness straffet igjen
« Svar #12 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Det bør være lov å si ifra når en dammer har gjort en særdeles dårlig jobb. De som spiller fotball selv vet sikkert hvor frustrerende det kan være å ha dommeren imot seg. Alle andre får jo høre det når de gjør det dårlig (spillere, managere osv)
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness straffet igjen
« Svar #13 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sir Bobby var nok ute med leppa, men har nok en mye høyere stjerne med FA siden han har vært trener for England..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Souness straffet igjen
« Svar #14 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Mushans"
Sir Bobby var nok ute med leppa, men har nok en mye høyere stjerne med FA siden han har vært trener for England..

kommer vel litt an på hva de sier og slikt. SBR var vel litt mere god til å gi konstruktiv kritikk, mens souey tror mere på å virkelig slenge med leppa uten å være konstruktiv. Det har mye å si med måten man snakker med folk på også, og her er noe GS er kjent for å mangle.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.