20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leser du nyheten på newutd.no?  (Lest 5885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Leser du nyheten på newutd.no?
« på: 05. Feb. 2009, 20:11 »
Vet at nyhetene på forsiden er litt så-som-så til tider men bruker dere newutd eller andre sider som nyhetskilder?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leser du nyheten på newutd.no?
« Svar #1 på: 05. Feb. 2009, 21:05 »
jepp må innpå hver dag :)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Feb. 2009, 22:31 »
Jeg leser ikke det jeg selv skriver. Det er like fælt som å høre min egen stemme på et lydopptak (f.eks radio), eller se meg selv på bilder. Men ettersom jeg alltid går innom forsiden før jeg går inn på forumet, så leser jeg ihvertfall tittel og ingress på de mest interessante nyhetene.
Men Newutd.no er kke min primære nyhetskilde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Feb. 2009, 23:16 »
For meg er NewUtd.no en kilde for info om kampoppsett og slikt. Største grunnen til at eg bruke siden er selvsagt forumet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Feb. 2009, 23:19 »
Jeg er alt for utålmodig til å vente til de blir oversatt til Norsk. Disse nyhetene er ikke viktige for meg, men mener nyheter på Norsk hører med for å fange opp evt nye fans som sveiper innom siden. Mener også å huske at overskriften på den nyeste nyheten vår ligger som link på db.no. Da tar det seg dårlig ut hvis den samme overskriften går igjen i ukesvis ;-)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Feb. 2009, 23:34 »
Viktig med nyheter om klubben på en supporterside!

Hvordan ellers få nye "medlemmer" til å ta oss seriøst?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Feb. 2009, 00:13 »
Jeg har siden som startside, så sjekker den ganske ofte :P
Leser alt av nyheter der, selv om jeg sjekker newsnow.co.uk meget ofte!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Feb. 2009, 10:02 »
Jeg har newsnow.co.uk som forside. Hopper dessverre rett inn på forumet uten å være innom hovedsiden, men tror nyhetene er kjekke, spesielt for den yngre garde. Husker med grøss og gru den tiden newcastle.no var min viktigste kilde til nyheter om klubben...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Feb. 2009, 09:43 »
Synes nyhetene paa forsiden i det siste har blitt veldig bra jeg! Siden jeg veldig sjelden faar sett kamper (har bare sett en kamp i aar, riktignok var jeg heldig (hjemme mot villa)) og siden jeg ofte dulter innom for aa sjekke resultatet flere dager etter kampslutt setter jeg veldig pris paa den oversiktelig og lett leselige nyhetsfunksjonen paa newutd.no! Staa paa folkens
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Feb. 2009, 15:48 »
Hender jeg klikker meg inn på en av nyheten i ny og ne, men leser som regel nyhetene på de engelske nettsidene.

En ting jeg ikke har likt den siste tiden er at enkelte av de som skriver på newutd.no ikke er objektive. Feks dette sitatet "Det er
bare å slå fast at Newcastle nå er en klubb i krise og nedrykksspøkelse ser dessverre altfor truende ut." Helt greit at noen mener dette, men jeg synes at nyheter som ligger på forsiden bør være objektive slik at man ikke tror at alle Newcastle supportere deler dette synet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Feb. 2009, 16:01 »
Hmm, men så skriver jo alle medier dette, og man trenger vel ikke være subjektiv for å slå fast dette, gjør man vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Feb. 2009, 16:09 »
Jo faktisk. Det er flere her inne som ikke krisemaksimerer og synes at nedrykkspøkelset er kjempe stort.. Uansett så var dette kun et av mange eksempel. Dersom man skal skrive en nyhet bør den være objektiv, hvertfall hvis newutd.no skal være et sted hvor man kan lese nyheter som inneholder fakta og ikke subjektive meninger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Feb. 2009, 16:41 »
Da er jo altså alle engelske medier subjektive kilder?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 09. Feb. 2009, 16:59 »
Hender jeg klikker meg inn på en av nyheten i ny og ne, men leser som regel nyhetene på de engelske nettsidene.

En ting jeg ikke har likt den siste tiden er at enkelte av de som skriver på newutd.no ikke er objektive. Feks dette sitatet "Det er
bare å slå fast at Newcastle nå er en klubb i krise og nedrykksspøkelse ser dessverre altfor truende ut." Helt greit at noen mener dette, men jeg synes at nyheter som ligger på forsiden bør være objektive slik at man ikke tror at alle Newcastle supportere deler dette synet.

Det der er jo dønn klar fakta
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Feb. 2009, 17:17 »
Som sagt, det var et eksempel.

Og ja, 90% av sladder avisene i England skriver subjektivt, og de er lavmål. Men det betyr ikke at Newutd.no må være det samme??

Jeg liker ikke å lese aviser og artikkler som sier hva jeg skal tro om en situasjon, det er bedre å bli servert fakta å gjøre opp sin egen mening.