20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #1260 på: 17. Sep. 2009, 20:50 »
Ok. Visste ikke at de stilte med b-lag.
Spiller Riise btw?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1261 på: 17. Sep. 2009, 20:53 »
Ok. Visste ikke at de stilte med b-lag.
Spiller Riise btw?
Jepp, Riise og Nevland startet.

Schwarzer, Hangeland, Hughes, Konchesky, Murphy, Dempsey, Duff, Zamora og Johnson spilte ikke.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1262 på: 18. Sep. 2009, 12:32 »
Fulham boss Roy Hodgson says he has no intention of allowing striker Diomansy Kamara to join Championship side Newcastle.
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/toon-to-miss-out-on-striker-947953.html
Ser ikke ut til at han kommer iallefall. Kansje litt synd.
Men hvem skulle vi velgt av disse 2 folkens?
Kamara vs Harewood
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1263 på: 18. Sep. 2009, 12:35 »
Newcastle and Derby are chasing Everton striker James Vaughan.

Toffees boss David Moyes has confirmed the club are willing to loan out Vaughan so that he can work on his fitness and get regular first-team action under his belt.
Middlesbrough were thought to be leading the hunt for Vaughan, but now Championship rivals Newcastle and Derby have made their interest known, says skysports.com.

Jeg ville valg han 8)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1264 på: 18. Sep. 2009, 13:49 »
Newcastle and Derby are chasing Everton striker James Vaughan.

Toffees boss David Moyes has confirmed the club are willing to loan out Vaughan so that he can work on his fitness and get regular first-team action under his belt.
Middlesbrough were thought to be leading the hunt for Vaughan, but now Championship rivals Newcastle and Derby have made their interest known, says skysports.com.

Jeg ville valg han 8)

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5567092,00.html

Synd dette.. kunne vært noe for oss!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1265 på: 18. Sep. 2009, 13:56 »
 :( :-[ :'(

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1266 på: 18. Sep. 2009, 15:35 »
Nottingham Forest boss Billy Davies insists Robert Earnshaw is not for sale at any price.

Link: Skysports.com

NEWCASTLE United are expected to complete the signing of Aston Villa striker Marlon Harewood providing he can prove his fitness before moving to St James?s Park.
The Journal understands that a deal for Harewood has virtually been agreed.
The 30-year-old, who has only recently returned to full training after a foot injury, is keen to sign for the Magpies, but has been told he must be in a physical condition to play before Hughton finalises a three-month contract.
And he will add some much-needed pace to the Newcastle side.

Hughton said: ?When there is something confirmed we will announce it but, as yet, there is nothing we can add to that. Yes, we are interested and he is one of numerous names we have mentioned, but there is nothing more I can say at this stage.

?We are still working on things and Marlon is one of the players we have spoken about.

?As with all of these things, it is all about timing and if it happens we?ll make sure people know about it.?

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/09/18/magpies-are-close-to-a-double-boost-61634-24720498/
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Peter

• Gjest
« Svar #1267 på: 18. Sep. 2009, 18:05 »
Æsj. Earnshaw hadde vært dritgod om han kom hit. En spiss som kunne spilt i PL.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1268 på: 18. Sep. 2009, 18:46 »
Robert Earnshaw? haha

Hvorfor ikke forhøre seg om Carlos Vela i Arsenal?? Spørs om han kan forvente seg så mye spilletid fremover og jeg tror han kunne vært überperfekt for oss!

Peter

• Gjest
« Svar #1269 på: 18. Sep. 2009, 18:51 »
Robert Earnshaw? haha

Hvorfor ikke forhøre seg om Carlos Vela i Arsenal?? Spørs om han kan forvente seg så mye spilletid fremover og jeg tror han kunne vært überperfekt for oss!

Hahaha. Carlos Vela!? Et av Arsenals største talenter, en av de som Wenger liker best av de yngre og en av de mange unge som har sluppet en del til, spessielt i fjor.
Vela vet nok selv at Newcastle er talentødlegere. Wenger ville aldri sluppet sin anggrepsjuvel sånn uten videre. En 1.lagsspiller til Newcastle? Hehe.
Lov å drømme!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1270 på: 18. Sep. 2009, 19:57 »
ok. Earnshaw mener jeg rett og slett ikke har det som skal til. Så enkelt er det. Kanskje litt flåsete sagt, men vi må da kunne sikte høyere enn en spiller på vei ned som akkurat nå spiller for Derby. Vela er et eksempel på en spiller som er up and coming og som ikke har fått så mye spilletid hittil i år. Akkurat nå virker det som at vi helst vil låne i 3 mnd (les vår nye georgianer), altså frem til januar. Vela har nytte av mer spilletid og Wenger er ekspert på å låne ut spillere for å gi de matching. Jeg mener dette er typen spillere vi bør prøve oss på. Giovanni Dos Santos er et annet eksempel. Dette er kvalitet som fort kan få sansen for å spille foran Toon army og som kan bli juveler hvis vi kan lure inn en klausul om kjøp ved eventuell suksess. Muligens er det å drømme under den nåværende tilstand, men det er lov å drømme og jeg mener bestemt at det i alle fall er realistisk å håpe på dos santos. Vela er heller ingen umulighet.

Peter

• Gjest
« Svar #1271 på: 18. Sep. 2009, 20:07 »
Det er realistisk å håpe på Dos Santos, men diskusjonen var om Vela er realistisk. :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1272 på: 18. Sep. 2009, 20:18 »
Det er hvertfall ingenting å tape på å prøve seg på Vela. Han kommer aldri til å spille fast denne sesongen for gunners, men han får vel noen innhopp nå og da... I tillegg er han vel 5. valg bak VanP, Eduardo, Bendtner og Arshavin.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1273 på: 18. Sep. 2009, 20:33 »
ok. Earnshaw mener jeg rett og slett ikke har det som skal til. Så enkelt er det. Kanskje litt flåsete sagt, men vi må da kunne sikte høyere enn en spiller på vei ned som akkurat nå spiller for Derby. Vela er et eksempel på en spiller som er up and coming og som ikke har fått så mye spilletid hittil i år. Akkurat nå virker det som at vi helst vil låne i 3 mnd (les vår nye georgianer), altså frem til januar. Vela har nytte av mer spilletid og Wenger er ekspert på å låne ut spillere for å gi de matching. Jeg mener dette er typen spillere vi bør prøve oss på. Giovanni Dos Santos er et annet eksempel. Dette er kvalitet som fort kan få sansen for å spille foran Toon army og som kan bli juveler hvis vi kan lure inn en klausul om kjøp ved eventuell suksess. Muligens er det å drømme under den nåværende tilstand, men det er lov å drømme og jeg mener bestemt at det i alle fall er realistisk å håpe på dos santos. Vela er heller ingen umulighet.

Earnshaw spiller for Nottingham Forest og har gjort det i over en sesong nå. Scorer gjør han fortsatt i CCC så han har helt klart det som skal til for å holde nivået i Championship. At en spiller er i Derby trenger ikke å bytte at han ikke kan være en spiller vi kunne trengt. F.eks. er Miles Addison en spiller som er svært spennende.

Uansett så er jeg enig at vi ikke bør satse på Earnsahaw siden han begynner å bli eldre og ikke er en spiller som er god nok på øverste nivå. Dyr blir han også skal vi tro Billy Davies. Dos Santos og Vela hadde derimot vært spillere jeg gjerne ville hatt i troppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1274 på: 19. Sep. 2009, 11:18 »
Det er realistisk å håpe på Dos Santos, men diskusjonen var om Vela er realistisk. :P

Er det noe du ikke har forståt enda? Vi har ikke mulighet til å kjøpe spillere lenger, så her er det altså snakk om lån. Burde vere ypperlig for oss, Vela og Wenger å få ungutten lånt ut til oss, for å tilegne seg erfaring fra førstelagsfotball.