20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #1050 på: 27. Aug. 2009, 22:25 »
Eneste jeg vet om Danny Rose er at han slo til no så inni helvete på fm08 på et game jeg hadde der.  ;D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 28. Aug. 2009, 09:27 »
Alan Shearer wants Cardiff's £6m-rated striker Michael Chopra to mark his return as Newcastle boss as part of businessman Barry Moat's takeover at St James's Park. (Daily Star) Full story: Daily Star
I`LL BE BACK 8) ::)

http://www.dailystar.co.uk/football/view/95927/Shearer-s-in-the-driving-seat/
Shearer is ready to take the reins again – as a massive reshuffle at St James’s Park is set to see Barry Moat become chairman in the next 48 hours .
« Siste redigering: 28. Aug. 2009, 09:32 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 28. Aug. 2009, 10:05 »

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 28. Aug. 2009, 12:55 »
dette er bare svada fra ende til annen...
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 28. Aug. 2009, 13:17 »
dette er bare svada fra ende til annen...
Ja, det stemmer. Er ikke lov engang.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 28. Aug. 2009, 20:52 »
Hva tror dere om ryktene om 2 lånesigneringer fra Tottenham? Hadde jo vært utrolig gøy med både Bale (allerede linket ganske sterkt) og for eksempel Giovanni Dos Santos! Jeg ser faktisk på et låneopphold for Dos Santos som ganske realistisk. I fjor var han i Ipswich på lån. Ikke virker det som at han er spesielt involvert i Redknapp sine planer heller. Tror han kunne blitt en hit på Tyneside nå som han har fått litt tid på å tilpasse seg engelsk fotball!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 29. Aug. 2009, 00:28 »
Newcastle United boss Chris Hughton wants Everton striker James Vaughan to lead his side's promotion charge after reeling from the loss of in-form Shola Ameobi.

Hughton has asked Goodison chief David Moyes to let him have the powerful young forward on loan to take over from Ameobi and go into his high-flying Championship side for Monday's match with Leicester.

Vaughan has tumbled down the pecking order at Everton and is itching for first-team action. He is still in the books as the club's youngest-ever goalscorer but his career has stood still lately.

The young forward would be keen on joining the Toon Army and Moyes will give a decision over the weekend. Hughton is willing to wait for an answer , but he also has other targets.

Det hadde vært konge, å få han på lån!  ;D

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-caretaker-boss-Chris-Hughton-pursues-Everton-striker-article136245.html
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 29. Aug. 2009, 00:32 »
Alan Nixon = Nicko @ BRFCS

Han har som regel riktig når det gjelder Blackburn, men that's it!

Men håper det stemmer, for han virker lovende og er bak både Saha, Anichebe, Jo og Yakubu i køen om første XI.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 29. Aug. 2009, 00:55 »
Skeptisk til dette. Har vi ikke nok unggutter i vår egen stall? Synes vi skal sikte høyere og på en mer erfaren spiss, ihvertfall om vi skal låne. Liker dårlig at NUFC blir brukt som en farmer klubb av PL lagene.
Skal vi ha ungt må de kjøpes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 29. Aug. 2009, 02:49 »
Skeptisk til dette. Har vi ikke nok unggutter i vår egen stall? Synes vi skal sikte høyere og på en mer erfaren spiss, ihvertfall om vi skal låne. Liker dårlig at NUFC blir brukt som en farmer klubb av PL lagene.
Skal vi ha ungt må de kjøpes.

Vi kommer ikke til å kjøpe spillere i sommer under Ashley - det er bare å innse. Det går i lån og free transfers. Vaughan har jeg ikke sett mer enn et lite innhop i forrige sesong, men han er drita god på FM i det minste..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 29. Aug. 2009, 08:35 »
Vi har nok neppe råd til å kjøpe spillere når vi pr dags dato ikke har råd til å dekke lønnen til de vi har... Da blir det vanskelig å spe på med flere.

Jeg tror dette kan være et bra lån, vi kan kanskje få kjøpe han ved sesongslutt. Han har spillt mye PL fotball og jeg tror han kan være en av de bedre spillerne vi kan hente. Han skiller seg litt ut ifra de fleste unguttene vi henter på lån.

Får vi han og Bale så har vi kommen langt på vei!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 30. Aug. 2009, 09:10 »
Dette ser meget svart ut. Det er helt utrolig at Ashley ikkje kan hente 5 spillere fort som f, når han ser han ikkje får solgt klubben. At han ikkje får solgt klubben visste han nok for ett par uker siden, og det der svadaet om at klubben snart er solgt tror jeg ikke en plass på lengre.
Det er knapt med tid til å hente forsterkninger, og jeg tror ikke vi henter noe serlig med det, spare spare spare, men hva med å invistere noen kroner for at klubben skal rykke opp, og da igjen selge til en høyere pris ?

Spørsmålet er da, hvilke spillere er ledige på free transfer og på lån ?
Løvenkrands-Free
Appiah-Free (Ut med Butt, Inn med Appiah)
H.Camara-Free
Bale-Lån
Harewood-Lån

Noen som har noen andre tips ?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 30. Aug. 2009, 10:22 »
Jeg leste et sted at Euzebiusz Smolarek skal være tilgjengelig på free transfer. Kan noen bekrefte om dette stemmer? 28 år gammel proven goalscorer som absolutt burde være noe for oss!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 30. Aug. 2009, 11:38 »
David Moyes har vistnok satt prislapp på Voughan: 3 mill pund.  ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 30. Aug. 2009, 11:57 »
Zaki er vel også ledig på lånemarkedet ?