20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #975 på: 21. Aug. 2009, 23:47 »
Slipper ut denne her også:

Barry Moat's Newcastle United takeover hinges on extra cost cutting
? Barclays bank require reduced spending before lending
? Mike Ashley likely to keep club for season if bid collapses

Newcastle United will have to sell three more players before next weekend if Barry Moat's proposed takeover of the Championship club is to stand a chance of success.

LINK:http://www.guardian.co.uk/football/2009/aug/21/newcastle-takeover-mike-ashley-barry-moat

Får vi solgt Steven Taylor, Jonas Gutierrez og Fabricio Coloccini er jo dette nesten i havn og Newcastle vil igjen bli sitt gode gamle jeg i forsvar igjen......  ::)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #976 på: 22. Aug. 2009, 00:50 »
Free-Transfer spillere:
Lauren
Michael Ball
Danny Mills
Sol Campbell
Julian Gray
Dietmar Hamann
Keith Gillespie
Ivan Campo
David Connolly
Lovenkrants
med flere

så det er nok av spillere å velge i, og som ikkje koster ein dritt å få inn og kanskje ikkje ska ha for mye i lønn
Newcastlesupporter siden 1992

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #977 på: 22. Aug. 2009, 01:38 »
Lauren er vel fortsatt en habil høyreback. Ut sesongen, med mulighet for et år til hadde vært noe :)
Danny Mills har vel ikke fått til stort dette årtusenet :P
Av disse spillerne kunne jeg tenkt meg Lauren, Campbell og Løvenkrands
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #978 på: 22. Aug. 2009, 02:03 »
Dietmar Hamann har vi jo hatt før og han er sikkert over the top, men han ville sikkert taklet championship denne sesongen i alle fall tror eg

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #979 på: 22. Aug. 2009, 06:01 »
Dietmar Hamann har vi jo hatt før og han er sikkert over the top, men han ville sikkert taklet championship denne sesongen i alle fall tror eg

Hamann er vel defensiv midtbanespiller om ikke jeg tar helt feil, hva skal vi egentlig med det?
Han hadde sikkert vært bra i CCC, men når vi har nok spillere som kan spille der ser jeg virkelig ikke vitsen med å hente inn en spiller som sansynligvis ikke forsterker laget og vil sitte på benken det meste av tida.
Dessuten er det vel år og dag siden Hamann sist spilte en kamp?

nerli

• Gjest
« Svar #980 på: 22. Aug. 2009, 06:13 »
Gillespie gratis?
bringer gamle gode minner iallfall !
noen som vet om han holder CCC nivå den dag i dag? det burde han vel? vet karrieren hans gikk nedover etter newcastle, men huske han va i sheffield United.. men uansett . hvis han er god nok så ja takk . men nå har jeg ikke sett han spille på utrolig lenge så jeg aner ikke hvilket nivå han ligger på ..

forresten, tviler på at han er god nok .. bare se på dette
han er ikke engang god nok for sheffield united!

Gillespie agreed to join Irish League side Glentoran for the 2009-2010 season
« Siste redigering: 22. Aug. 2009, 06:20 av nerli »

nerli

• Gjest
« Svar #981 på: 22. Aug. 2009, 06:15 »

Hamann er vel defensiv midtbanespiller om ikke jeg tar helt feil, hva skal vi egentlig med det?
Han hadde sikkert vært bra i CCC, men når vi har nok spillere som kan spille der ser jeg virkelig ikke vitsen med å hente inn en spiller som sansynligvis ikke forsterker laget og vil sitte på benken det meste av tida.
Dessuten er det vel år og dag siden Hamann sist spilte en kamp?

hamann har totalt 18 kamper for man city 2008-09 .. så han holder nok CCC nivå da ..

On 1 July 2009, he was released by Manchester City as his contract expired.[12] Hamann announced on 16 July that he will stay in England.[13]

In July 2009, the Daily Mirror reported that Hamann was in the advanced stages of talks with Championship club Preston North End with a view to joining the club for the 2009?10 season. The Daily Mirror reported on 23 July, that Hamann was "interested in the North End switch despite a rival offer from QPR".[14]
« Siste redigering: 22. Aug. 2009, 06:17 av nerli »

Peter

• Gjest
« Svar #982 på: 22. Aug. 2009, 11:07 »
Lauren er vel fortsatt en habil høyreback. Ut sesongen, med mulighet for et år til hadde vært noe :)
Danny Mills har vel ikke fått til stort dette årtusenet :P
Av disse spillerne kunne jeg tenkt meg Lauren, Campbell og Løvenkrands

Har ikke egentlig Lauren lagt opp da? Han ville kanskje gjøre comeback hvis vi garanterte han 1.lagsplass.
Kunne kanskje lagt inn et bud på Julian Gray. En gammel driblefant som desverre har fått ødelagt karrieren sin av diverse klubber. Kunne kanskje blomstre i Newcastle igjen. Noen brukbare spillere som kan spille i CCC om de får et ok tilbud. Veldig attraktive blant andre klubber tviler jeg sterkt på. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 22. Aug. 2009, 12:05 »
Gillespie gratis?
bringer gamle gode minner iallfall !
noen som vet om han holder CCC nivå den dag i dag? det burde han vel? vet karrieren hans gikk nedover etter newcastle, men huske han va i sheffield United.. men uansett . hvis han er god nok så ja takk . men nå har jeg ikke sett han spille på utrolig lenge så jeg aner ikke hvilket nivå han ligger på ..

forresten, tviler på at han er god nok .. bare se på dette
han er ikke engang god nok for sheffield united!

Gillespie agreed to join Irish League side Glentoran for the 2009-2010 season
Hadde han ikke skrevet under for noe lag, så kunne det vært en idé å hentet han, selv om han ikke ville fått spilt noe særlig fotball. Men å hentet han pga rutine, CCC-erfaring og en kjennskap til Newcastle, hadde ikke vært en dum idé.

Jeg hadde gladelig byttet Geremi med Gillespie. Tror Gillespie ville vært en mye bedre tribunesliter enn Geremi, i den situasjonen vi er i nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #984 på: 22. Aug. 2009, 12:17 »
Hva med Marlon Harewood, tenk han og Ameobi på topp. Harewood har foresten en bra scoringsrate.

Nottingham Forest: 196 (55)

West Ham United: 142 (47)

Aston Villa: 29 (5) Ps. Var ikke mange kampene han startet.

Alder: 29 år.

Høyde: 1,85.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marlon_Harewood
« Siste redigering: 22. Aug. 2009, 12:19 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #985 på: 22. Aug. 2009, 12:34 »
Hva med Thioune, Molde vil bare ha 50-70 millioner for han.  :o

http://msn.tv2sporten.no/
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Peter

• Gjest
« Svar #986 på: 22. Aug. 2009, 12:35 »
Hva med Marlon Harewood, tenk han og Ameobi på topp. Harewood har foresten en bra scoringsrate.

Nottingham Forest: 196 (55)

West Ham United: 142 (47)

Aston Villa: 29 (5) Ps. Var ikke mange kampene han startet.

Alder: 29 år.

Høyde: 1,85.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marlon_Harewood

'

Gode statistikker på Harewood. Han er en spiller som holder PL nivå. En billig penge kunne vi fått han for også. Ca. 1-2 millioner pund.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 22. Aug. 2009, 12:36 »
Jeg vil definitivt ikke ha inn Lauren. For det første har han hatt en horribel skadehistorikk. Og for det andre har vi tidligere hentet inn spillere som var over top uten særlig suksess. Spillere fornøyde med bare å heve sjekken, men tilførte klubben lite. Her kan vi nevne i blant annet Rush, Barnes, Owen. Jeg vil ha inn yngre spillere, sultne på sukses.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #988 på: 22. Aug. 2009, 12:44 »
Jeg vil definitivt ikke ha inn Lauren. For det første har han hatt en horribel skadehistorikk. Og for det andre har vi tidligere hentet inn spillere som var over top uten særlig suksess. Spillere fornøyde med bare å heve sjekken, men tilførte klubben lite. Her kan vi nevne i blant annet Rush, Barnes, Owen. Jeg vil ha inn yngre spillere, sultne på sukses.
Baxter fra Everton på lån. Howson fra Leeds hadde vært en drøm, men han blir nok for dyr.

Dog Leeds har jo Snodgrass, så han spille i en Carling cup kamp og da var han god. Ellers har vi jo selvfølgelig Beckford.
« Siste redigering: 22. Aug. 2009, 12:46 av SuperAlmeida »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #989 på: 22. Aug. 2009, 13:05 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=570587
Overraskende nok er det Sol Campbell, for tiden aktuell for Notts County, som har blitt målt til nest raskest i Castrols tester. Han har en toppfart på 36,2 kilometer i timen.
Trenger vi en rask å gratis spiller til forsvaret. Denne mannen er bare forbigått av Walcott.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.