20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188670 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #961 på: 19. Aug. 2009, 12:09 »
Ja da er han solgt da! Nok et tegn på at Shearer er tilbake.Merkelig at dette ikke har vært et rykte før?!?
Og fredd, vi lar den ligge, lets agree to disagree.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #962 på: 19. Aug. 2009, 12:13 »
Det er bare tull, han er ikke solgt.

http://www.tottfanzine.co.uk/2009/08/19/barton-is-hull-bound/

Og som det står i bånn; "We can confirm that this is indeed a hoax."

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #963 på: 19. Aug. 2009, 12:15 »
Men har Hull lov å lage spillerprofil på en spiller de ennå ikke har fått da...?

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #964 på: 19. Aug. 2009, 12:18 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #965 på: 19. Aug. 2009, 12:36 »
Sier ikke at Hughton er dum, så klart ikke, mannen hadde ikke vært der han er idag hvis han var det (men det samme kan man jo si om Ashley). Grunnen til at jeg skrev det var jo først og fremst fordi han ikke har gjort noe som tilsier at han er et taktisk geni, motivatør eller overbevisende(mtp at flere spillere har sagt de ville blitt om Shearer hadde jobben).
Sier ikke at CH har gjort en dårlig jobb.....eller jo, faktisk det er akkurat det jeg gjør. Og jeg mener bestemt at vi ikke hadde vært i CCC om Shearer hadde blitt innsatt for CH på et tidligere tidspunkt. At CH derimot er habil i forhold til media er jeg helt enig

Chris Hughton har da gjort en kjempe jobb slik som situasjonen har vært i klubben. Det er en grunn til at han har vært trener for oss og spurs. Han vil ikke først og fremst være manager. Likevel tar han på seg en oppgave veldig få vil ha og har greid å få to svært gode resultater på de to første kampene, særlig under omstendighetene klubben er under nå. Nå taktisk geni er han nok ikke, men han har vært fall fått spillerne til å stå sammen og prestere i de to første kampene.

At flere spillere heller vil ha Shearer er ikke pga en dårlig jobb av CH. Spillerne ønsker selvsagt en permanent løsning istedenfor en caretaker manager som egentlig ikke vil ha jobben. Klag heller på de på toppen som har gjort at CH må sitte som manager enn Hughton selv.

Joa, 2 gode resultater. Men ikke pga Hughton, men fordi vi egentlig har en for god stall til å spille i CCC. CH vant vel 1 kamp i PL og det var mot nettopp WBA, så at han har gjort en strålende jobb er rett og slett ikke fakta. Det er jo egentlig ikke noe plan over spillet.
Benker Krul etter WBA-kampen, Kadar blir benket etter gode prestasjoner hvor Def Leppard-bassisten uke etter uke driter seg ut og får tillitt.
For meg er det noe som ikke stemmer...

Jeg sier ikke at han ikke har gjort sitt beste, bare at det ikke er bra nok. Han var defensiv trener i Spurs, og det er nok Ashley sin feil at han dermed tror Ch kan lede oss på riktig vei.

Applaus, applaus! Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Og castle er jo håpløse defensivt. Bare se på måten de stiller opp på ved dødballer. HVis CH hadde vært en god trener, ville han hvertfall fått skikk på den delen av spillet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #966 på: 19. Aug. 2009, 15:09 »
Meanwhile, Ashley has met the agents of Peter Lovenkrands and Sol Campbell and is hoping to sign the pair this week.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1207652/Tottenham-Hotspur-hero-Graham-Roberts-emerges-shock-candidate-Newcastle-United-takeover-bid.html?ITO=1490
Helt nede i bunnen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

nerli

• Gjest
« Svar #967 på: 20. Aug. 2009, 13:09 »
sier ikke nei til noen av dem .. løven har ekstrem fart til tider og imponerte til tider meg når han var i klubben .. en spiller vi kan få godt bruk for denne sesongen!  og sol , trenger vi si mer? mannen har spilt hele karrieren i P.L og attpåtil vært en av de faste på d engelske landslaget ..
og sol i form er en kvalitetsspiller! lell om han er 34? så har han igjen iallfall 1-2 sesonger!  da hadde d beste vært at colo drar .. sol og taylor som stoppere .. ! det ville bliitt CCC`s beste midtforsvar ! og sjansen for at vi rykker opp igjen på første forsøk da vil nok bli mye større

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #968 på: 20. Aug. 2009, 17:59 »
Hadde vært 2 solide signeringer.
Ser også at vi er linket til Sheffield Uniteds unge midtstopper Matthew Kilgallon. Jeg vet lite om denne krabaten, bortsett fra at han visstnok også har innteresse også fra Celtic. 2 mill er en grei pris, men Ashley kjøper vel ikke noen ny midtstopper før han eventuelt selger Taylor. Desverre. 
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #969 på: 20. Aug. 2009, 19:16 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_5498968,00.html
Hva med han her?
Han er gratis, han er ung å jeg har aldri hørt om han. Men passer jo godt inn i Newcastle sikkert ;)

Hadde ihvertfall ikke gjort noe å ha han på prøvespill.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #970 på: 21. Aug. 2009, 11:06 »
Ifølge skysports.com er vi interessert i Solvi fra Island som erstatter for Bassong..

Det som skremmer meg er at Everton vil ha Taylor og derfor blir Solvi erstatter for Taylor
Newcastlesupporter siden 1992

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #971 på: 21. Aug. 2009, 11:22 »
Så lenge vi får inn en god trener som kan utvikle Solvi kan jo dette være bra. Men som jeg har nevnt i et tidligere innlegg, kommer vi til å gjøre flere bomkjøp fremover så lenge vi ikke har kompetanse i klubben til å utvikle spillerne vi henter inn.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #972 på: 21. Aug. 2009, 23:05 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article6805864.ece

Newcastle plans to sell three more players.  :-\

Steven Taylor, Jonas Gutierrez and Fabricio Coloccini.

Goodbye Steven Taylor, de to andre behøver vi ikke.  ::)

Gutierrez linka til Barca.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5506196,00.html
« Siste redigering: 21. Aug. 2009, 23:07 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Peter

• Gjest
« Svar #973 på: 21. Aug. 2009, 23:08 »
Hvem i all verden er denne "Solvi" Kan ikke være særlig stor. :P

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #974 på: 21. Aug. 2009, 23:12 »
Slipper ut denne her også:

Barry Moat's Newcastle United takeover hinges on extra cost cutting
? Barclays bank require reduced spending before lending
? Mike Ashley likely to keep club for season if bid collapses

Newcastle United will have to sell three more players before next weekend if Barry Moat's proposed takeover of the Championship club is to stand a chance of success.

LINK:http://www.guardian.co.uk/football/2009/aug/21/newcastle-takeover-mike-ashley-barry-moat

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".