20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #840 på: 11. Aug. 2009, 15:07 »
Tja. Vi kan jo be hans tidligere lagkamerater Dorsin og Skjelbred legge inn et godt ord for oss.

Fulham kjøpte Stoor for rundt 25 millioner NOK ja, noe som egentlig er ganske mye. Og med tanke på at verdien hans har falt ganske betraktelig gjennom tribunesliting for Fulham, så kan vi nok få han ganske billig. Men spørsmålet er om vi er interesserte i å bruke penger overhodet. Jeg tviler.
Ikke bare på Stoor, men uansett hvem det måtte være. Mike Ashley betaler ikke et rødt øre for en eneste ny spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #841 på: 11. Aug. 2009, 18:25 »
Leste en eller annen plass tidligere i dag at det er snakk om vist Ashley blir i klubben at det er snakk om å låne 2 unggutter fra Tottenham??
Kansje litt vel Tottenham supporter den godeste Ashley?
Begynner å lure iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 11. Aug. 2009, 19:23 »
Var vel del av avtalen med Bassong har eg lest. Tipper Gunter og Tarabt(?).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #843 på: 11. Aug. 2009, 20:10 »
Chris Gunter har, så vidt meg bekjent, blitt solgt fra Tottenham. Eller hvertfall lånt ut.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #844 på: 11. Aug. 2009, 20:29 »
Danny Rose og John Bostock kanskje? Det kunne vært gode låneavtaler tror jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 11. Aug. 2009, 20:48 »
Chris Gunter er solgt til Forest for under £2m etter hva jeg husker. En spiller vi helt klart kunne trengt. Danny Rose ble jo tatt ut i Englands U21 tropp, men han er for dårlig til å spille for spurs. Tipper han er en av dem hvis dette stemmer.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #846 på: 11. Aug. 2009, 22:33 »
Kunne gjerne vært Giovani Dos Santos 8)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #847 på: 11. Aug. 2009, 23:05 »
Giovanni Dos Santos er ønsket av Ipswich. Det verste hadde vært om en av de var Kevin Prince Boateng, en spiller jeg mener vi absolutt ikke behøver. Men det spørs om han er ung nok hvis det er ungutter det handler om. Prince Boateng fikk bøttevis med kort forrige sesong.

Mulige:

John Bostock

(Kevin Prince Boateng)

Adel Taraabt

(Giovanni Dos Santos)

Jonathan Obika

Danny Rose

(Gareth Bale)

(Jamie O' Hara)

Samuel Cox

Dean Parrett

Archibald-Henville

Tomas Pekhart

Dorian Dervite

Andros Townsend
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anthony

• Gjest
« Svar #848 på: 11. Aug. 2009, 23:42 »
Ser at det er endel lovende spillere her. Ser dog ikke på alle de som optimale kjøp for klubben, dvs mange av dem som trolig ikke ville styrket oss direkte. Grunnen til dette er at de fleste av disse ar langt ifra nok førstelagserfaring. Merkelig nok ser trenerstaben på yngre spillere fra PL, og ikke på unge, fremadstormende talenter fra vår egen divisjon - som allerede har mye, mye mer minutter å vise til på banen. Synes også det er forbanna merkelig at det ikke vises mer interesse rundt den yngre garde fra Crystal Palace (både fra oss og fra lagene i PL). De har blant annet spillere som Lee Hills, Victor moses og Sean Scannell etc.

Lee Hills er 19år og har per dags dato 26 kamper/1 mål, Victor Moses er 18 år og har 41 kamper/5 mål for Crystal Palace, Sean Scannell er også 18 og har 50 kamper/4 mål og er aktuell for Trapattonis Irland.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 11. Aug. 2009, 23:47 »
Dette er da lån det er snakk om da.
Mike Ashley er neppe interessert i å bruke stort av penger på kjøp...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 12. Aug. 2009, 01:13 »
Og som sagt, desse låna er en del av avtalen som gjorde Bassong til Spurs-spiller. Vi trenger så mange spillere som mulig, og om disse to er gode nok, så ja takk.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #851 på: 12. Aug. 2009, 10:15 »
Adu på vei til dansk fotball
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/danmark//artikkel.php?artid=566463
Noen som husker dette talentet ifra USA?
Skal si det har vært stille rundt han de siste årene, kansje en billig spiller Newcastle kunne prøvd seg på?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

• Gjest
« Svar #852 på: 12. Aug. 2009, 10:16 »
Skal si det har vært stille rundt han de siste årene, kansje en billig spiller Newcastle kunne prøvd seg på?

Et av verdens sørste talenter i sine yngre dager. Vil tørre å sammenligne ham med Pele.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #853 på: 12. Aug. 2009, 10:32 »

Et av verdens sørste talenter i sine yngre dager. Vil tørre å sammenligne ham med Pele.

Den sammenligninga med Pele var vel helst i hans litt yngre dager.   Den er vel mer eller mindre falt bort ettersom hans utvikling ikke har stått helt i stil med Pele...
sunt pueri pueri puerilia tractant

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 12. Aug. 2009, 10:59 »
Skal være flere engelske speidere på plass for å se på det norske landslaget i kvell. Vg skriver at Chelsea er interresert i Huseklepp.. noe som virker veldig veldig lite sansynlig.

Hadde vi ikke hatt en jævla idiot som eier kunne vi snappet opp Per Ciljan i dette overgangsvinduet. Jeg hadde også sagt Ja takk til Huseklepp denne sesongen, av den enkle grunn at vi ikke har noen spillere som kan true bakrommet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /