20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #825 på: 10. Aug. 2009, 17:10 »
Gresk fotball!? Hadde ikke ventet meg at han ville dit, men sånn som det er i klubben nå forstår jeg alt.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #826 på: 10. Aug. 2009, 17:55 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/10/chris-hughton-gets-green-light-for-transfers-72703-24361186/

Rart at han får grønt lyst for spiller kjøp hvis en ny manager er på vei inn. Ingenting kommer som noe overraskelse i denne klubben.

Derfor jeg elsker den.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #827 på: 10. Aug. 2009, 20:28 »
Fredrik Stoor på vei bort fra Fulham. Synes vi bør hente han. Svensk landslagspiller som rett og slett ikke har fått sjansen i Fulham.

Peter

• Gjest
« Svar #828 på: 10. Aug. 2009, 20:31 »
Fredrik Stoor på vei bort fra Fulham. Synes vi bør hente han. Svensk landslagspiller som rett og slett ikke har fått sjansen i Fulham.

Når han ikke har spilt for Fulham i det hele tatt, ser jeg han for dårlig for Newcastle.
Men vi kan jo alltids gi ham en 1 årskontrakt og kvitte oss med han når vi har fått bort Cashley.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #829 på: 10. Aug. 2009, 21:32 »
Når han ikke har spilt for Fulham i det hele tatt, ser jeg han for dårlig for Newcastle.
Men vi kan jo alltids gi ham en 1 årskontrakt og kvitte oss med han når vi har fått bort Cashley.
Han har ikke spilt for Fulham, det er riktig. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor Hogdson betalte så mye penger for hans tjenester, hvis han ikke hadde intensjoner om å bruke ham. Men Fredrik Stoor er en helt ok høyreback. Han er bedre enn Ryan Taylor. Kanskje ikke mye bedre, men bedre. Og vi trenger en ekstra høyreback, etter at Beye dro. Jeg tror Stoor vil være en finfin mann å hente, jeg. Newcastle er tross alt dårligere enn Fulham. Vi var det i fjor, og vi er definitivt det i år. Stoor er definitivt ikke det verste vi kan hente.

Gi Stoor en fireårskontrakt. La ham spille fast på høyrebacken denne sesongen, og selg han med fortjeneste når vi har rykket opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #830 på: 10. Aug. 2009, 21:51 »
Han har ikke spilt for Fulham, det er riktig. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor Hogdson betalte så mye penger for hans tjenester, hvis han ikke hadde intensjoner om å bruke ham. Men Fredrik Stoor er en helt ok høyreback. Han er bedre enn Ryan Taylor. Kanskje ikke mye bedre, men bedre. Og vi trenger en ekstra høyreback, etter at Beye dro. Jeg tror Stoor vil være en finfin mann å hente, jeg. Newcastle er tross alt dårligere enn Fulham. Vi var det i fjor, og vi er definitivt det i år. Stoor er definitivt ikke det verste vi kan hente.

Gi Stoor en fireårskontrakt. La ham spille fast på høyrebacken denne sesongen, og selg han med fortjeneste når vi har rykket opp.

Jeg tror han hadde intensjoner om å bruke ham, men Stoor floppet og taklet ikke PL nivået. Men kanskje han kunne spille brukbart for oss på et lavere nivå. Også når/hvis vi har rykket opp kan vi da vurdere om vi vil selge ham eller at han faktisk har spilt så bra at han får ny kontrakt. En spiller som kan styrke bredden i stallen og kanskje påføre Newcastle litt godt også. Sikkert en spiller som ikke forlanger så alt for mye i lønn. 1-års kontrakt med det første og en ny og lengre kontrakt hvis han er god.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 10. Aug. 2009, 22:44 »
Vi bør vel strengt tatt kjøpe en back som er BEDRE enn Ryan Taylor om vi først skal gjøre det - ikke en betraktelig dårligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #832 på: 10. Aug. 2009, 22:46 »
Men så er jo Ryan Taylor så forferdelig dårlig at det skal mye til om vi ikke finner en som er bedre.

Fredrik Stoor er nok ikke mye bedre, men finner han formen, ja så er han definitivt bedre enn Taylor.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #833 på: 10. Aug. 2009, 22:48 »
Overhodet ikke enig. Snur på flisa og sier at dersom Ryan Taylor finner formen er han langt bedre enn Fredrik Stoor.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #834 på: 10. Aug. 2009, 22:52 »
Kanskje moderator kan oppdatere denne tråden: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=3461.0

Ang Stoor, håper jeg vi styrer unna. Skulle det vise seg at alt annet ble umulig å hente, så kanskje. Men jeg mener vi trenger spillere som forsterker vår første-11'er. Og det gjør ikke Stoor. Selv er jeg usikker på hvem vi kan hente, men vi må da klare bedre enn Stoor?

Sitat
The Chronicle understands that after Sebastien Bassong?s £8m move to Tottenham, preliminary discussions with the White Hart Lane club have taken place over the prospect of two Spurs youngsters making the return journey to Tyneside on loan deals.

Noen idé om hvem dette være? Aner jeg en forsvarsspiller og en angrepsspiller hvis det stemmer?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #835 på: 10. Aug. 2009, 22:57 »
Fredrik Stoor spilte tross alt i EM mot Spania og var blant banens beste spillere samtidig som han holdt på å få en assists og løp opp og ned som en gal.

Aner ikke hvorfor Hodgson ikke har brukt han. Han Paintsil-fyren har vært stabil. Kanskje ikke rokkere for mye i det defensive. Hvem vet.

Stoor er defintivt en mye bedre back en Ryan Taylor.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 10. Aug. 2009, 23:08 »
Stoor har et langt høyere høyestenivå enn Ryan Taylor.
Stoor spilte godt for Sverige i EM. Og han spilte meget godt for RBK. Både i Tippeligaen og i e-cup. Han trengte en halv sesong på å bli ordentlig god. Men når han først hadde nådd det nivået, så var han særdeles god. Og langt bedre enn Ryan Taylor noen gang har vært og noen gang vil bli. Det er en grunn til at Wigan ga fra seg Taylor når de fikk Zog av oss. Det er en veldig god grunn til akkurat det.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #837 på: 11. Aug. 2009, 09:40 »
Defender Sol Campbell, whose contract with Portsmouth ran out earlier this summer, is considering an offer to join Notts County. (Daily Express)
Ja takk. Bli kvitt Coloccini å få inn noen kr, å få inn Campell i forsvaret sammen med Taylor.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #838 på: 11. Aug. 2009, 11:05 »
Hehe gamle avdanka spelarar på høg lønn er vel akkurat ein av grunnane til vi rykte ned. Sol Campbell er no-go for min del.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #839 på: 11. Aug. 2009, 14:38 »
Stoor hadde kanskje vært noe! Men ser at andre Premier League klubber skal være interessert, og da har vi vel ikke den helt store muligheten. Men skal aldri si aldri, kosta vel bare Fulham 25millioner om jeg husker rett? Så kanskje han kan komme billig. Men hvem vil vel til Newcastle?