20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188866 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #795 på: 27. Juli 2009, 22:48 »
sett lite av denne evans .. men har hørt mye positivt om han tidligere .. kunne sikkert gjort d bra i championship .. han vil iallfall ikke få noe spilletid i en klubb som man city .. hvor mange spisser har dem egentli nå .. 8-10?? skulle nesten tro d .. uansett .. stor konkuranse der ..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #796 på: 28. Juli 2009, 15:25 »
Ched Evans har gått til Sheffield United han nå, så det skipet har seilet. Som vanlig!
Men jeg vet at Peter bare er 11/12 år, men synes allikevel at man bør begrunne (si hvorfor han mener det han gjør!) det han sier. Hvis ikke virker det som han spytter ut kommentarer i hytt og pine, og bare sier ting for å si noe. Underbygg dine påstander, hvis ikke er det ikke noe vits å komme med noen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #797 på: 28. Juli 2009, 15:39 »
På tre kamper fra start og tre som innbytter har han rukket å score 1 mål! Ordet elendig var nok i sterkeste laget, dårlig vill jeg heller si.

Jeg har aldri blitt noe inponert over Evans. Han går på mange "merkelige" løp, på en måte som Kim Holmen. Det virker ikke som om han har det lille ekstra som en spiss skal ha. Se bare på Stokkelien(?), Macheda og Welbeck de scoret med en gang de fikk sjansen. Det gjorde ikke Evans, derfor har han på en måte ikke gjort seg fortjent til til den noe overdrevente spilletiden i forhold til de andre spissene.

I mine øyne holder ikke Chedwyn Michael Evans Premier League standard.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #798 på: 28. Juli 2009, 16:27 »
På tre kamper fra start og tre som innbytter har han rukket å score 1 mål! Ordet elendig var nok i sterkeste laget, dårlig vill jeg heller si.

Jeg har aldri blitt noe inponert over Evans. Han går på mange "merkelige" løp, på en måte som Kim Holmen. Det virker ikke som om han har det lille ekstra som en spiss skal ha. Se bare på Stokkelien(?), Macheda og Welbeck de scoret med en gang de fikk sjansen. Det gjorde ikke Evans, derfor har han på en måte ikke gjort seg fortjent til til den noe overdrevente spilletiden i forhold til de andre spissene.

I mine øyne holder ikke Chedwyn Michael Evans Premier League standard.
Det er vel ingen som verken har sagt at han er et like stort talent som de, eller at vi har muligheten til å hente så store talenter til klubben heller. Og hvor mange unge spisser er det som scorer på den første sjansen sin?

Synes ikke 1 mål på tre kamper fra start og fra benken er så elendig. Det er ikke ekstremt bra, men det er ikke elendig heller ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #799 på: 28. Juli 2009, 16:29 »
Bedre Peter, mye bedre ;) Det du skriver skaper grunnlag for en diskusjon, i stedet for frustrasjon :P

Men uansett, jeg er litt uenig. Dessuten er vel ikke spørsmålet om han holder PL-standard i dag, men Championship. Det er der vi er, og vi hadde trengt en spiss som han. I mine øyne.

Men han hadde vel tre starter og tretten som innbytter da..
« Siste redigering: 28. Juli 2009, 16:32 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 28. Juli 2009, 19:44 »
Tipper han vil være svært interessert i en overgang, siden han mest sannsynlig ikke vil være førstekeeper i Newcastle heller. Selv om han i mine øyne burde bli satset på som keeper denne sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 28. Juli 2009, 20:00 »
Krul er vår beste keeper og bør bli satset på denne sesongen. Men kommer Arsenal på banen blir det vanskelig å holde på han tror jeg. Tim Krul er god nok til å danke ut Almunia også.

Men har ikke arsenal en meget god og ung reservekeeper?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 28. Juli 2009, 20:08 »
Fabianski ja, er et bra talent han, 24 år gammel. Vil tørre å påstå at Krul har et større potensiale.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #804 på: 28. Juli 2009, 20:43 »
Fabianski ja, er et bra talent han, 24 år gammel. Vil tørre å påstå at Krul har et større potensiale.

Fabianski er jo 1.keeper på Polen da... :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 29. Juli 2009, 00:00 »
Ser ikke helt logikken i å gå til Arsenal for Kruls del. Han klager på lite spilletid, men går han til Arsenal har han både Almunia og Fabianski foran seg. Da kan man ihvertfall snakke om lite spilletid...

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #806 på: 29. Juli 2009, 18:56 »
Jepp, så ... samme problem, men i en bedre klubb og med bedre lønn. :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 29. Juli 2009, 19:05 »
Tviler vel på om han får så fryktelig mye mer i lønn i Arsenal...

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #808 på: 29. Juli 2009, 19:09 »
Kanskje, men karrieremessig er vel uansett Arsenal et bedre springbrett enn Newcastle for øyeblikket. Trampoline kontra hengemyr.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #809 på: 29. Juli 2009, 20:40 »
Kanskje, men karrieremessig er vel uansett Arsenal et bedre springbrett enn Newcastle for øyeblikket. Trampoline kontra hengemyr.

Hehe, godt sagt...men faen så surt å tenke på.