20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #780 på: 26. Juli 2009, 21:45 »
Alle har sine meninger. Kanskje DERE synes han er en fenomenal spiller, men som dere har merket, DET SYNES IKKE JEG.

Stort bedre enn Ameobi er han ikke.
Hva er det han mangler? Hvorfor er han ikke god i dine øyne? Kom med en begrunnelse eller hold kjeft!

Hva er det han ikke mangler? Hadde hadde han hatt alt ville han vært ett 1. valg. Når City kvitter seg med ham er vel det fordi han mangler noe....? ::)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #781 på: 26. Juli 2009, 21:58 »
Gutten er 20 år. Si en annen spiller som er verdens beste i en alder av 20 år. Ched Evans kan bli en god targetspiss. Et år i CCC gjør han nok godt, og kommer til å utvikle seg mye. Jeg synes det er synd vi ikke fikk han, tror han og en liten rask spiss kunne gjort mye skade for oss i CCC.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 26. Juli 2009, 23:07 »
Alle har sine meninger. Kanskje DERE synes han er en fenomenal spiller, men som dere har merket, DET SYNES IKKE JEG.

Hva er det han mangler? Hvorfor er han ikke god i dine øyne? Kom med en begrunnelse eller hold kjeft!

Hva er det han ikke mangler? Hadde hadde han hatt alt ville han vært ett 1. valg. Når City kvitter seg med ham er vel det fordi han mangler noe....? ::)

Ingen som sier han er komplett heller. City har Robinho, Tevez, Adebayor...ikke en gang Bojan, Macheda, Balotelli og flere av de største spisstalentene i verden hadde fått spille fast der.

Du må sjekke fakta før du uttaler deg, tipper du knapt har sett gutten spille. Ched Evans hadde et meget vellykket låneopphold hos Norwich i 07/08 sesongen og slet mye med skader og spilletid hos City i fjor. Greit nok, du finner kanskje bedre talenter, men vi må face at vi er en CCC klubb og er sjanseløse på de beste talentene. Men allikevel, en spiss som har fått spilletid i City og har tosifret antall landskamper for Wales i en alder av 20 år skulle være et ganske godt skussmål. Du sier han er elendig. Da er jeg interessert i å høre hva du synes om våre egne sånn som Kazenga, Carroll og Ranger...omtrent der Ched Evans ligger også. Ville vært en meget god signing i mine øyne.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #783 på: 26. Juli 2009, 23:16 »

Ingen som sier han er komplett heller. City har Robinho, Tevez, Adebayor...ikke en gang Bojan, Macheda, Balotelli og flere av de største spisstalentene i verden hadde fått spille fast der.

Du må sjekke fakta før du uttaler deg, tipper du knapt har sett gutten spille. Ched Evans hadde et meget vellykket låneopphold hos Norwich i 07/08 sesongen og slet mye med skader og spilletid hos City i fjor. Greit nok, du finner kanskje bedre talenter, men vi må face at vi er en CCC klubb og er sjanseløse på de beste talentene. Men allikevel, en spiss som har fått spilletid i City og har tosifret antall landskamper for Wales i en alder av 20 år skulle være et ganske godt skussmål. Du sier han er elendig. Da er jeg interessert i å høre hva du synes om våre egne sånn som Kazenga, Carroll og Ranger...omtrent der Ched Evans ligger også. Ville vært en meget god signing i mine øyne.

Jo det er faktisk det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 26. Juli 2009, 23:17 »
Jo det er faktisk det.
Fint om du kan finne frem det!

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #785 på: 27. Juli 2009, 06:24 »

Ched Evans er en spiller med så absolutt potensiale i seg til å bli en god spiss for fremtiden.Vet ikke helt hva Peter her baserer på at han er "elendig" da han ikke har gitt noe svar på det :P.Men basere det på at han ikke har fått særlig sjangsen på første laget til City er et temmelig "skyte seg selv i foten" argument.

Har du sett den armen av spisser City har?.Og du lurer på hvorfor han ikke har vært første valget på første laget? :D ;)

Spillere som Ched Evans er det jeg mener vi trenger i Newcastle nå så hadde ikke vært meg imot om vi hadde fått han.Desverre er det skipet gått!.Men som Kø1 sier.Vi må være realistiske og innse at vi er CCC klubb og forholde oss til det.

« Siste redigering: 27. Juli 2009, 06:29 av BallaJazz »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 27. Juli 2009, 17:19 »
Har klubben gitt noen uttalelse om hvorfor spillere ikke blir solgt?
Jeg er fryktelig redd for at vi blir sittende med alle de overbetalte spillerne våre til neste sesong.

spillere som Geremi,Barton,Viduka,Cacapa burde vært gitt bort for lenge siden.

Hvis vi ikke klarer å kvitte oss med noen kommer vi til å gå konk før det er spilt en halv sesong. Spørsmålet er vell om de vil flytte på seg, nå som de tjener gode penger å ikke trenger å prestere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 27. Juli 2009, 17:20 »
Agenten til Alan Smith har bekrefta at klubben har innført total stopp både på inngående og utgående kjøp til salgshawaiiet er i boks.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #788 på: 27. Juli 2009, 17:25 »
Viduka og Cacapa har vært borte siden 01.07.
De får fortsatt betalt ut denne mnd, men de er ikke lenger Newcastle-spillere. Så de behøver man ikke å bekymre seg så mye for. De som har forsvunnet er Michael Owen, Claudio Cacapa, Mark Viduka og David Edgar. 3 av de best betalte forsvant når pre-season startet :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 27. Juli 2009, 17:28 »
Ja. Men det var da pga at kontraktene deres gikk ut. Lønningsposten vår er fortsatt latterlig høy.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #790 på: 27. Juli 2009, 17:32 »
Joda, men annern skrev: "spillere som Geremi,Barton,Viduka,Cacapa burde vært gitt bort for lenge siden."

Så var han jeg siktet til. Vi betaler de jo ut mnd, men etter det har vi blitt kvitt en stor del bare i de. Men vi må skjære ned enda mer, ikke tvil om det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 27. Juli 2009, 17:33 »
Ahh. My bad :P

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #792 på: 27. Juli 2009, 20:44 »

Tror du seriøst at en 20-åring hadde vær 1. valg i City? Eller i det hele tatt fått spilletid når de har Robinho, Adebayor, Tevez, Santa Cruz og Bellamy?
Uansett så er vi i Championship og kan nok ikke hente spillere som er gode nok for de fleste PL-lag...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 27. Juli 2009, 21:09 »
Hehe, dere må huske på at Peter er 12 år og ikke har lært om argumentasjon på skolen ennå. Jeg mistenker at han bare skriver uten å egentlig tenke seg om.

Peter

• Gjest
« Svar #794 på: 27. Juli 2009, 21:35 »
Hehe, dere må huske på at Peter er 12 år og ikke har lært om argumentasjon på skolen ennå. Jeg mistenker at han bare skriver uten å egentlig tenke seg om.

Hahaha! Tror den mistanken er hos de fleste her. På skolen får jeg alltid kjeft av Bjørnen fordi jeg sier så mye uten å tenke meg om.

Men det jeg skriver om Evans er på mitt grunnlag av hva jeg har sett av ham, men det kan jo hende han bare har spilt dårlig de kampene jeg har sett av ham.