20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Steven Taylor

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #660 på: 28. Juni 2009, 13:06 »
bare vi beholder Martins!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 28. Juni 2009, 14:54 »
Peter trenger ikke å vere dopa for å si at Ameobi er en del av klubben. Eg må igrunn si meg enig med han. Ingen kan nekte for at Ameobi er en geordie som elsker klubben, vert her lenge og faktisk putta ett og anna viktig mål i ny og ne. Shola er en del av denne klubben, og kommer å vere det i laaand, laaang tid fremover, desverre.

nerli

• Gjest
« Svar #662 på: 29. Juni 2009, 14:45 »
ser ut som en av lagene vi møter neste sesong kan sikre seg en storscorer ..
WBA er visst interessert i å kjøpe Simon Cox ..

http://www.norskefans.com/england/swindon/artikel.asp?id=33473

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 29. Juni 2009, 15:23 »
Simon Coz er en spiller som helt klart også kunne vært aktuell for oss. Dessverre så gjør situasjonen i klubben at vi kommer langt bak på overgnagsmarkedet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #664 på: 30. Juni 2009, 16:26 »
David Edgar har signert en fire års-kontrakt med Burnley.

http://www.nufcblog.com/2009/06/30/david-edgar-signs-four-year-deal-at-burnley/

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #665 på: 30. Juni 2009, 17:45 »
Der mista vi en spiller vi hadde hatt brukt for  :'(
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 30. Juni 2009, 19:10 »
Jaja. Hyggelig for Edgar at han får spille PL. Takk for målet mot ManU, David, og lykke til i Burnley.
Hils Besart Berisha fra meg dersom du skulle se han på treningsfeltet en eller annen gang.

Lykke til videre, David.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 30. Juni 2009, 23:03 »
Kan vi ikke bare kjøpe fri Amøben? det må da lønne seg med den lønnen han har...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 01. Juli 2009, 00:57 »
Kan vi ikke bare kjøpe fri Amøben? det må da lønne seg med den lønnen han har...

For å kjøpe han fri må vi jo betale han lønna for resten av kontrakta hvis eg ikkje tar helt feil. Hadde likevel vore fristande og eg har vore inne på tanken. Han er en parasitt i klubben.

nerli

• Gjest
« Svar #669 på: 01. Juli 2009, 16:40 »
alle husker vel denne mannen? sunderland solgte han tilbake til klubben de kjøpte han fra ..
Michael Chopra (Cardiff City, £4 millioner)

av en eller annen grunn har jeg alltid hatt lyst å se chopra spille for newcastle igjen i fremtia .. men d kommer neppe til å skje .. chopra er allerede 25 år .. og kommer ikke til å bli så mye bedre .. men skulle gjerne sett han i svart/hvitt igjen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 01. Juli 2009, 16:48 »
Chopra er bedre enn Ameobi, sånn sett. Det ville jo vært en oppgradering med et slikt rent bytte. Men vi skal vel fortsatt helst se etter spillere som kan spille i PL etter neste sesong, forhåpentligvis...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nerli

• Gjest
« Svar #671 på: 01. Juli 2009, 18:15 »
men så har chopra både spilt og scoret mål i premier league tidligere .. og i championship er han en virkelig måljeger .. huske jeg rett hadde han over 30 mål en sesong for cardiff tidligere ..
lurer på hvor god chopra hadde vært nå hvis han aldri forlot newcastle .. og at d va ameobi som ble solgt til cardiff istede for noen år siden .. vi ville nok hatt en myyye bedre spiss enn amøba da .. etter min mening

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #672 på: 01. Juli 2009, 19:12 »
Apropos Cardiff has Ross McCormack signert ny kontrakt. Meget spennende spiller som garantert vil score mye neste år.

Peter

• Gjest
« Svar #673 på: 01. Juli 2009, 19:16 »
men så har chopra både spilt og scoret mål i premier league tidligere .. og i championship er han en virkelig måljeger .. huske jeg rett hadde han over 30 mål en sesong for cardiff tidligere ..
lurer på hvor god chopra hadde vært nå hvis han aldri forlot newcastle .. og at d va ameobi som ble solgt til cardiff istede for noen år siden .. vi ville nok hatt en myyye bedre spiss enn amøba da .. etter min mening

Problemet er at Ameobi hadde potensialet til å bli en god spiller, men ble ødelagt som så mange andre spillere i Newcastle. Er redd det samme ville skjedd med Chopra. :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 01. Juli 2009, 19:18 »
Det samme sjedde delvis med Chopra også. Fikk alt for få muligheter.