20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #645 på: 24. Juni 2009, 22:08 »
Sitat
Ashley Brings In Agency To Sell Top Players!

By Nu Mad   Wednesday, 24th June 2009

Mike Ashley has employed an agency, First Artists, to help move players out of St James' Park.

So far, only out-of-contract Michael Owen, Mark Viduka, Claudio Cacapa and David Edgar are due to leave at the start of next month, but Ashley wants a car boot sale to sell ANYONE who will generate cash.

Ashley is desperate for some progress, and First Artists will be instructed to focus their attention on the possible sale of some of Newcastle’s foreign players to overseas clubs.

Turkish duo Fenerbahce and Besiktas have expressed an interest in Obafemi Martins, while Atletico Madrid are interested in signing Argentinian centre-half Fabricio Coloccini.

Both Jonas Gutierrez and Jose Enrique are also expected to return to La Liga this summer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #646 på: 24. Juni 2009, 22:12 »
Vet ikke helt om jeg tror på den jeg.
Anyways, han selger nok ikke rubbel og bit. Ser ikke bort ifra at han har hatt en samtale med Shearer om hvem han vil ha med videre. De to som angivelig skal kjøpe oss opp, skal jo ønske Shearer.
Hvis Ashley selger "alle" spillerne, er det jo ingen som gidder å kjøpe klubben for 100mill. De må jo ha spillere..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 25. Juni 2009, 01:07 »
hva vi skal med Nolan? vi skal ha Nolan når Guthrie går skadet halve sesongen og Butt begynner å bli gammel... + at det er "dobbelt" så mange kamper i CCC en PL....

Derfor må vi beholde Nolan hvis vi kan...

Eller vi kan fjerne han fra lønnsposten, få noen grunker på ham, og eksempelvis kjøpe en ung, sulten spiller med sine beste år fremfor seg, istedet for 3 år bak seg?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #648 på: 25. Juni 2009, 02:35 »
Nolan må gjerne dra for min del.

Helt enig, skal ikke klage så veldig om han drar, men at Nolan har potensiale til å bli en meget god spiller i CCC og PL er jeg ikke i tvil om.
Synes også det er rimelig dumt og selge han for halvparten av det vi kjøpte han for et halvt år senere.

Peter

• Gjest
« Svar #649 på: 25. Juni 2009, 08:15 »
hva vi skal med Nolan? vi skal ha Nolan når Guthrie går skadet halve sesongen og Butt begynner å bli gammel... + at det er "dobbelt" så mange kamper i CCC en PL....

Derfor må vi beholde Nolan hvis vi kan...

Det er ikke dobbelt så mange kamper i CCC som i PL¨. I PL er det 38 og i CCC er det 46+ FA cup og Liga Cup+Uefa cup og Champions League. To siste til PL lag. Da blir det ca. likt. ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #650 på: 27. Juni 2009, 16:11 »

Peter

• Gjest
« Svar #651 på: 27. Juni 2009, 16:17 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Toon-striker-in-dark-over.5407904.jp

Ameobi på vei ut ? ;D

Skjønner jeg får en del mot meg nå, men det hadde vært trist. Ameobi hører på en måte til denne klubben.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #652 på: 27. Juni 2009, 16:38 »
Haha

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #653 på: 27. Juni 2009, 17:02 »
Ameobi har liksom blitt en del av sjela i klubben ja, det går jeg med på.
Han er på en måte selve symbolet på uduligheten blant spillerne. Et idol og en fin fyr. Nei synd å miste han nå som vi endelig kunne faktisk ha hatt bruk for han.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #654 på: 27. Juni 2009, 18:58 »

Ameobi på vei ut ? ;D

Skjønner jeg får en del mot meg nå, men det hadde vært trist. Ameobi hører på en måte til denne klubben.
HE HE HE - Den var dagens!
Takk for at du ga meg en god latter!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 27. Juni 2009, 20:02 »
Å gi den denne elendige spissen ufattelige £40 000 i uka må være en av de dummeste avgjørelsene i PLs historie. Ikke rart klubben er den krisa den er i. Har ikke sett dårligere spiss på en fotbalbane.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #656 på: 27. Juni 2009, 21:10 »

Ameobi på vei ut ? ;D

LOL.Ikke for å være frekk men hva i huleste er du rusa på? Må være noe kraftige saker. :D.Har jeg hørt det også!.

At Amøben er her enda er et mysterium.Vært en av mange forbannelser i denna klubben  :P.Han må vell krone lista blandt PL dårligste spisser....

Peter

• Gjest
« Svar #657 på: 27. Juni 2009, 22:01 »

Ameobi på vei ut ? ;D

LOL.Ikke for å være frekk men hva i huleste er du rusa på? Må være noe kraftige saker. :D.Har jeg hørt det også!.

At Amøben er her enda er et mysterium.Vært en av mange forbannelser i denna klubben  :P.Han må vell krone lista blandt PL dårligste spisser....

Hehe. Jeg er for ung for alkohol og jeg drikker ikke kaffe eller Cola. Holder meg også unna Narko selgerne langs akerselva. Bruker altså ikke alkohol, heroin, koffien, Marihauna, hasj, dop osv....

Ameobi har jo vært i klubben så lenge, og det er UMULIG å bli kvtt han så da må man innse at han hører til klubben. Han er jo vårt "best of the best" eksempler av uduglighet. ;D
« Siste redigering: 27. Juni 2009, 22:30 av Peter »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #658 på: 28. Juni 2009, 04:07 »
Joda, Ameobi er til dels en del av Newcastle historie. På godt og vondt. Men mest vondt. Ameobi er på mange måter Newcastle i en spiller. En spiller som er evig talent, men som aldri får det ut (akkurat som Newcastle er en storklubb som aldri får ut potensialet).
Vi må kvitte oss med spillere som Shola for å få oss tilbake i det gode selskap. Og heller satse på de yngre spillerne for å få oss opp igjen. Sånn som Ranger, Carroll, Martins (?), Vuckic, osv. Vi trenger spillere med ungt blod som kan spille oss tilbake til PL. Derunder hører ikke Fuluwashola Ameobi! Han er ikke engang god nok for Stoke, hvor han spilte 6(?) kamper på 6mnd! Ameobi må bort, selv om han er en de få som er villig til å ta et lønnskutt!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 28. Juni 2009, 10:27 »
Når amøba forsvinn, om han gjør det??, blir eg veldig letta
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.