20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #615 på: 21. Juni 2009, 15:30 »
Alternativt satse videre på de unge spillerne vi rykket opp med. Selvfølgelig må noen forsterkninger til. Men den tid, den sorg.

Beevers og Spurr er skikkelige FM-talenter :P Har bare hørt om de der.
Men med James Chester var det vel snakk om lån vel?

Nei, jeg tror det blir kjøp av Chester da. Jeg tror han heller ser muligheten å få spille mye i Newcastle enn i Man U der De allerede har masse alternativer å backuper.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #616 på: 21. Juni 2009, 15:41 »
Ja, kan hende.
Men de ryktene jeg leste, handlet hvertfall om lån. Men det er jo bare rykter alt sammen. Silly season ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 21. Juni 2009, 16:36 »
Vitalfootball kan melde at Mark Beevers og Tommy Spurr fra Sheffield W kan være spillere som skal fylle stopperplassen etter Bassong.
Beevers er 20 år, u-19 landslagsspiller og årets spiller for SW i 2008/2009. Ellers er han ukjent for meg, men cv`n hans er jo ikke så aller værst. I tilegg er han bare 20 år, og solide 1.93 høy!

Ellers nevnes James Chester fra Manu, som er kaptein på reservelaget og nominert som årets spiller av Solskær.
Liker dette her med at vi "potensielt" (ettersom dette bare er rykter) ser på spillere rundt 20 år, som har bevist at de kan spille på dette, eller ett høyere nivå.

Ganske enig med deg Henning. Vi må bygge opp et lag rundt unge spillere som er på vei fremover, og som også er sultne på å spille kamper å ikke bare være skadet eller regne seg selv som for fin for å spille på dette laget. Vi må lære av feilene våres å slutte å kjøpe spillere som Viduka, Geremi, Cacapa osv.

Når vi så kommer op til PL igjen, da bruker vi store pengesummer og får inn noen orntlige stjerner! ;)
Så lenge vi ikke bruker penger vi ikke har, og så lenge de stjernene vi henter ikke er på tampen av sin karriere, og har opplevd alt en fotballspiller kan oppleve. Jeg vil ha sultne spillere, ikke mette eks-stjerner. Jeg vil ha spillere som er villig til å ofre helsa for at klubben skal gjøre det bra. Det gjelder både i Championship og i Premiership. Det gjelder ukjente 19-åringer og velkjente 25-åringer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #618 på: 21. Juni 2009, 20:30 »
Vitalfootball kan melde at Mark Beevers og Tommy Spurr fra Sheffield W kan være spillere som skal fylle stopperplassen etter Bassong.
Beevers er 20 år, u-19 landslagsspiller og årets spiller for SW i 2008/2009. Ellers er han ukjent for meg, men cv`n hans er jo ikke så aller værst. I tilegg er han bare 20 år, og solide 1.93 høy!

Ellers nevnes James Chester fra Manu, som er kaptein på reservelaget og nominert som årets spiller av Solskær.
Liker dette her med at vi "potensielt" (ettersom dette bare er rykter) ser på spillere rundt 20 år, som har bevist at de kan spille på dette, eller ett høyere nivå.

Ganske enig med deg Henning. Vi må bygge opp et lag rundt unge spillere som er på vei fremover, og som også er sultne på å spille kamper å ikke bare være skadet eller regne seg selv som for fin for å spille på dette laget. Vi må lære av feilene våres å slutte å kjøpe spillere som Viduka, Geremi, Cacapa osv.

Når vi så kommer op til PL igjen, da bruker vi store pengesummer og får inn noen orntlige stjerner! ;)
Så lenge vi ikke bruker penger vi ikke har, og så lenge de stjernene vi henter ikke er på tampen av sin karriere, og har opplevd alt en fotballspiller kan oppleve. Jeg vil ha sultne spillere, ikke mette eks-stjerner. Jeg vil ha spillere som er villig til å ofre helsa for at klubben skal gjøre det bra. Det gjelder både i Championship og i Premiership. Det gjelder ukjente 19-åringer og velkjente 25-åringer.

På en måte det jeg mente, Joakim :P

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #619 på: 21. Juni 2009, 21:15 »
Er i alle fall ingen tvil om at vi må ha et mer edrulig forhold til overgangssummer og lønninger i tiden fremover.
Så sant ikke en eller annen oljesjeik kommer på banen.

Nå nevnes det nok engang i engelsk presse at Fasier Campbell vil vente med å undertegne for Hull, selv om Manu har godtatt budet.
Grunnen skal visstnok være at han ønsker å se om Shearer blir manager i klubben.
At BigAl kan tiltrekke seg en rekke unge spillere er det liten tvil om, så nå får vi bare håpe at han får jobben. Og noe penger tilgjengelig for kjøp.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #621 på: 22. Juni 2009, 15:16 »
Denne linken inneholder vel egentlig mye av det som ble sagt rett etter nedrykk.
Jeg tror desverre at det som sies stemmer. Med Shearer som manager, så ser alt så mye lysere ut på transferfronten.

Arrester meg om dere ikke er enig, men Chris Hughton appelerer nok i noe mindre grad ja.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 22. Juni 2009, 16:00 »
Dette beviser bare at det HASTER med å få på plass en manager og nye eiere.
Det haster noe jævlig.

Det er begrenset hvor lenge Taylor og Beye gidder å vente. Newcastle betyr mye for dem, men en plass går grensen også for dem. Fotballkarrieren er viktigst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #623 på: 22. Juni 2009, 18:51 »

Peter

• Gjest
« Svar #624 på: 22. Juni 2009, 19:25 »
Nei, det visste vel de fleste etter halvspilt sesong. Det er jo egentlig ikke et veldig stort tap for oss både sportslig og økonomisk.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #625 på: 22. Juni 2009, 19:28 »
På tide!
Godt å få vekk! Tidenes flopp i Newcastle. Her kan ein ikkje drive veledighet fordi han er ein grei kar og 100% proffesjonell.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 22. Juni 2009, 21:09 »
Og det er fortsatt for meg like latterlig å kalle ham tidenes flopp uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #627 på: 22. Juni 2009, 21:13 »
Og det er fortsatt for meg like latterlig å kalle ham tidenes flopp uansett.

Jeg vil heller ikke kalle ham en flopp. 60 kamper og 30 mål for Newcastle kan ikke regnes som dårlig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 22. Juni 2009, 21:16 »
Han er dessverre en flopp - men å sette ham i samme liga som Boumsong, Guivarch, Coloccini, Maric, MARCELINO, LUQUE og sikkert enda noen til - det får ingen meg til å gjøre. Skader ødela dessverre drømmen om Shearers erstatter, og det er trist. Men han ahr fortsatt maktet å klare et respektabelt antall mål.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #629 på: 22. Juni 2009, 21:53 »
60 kamper på 4 år..Skade-flopp da?