20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188056 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #585 på: 14. Juni 2009, 21:50 »
Nei, Real ødela ingenting. Han var Reals mest målfarlige spiller mens han var der, og scoret 7 mål på 10 kamper i starten for oss. Et par benbrudd "ødela" han. Det vil si, ødela den enorme farten han hadde inne, og gjorde at han dermed i mye større grad ble nødt til å ha et velfungerende lag rundt seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #586 på: 14. Juni 2009, 21:50 »
Real ødela han! Akkurat som med så mange andre spillere.
Hvis det var noen som ''ødela'' han så var det oss., han var jo faktisk jævlig god da han kom til oss fra Real. Men jeg synes ikke vi heller har ''ødelagt'' han. Det er vel mer uflaks som skader vil jeg si.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Peter

• Gjest
« Svar #587 på: 14. Juni 2009, 21:53 »
Jeg mente Real og benbruddet.
Dette er bare min mening, drit i det jeg sier. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 15. Juni 2009, 16:24 »
Det var den fæle skaden han pådro seg i VM som virkelig ødela fotballtalentet Michael Owen. Med tanke på at den skaden kom på toppen av en sesong preget av et uheldig beinbrudd som satte han ute av spill fra og med nyttårsaften og ut sesongen. Det var den kamptreninga han ikke fikk etter at skaden var leget som var problemet. Det var Newcastle Uniteds fysioer som ødela Owen.

Hadde det ikke vært for to fæle beinbrudd med bare 6-7 måneders mellomrom, så hadde nok Owen vært en helt annen spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #589 på: 15. Juni 2009, 21:54 »
Hvis og hvis ja, men slik er det ikke og Owen er ikke lenger den spilleren han var. Han er faktisk milevis unna, og det er dermed helt greit at vi ikke lenger har kontrakt med han. Owen er en dyr spiller som desverre gir lite tilbake.

Men hvis holder ikke. Jeg hadde sikkert vært proff hvis jeg hadde vært god nok. Realiten som teller, og da er desverre ikke Newcastle et topplag lengre og Owen er ikke lenger en toppspiss. Sånn er det bare!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 16. Juni 2009, 01:21 »
Owen er fortsatt fotballsmart så det holder. Og med mye god trening og kamptrening og et bedre lag rundt seg, og ikke minst en stor, tung spiss ved sin side, så kan nok Owen fremdeles score mål i bøtter og spann. Ser ingen grunn til at Owen ikke skal kunne bli en veldig god spiller for både Villa, Everton eller Man City. Eller andre klubber som eventuelt måtte ønske Owens tjenester.

Det Owen mangler i hurtighet tar han igjen i smartness.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 16. Juni 2009, 02:08 »
Jeg avskriver overhodet ikke Owen som fotballspiller etter en elendig sistehalvdel av en sesong på det laget han spilte for.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 16. Juni 2009, 14:03 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Man-United-striker-is-Toon.5369257.jp

Vi er linka til Frazier Campbell - med Hull også som interessenter. Hull har faktisk fått akseptert et bud på ham.
Det vil vel være en rimelig bra forsterkning!

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #593 på: 16. Juni 2009, 14:43 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Man-United-striker-is-Toon.5369257.jp

Vi er linka til Frazier Campbell - med Hull også som interessenter. Hull har faktisk fått akseptert et bud på ham.
Det vil vel være en rimelig bra forsterkning!

Han ville vært veldig god og ha:) Han er typisk bakrom spiss som faktisk går på løp, litt Bellamy men ikke fult så god. Men så spørs det om midtbanen greier og slå en bakromspassing fordi det greide ikke dem mange av til Martins som også er en spiss som liker å gå på løp. Likte hvertfall før i tiden, lenge siden jeg har sett han gjøre det hehe.
Ba Ba Ba!!!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 16. Juni 2009, 14:51 »
Han har vist at han kan lykkes i CCC før og er ung så jeg er positiv. Trodde det nærmest var klart at han skulle til Hull, men skal vist vente til u21-Em i sverrige er ferdig og da kan ting se annerledes ut hos oss. Har mer lyst på Frazier enn Beckford.

Peter

• Gjest
« Svar #595 på: 16. Juni 2009, 16:20 »
Heller Campbell enn Beckford ja. Han er yngre og har allerede spilt på det øverste nivået for både Spurs og Scums.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 16. Juni 2009, 17:01 »
veldig positiv til Campbell
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 16. Juni 2009, 19:15 »
17.51 According to reports in Spain, Sevilla are hoping to sign Newcastle United defender Fabricio Coloccini in a deal worth in the region of £4.2million.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 16. Juni 2009, 19:30 »
17.51 According to reports in Spain, Sevilla are hoping to sign Newcastle United defender Fabricio Coloccini in a deal worth in the region of £4.2million.

Føyer seg inn i rekken over NUFCspillere som blir solgt videre med røde tall. Konklusjonen min er i alle fall at beist er å foretrekke fremfor teknikkere i midtforsvaret.

Peter

• Gjest
« Svar #599 på: 16. Juni 2009, 19:48 »

Erlig talt er han ikke verdt mer. Ble kjøpt for 11 millioner pund(tror jeg) og solgt for 4,2. Han har vært helt elendig, så vi skal være glade over å få så mye for ham.