20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #570 på: 12. Juni 2009, 23:45 »
Viktig med seriøse typer ja. Tror også Smith har mer å gå på, selv om han ikke har prestert veldig bra for oss...

Han virker i allefall å være en meget profesjonell idrettsutøver i motsetning til spillere som Martins, Jonas og Xisco som blir sett dritings på byen så og si hver bidige helg...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #571 på: 13. Juni 2009, 05:03 »
Syntes det er vanskelig å forstå hvofor du vil ha med Smith videre, Kristoffer. Han har i de to årene han har vært nesten ikke bidratt med noen ting bortsett fra kort. I de kampene han spilte på slutten av denne sesongen var han kanskje noe bedre (eller mindre dårlig) enn tidligere, men spilte fortsatt ikke bra. Syntes det også er vanskelig å skjønner hvor han skal spille på banen. Som spiss scorer han ikke mål og som midtbane har han ikke passningsfoten eller kreatviteten til å kunne satses på der. Smith har høy lønn, har ikke prestert godt nok for oss og begynner å dra på årene. Er ikke det beskrivelsen på spillerne som må bort?

Støttes..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #572 på: 13. Juni 2009, 10:56 »
Alan Smith har desverre ikke fått til utrolig mye i Newcastle-drakta. Allikevel vil jeg ha ham med videre! Smith er en utrolig profesjonell spiller, som gir alt i hver kamp. Jeg tror han kan bli viktig i CCC, grunnet duellstyrke og rutine.

Og et spørsmål; hvor har dere det fra at Martins, Jonas, Xisco osv er dritings hver helg? Bare lurte... ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 13. Juni 2009, 13:01 »
Skal selvfølgelig ikke si det for skråsikkert, men virker til at de er i Newcastle og nyter livet der. Lest litt om det på "Players in public"-tråden på Newcastle Online.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #574 på: 13. Juni 2009, 14:09 »
Syns ikke det at de tar seg noen turer ut på livet er noe big deal, viktig med andre omgivelser også!!     En spiller som runar berg f.eks møter man ute omtrent hver bidige uke, men han har nu uansett gjort en strålende jobb for B/G i en årrekke nu!     
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 13. Juni 2009, 14:27 »
Spillerne i Glimt har tidligere blitt veldig kritisert for nettopp dette. De har bedret seg ganske kraftig. Er faktisk ei stund sia jeg så Runar Berg ute nå :P
Alkohol spiller uten tvil en rolle. Sier ikke dermed at de ikke skal få lov å hygge seg, men der fins grenser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 13. Juni 2009, 17:41 »
Ligger en del bilder av spillerne på fylla på newcastle-online sitt forum, og på mange av bildene ser du at de ikke er helt edru. Når det er bilder fra mange forskjellige anledninger synes jeg det er alt for mye. Det er greit å ta seg noen øl i ny og ne, men spillerne bør ikke være dritings mange ganger i løpet av sesongen. Ei fyll ødelegger mye av formen til en toppidrettsutøver, og er ikke noe som bør skje i løpet av sesongen. Det kan godt være at det er mange flere spillere enn de tre som er ofte på fylla, og det kan godt være at de var skadet når de var ute, men jeg mener fortsatt at de bør holde seg til å drikke i feriene...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #577 på: 13. Juni 2009, 18:01 »
Syns heller ikke spillerene burde dra ut på stupfylla, de tjener tjukt me spenn og har da selvfølgelig ett ansvar utenom trening og kamp for å holde formen på topp.   Men tror det overdrives veldig ofte når det kommer til spillere på byen.
Tror det ofte er snakk om en trivelig tur ut med noen få øl.     Selvfølgelig finnes det spillere som drar den mye lenger, de er unge, de har penger og de har draget, så selvfølgelig er det fristende å dra ut og utnytte det.
sunt pueri pueri puerilia tractant

anygivensunday

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #578 på: 13. Juni 2009, 18:45 »
helt greit å miste owen... en byrde å ha... egdar er god å ha. men shola.... fuck han ass,,, bambi på gress.  kanskje han kan bidra i championship. jeg syns personlig at geremi er verdt å beholde, men han er en dinusaur. men heller han enn but.
men det jeg føler at vi trenger er en god frisparkskytter.... kan ikke huske sist vi puttet dirkekte fra frispark.

få ett sånn wildcard som robert... han var kongen... ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 14. Juni 2009, 04:07 »
Haha. De kan å spøke, De.
Geremi bør beholdes, mens Butt skal kastes. Haha. Har jeg hørt det også.

Jeg forstår at enkelte mener Butt må dra, selv om jeg er sterkt uenig i akkurat det, men å beholde Geremi? Hehehe.

Det er en byrde å ha spillere som er mer skadet enn friske, og som tjener ulovlig mye penger på å gå skadet. Men Michael Owen skadefri er en ressurs uten sidestykke. Men det får nok Villa eller Man City nyte godt av. Synd, men sånn er det med denne klubben.

Å ha gode frisparkskyttere er et must. Guthrie slår gode innlegg, men skuddene er ikke stort å skryte av. Ryan Taylor har vært en eneste stor vits. Og Geremi treffer én av hundre ganger. Hvis han har flaks.
Og da treffer han stolpen.

Savnet av Robert er enormt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 14. Juni 2009, 18:07 »
Under Robson når vi hadde spillere som Shearer, Robert,Solano, Viana, Bernard og Speed så var det konkuranse om hvem som skulle ta frisparkene ja !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 14. Juni 2009, 19:01 »
Det var mange som kunne tatt frisparkene, men det var jo hovedsaklig de tre førstnevnte som delte på oppgaven. Robert skjøt fra alle umulige vinkler og lang distanse. Shearer tok frisparkene innenfor og like utenfor 16-meteren, mens Solano tok seg av resten. Resten var reserver.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 14. Juni 2009, 19:22 »
Men Michael Owen skadefri er en ressurs uten sidestykke. Men det får nok Villa eller Man City nyte godt av. Synd, men sånn er det med denne klubben.

Akkurat det beviste han vel ikke i NUFC, gjorde han det? Kan ikke huske at Owen spilte èn eneste god kamp sesongen 2008/09. Han putta noen enkle mål, men stort sett var han til liten nytte.

Når du sier Owen er en ressurs uten sidestykket har du ikke sett noen særlig av kampene til NUFC, det nekter jeg å tro ???

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 14. Juni 2009, 19:40 »
Syns nå han var blant våre beste spillere før jul, jeg. Og vår beste spiss sesongen sett i et.
Men han var fortsatt dårlig. Og det sier vel det meste om sesongen vår.

Peter

• Gjest
« Svar #584 på: 14. Juni 2009, 21:40 »
Real ødela han! Akkurat som med så mange andre spillere.