20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #555 på: 11. Juni 2009, 22:13 »
Jeg tror fremdeles at tjukken fucker opp klubben på pur faen, og jeg ser ikke for meg at han vil ta veldig hensyn til hva Shearer ønsker, for selv så ønsker han tydeligvis ikke Shearer som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #556 på: 12. Juni 2009, 09:21 »
Det høres ihvertfall ut som at det kan stemme. Dette skriver Newcastle Blog:
So the players Alan wants at the club to build on are Harper, Beye, both Taylors, Butt, Guthrie, Duff, Bassong, Smith and Lovenkrands. And there’s one common thread with all those players - all 10 play their hearts out for the club.

Probably the only real surprise there is Alan Smith, but nobody ever accused Alan of not playing with passion and pride, and of course his physical aggressive play would be very good in the Championship, and no doubt he would be very willing to stay on Tyneside, if Alan Shearer is manager, to help the club back to the Premier League.

Helt enig bortsett fra Butt. Han bør ut. I stedet bør vi nå benytte Wankership til å rendyrke Smith som en defensiv midtbanespiller. Mannen jobber som bare juling og blør for drakta.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 12. Juni 2009, 16:29 »
Hvorfor skal Butt ut? Han er ikke så dårlig at det gjør noe. Og han er bedre enn Alan Smith som DM. Og i CCC vil han nesten være for god.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 12. Juni 2009, 16:44 »
Butt kan også godt bli etter min mening, men han skal ikke være et førstevalg slik han har vært i år. Spillere som Geremi og Smith kan heller dra etter min mening.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 12. Juni 2009, 20:55 »
Geremi bør helt klart bli, men etter sesonslutten må jeg si at jeg syns Smith spilte langt bedre på midtbanen enn både Butt, Nolan og Guthrie også faktisk. Før noen går totalt av hengslene - jeg ser også at Guthrie har større potensiale da han er den eneste med en pasningsfot litt over det vanlige. Samtidig syns jeg Smith var både smartere og bedre i pasningsspillet enn Butt og Nolan når han spilte. Selvfølgelig også et stort pluss at Smith er langt mer mobil enn de to.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #560 på: 12. Juni 2009, 21:47 »
Geremi bør helt klart bli,

Regner med at du mener han bør dra? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #561 på: 12. Juni 2009, 21:51 »
Geremi bør helt klart bli,

Regner med at du mener han bør dra? :P
Stussa på den jeg også! ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #562 på: 12. Juni 2009, 21:51 »
DRA, selvfølgelig DRA ja :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #563 på: 12. Juni 2009, 21:53 »
Hehe. Regnet med at det var det som skulle stå der ja ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #564 på: 12. Juni 2009, 22:41 »
Geremi drar nok uansett. Men hadde ikke blitt lei meg dersom han hadde blitt med ned. Han holder jo glatt CCC nivå.
Husker forrige matchen hans for oss, mot Man Utd, da syntes jeg han var bra. Heller Geremi enn Butt faktisk.
Jeg er vel den eneste her som heller vil ha Geremi da, men :P
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 12. Juni 2009, 22:46 »
Helvette, hvis denne klubben skal kunne komme seg videre så er jo spillere som Geremi, Smith, Viduka, Barton osv som ikke bidrar med en dritt som MÅ ut! Ellers blir det jo bare det samme neste år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 12. Juni 2009, 22:52 »
Geremi er horibel, holder overhodet ikke noen form for tempo. Jeg syns ikke Smith bør inn i den rekka der. Synd han hadde skaden denne sesongen. Smith tror jeg personlig hadde dugd meget bra i CCC, jeg. Det står jeg fullstendig inne for.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 12. Juni 2009, 23:09 »
Syntes det er vanskelig å forstå hvofor du vil ha med Smith videre, Kristoffer. Han har i de to årene han har vært nesten ikke bidratt med noen ting bortsett fra kort. I de kampene han spilte på slutten av denne sesongen var han kanskje noe bedre (eller mindre dårlig) enn tidligere, men spilte fortsatt ikke bra. Syntes det også er vanskelig å skjønner hvor han skal spille på banen. Som spiss scorer han ikke mål og som midtbane har han ikke passningsfoten eller kreatviteten til å kunne satses på der. Smith har høy lønn, har ikke prestert godt nok for oss og begynner å dra på årene. Er ikke det beskrivelsen på spillerne som må bort?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 12. Juni 2009, 23:11 »
Fullstendig enig med deg fredd. Det er jo akkurat slike spillere som må ut hvis vi skal klare å snu denne klubben rundt. Barton og Viduka hadde sikkert gjort det bra i CCC de også, men det er ikke disse spillerne som skal satses på i fremtiden! Vi må ha ned lønningene og ha spillere som virkelig vil spille for klubben og hjelpe oss til å bli en toppklubb igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 12. Juni 2009, 23:37 »
Jeg har nevnt det tidligere her inne på forumet - at jeg tror noen av spillerne våre har mer å gå på.
Smith hadde en skuffende førstesesong, ja, uten tvil. Han har dog ALDRI gjemt seg vekk, han har aldri vist manglende innsats. Han har også etter min mening vært jævla uheldig også. Under Big Sam ble han stort sett satset på som indreløper, og fikk tyn der for at han spilte med spillere som Geremi og Butt. Dårlig sammensetning. De gangene han spilte spiss gjorde han tingene sine godkjent, men han fikk aldri spille seg varm i den rollen.
Under Keegan spilte han i starten som spiss, på et lag som ikke fungerte noe bedre enn det det har gjort denne våren. Så ble han plutselig flytta litt ned på banen av Keegan, blant annet når han skulle være frimerke på Gerrard på Anfield.
Skader har han også slitt med, og har i realiteten aldri fått lov til å forbedre ting denne sesongen.
Pluss alt dette, vil jeg påpeke at Smith er en profesjonell spiller som ikke sees ute på byen hver helg, slik endel andre spillere gjør.
I CCC trenger vi spillere som bryr seg, og vi trenger spillere som tar i et tak. Spillertypen Smith blir viktig i en såpass tøff liga som CCC. Dersom det faktisk stemmer at Smith selv vil bli i klubben som det sies, syns jeg det også er en bra indikasjon på at han er villig til å hjelpe oss opp. Det at han heller ikke er på denne priolista over salg, tror jeg tyder påat Shearer føler det samme..
Det er mange spillere jeg ser ut denne klubben før han, selv om jeg sikkert er bortimot alene om å fortsatt ha trua på ham! Det lever jeg fint med ;)