20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #510 på: 03. Juni 2009, 19:52 »
Kjedleg diskusjon her inne :P Barry til City, det var overraskande!? Ok feil tråd å poste den i.
« Siste redigering: 03. Juni 2009, 19:55 av lgrinde »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 03. Juni 2009, 22:14 »
overraska meg
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 04. Juni 2009, 01:21 »
Kan ihvertfall være tegn som tyder på at Beckford kan bli Shearers første signering skal vi tro ulike kilder. Leste blant annet en lokalavis fra Yorkshire som skrev at Beckford skulle være villig til å vente på at manager-situasjonen i Newcastle skulle falle på plass, i tilfelle andre la inn bud før den tid. Vi, Boro, Sheff Utd og Coventry linkes. Sett videoer av ham på youtube nå, absolutt goalgetter-type der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #513 på: 04. Juni 2009, 07:37 »
Tillegg har han ekstrem fart, og han veit korleis han skal utnytte den, i motsetning til Martins.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 04. Juni 2009, 08:46 »
Tillegg har han ekstrem fart, og han veit korleis han skal utnytte den, i motsetning til Martins.

Beckford har aldri vært i nærheten av å spille på samme nivå som Martins, så det er pisspreik å påstå sånne ting. Sammenligne PL med League One, er og blir håpløst. To vidt forskjellige verdener.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 04. Juni 2009, 10:45 »

NEI. Han har ikke ekstrem fart. Og han jobber lite og er en medium avslutter. Han scorer noen utrolig vakre mål men bommer på de mest åpenbare sjansene.  Jeg har som sagt sett alle leedskampene som har vært sendt på tv de to siste sesongene og er bedre kvalifisert enn de fleste her på forumet til å uttale meg om akkurat denne saken, ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 04. Juni 2009, 10:59 »

NEI. Han har ikke ekstrem fart. Og han jobber lite og er en medium avslutter. Han scorer noen utrolig vakre mål men bommer på de mest åpenbare sjansene.  Jeg har som sagt sett alle leedskampene som har vært sendt på tv de to siste sesongene og er bedre kvalifisert enn de fleste her på forumet til å uttale meg om akkurat denne saken, ;)

Tror du han er god nok til å ta et steg opp å spille for opprykk i CCC med Newcastle, eller burde vi holde oss unna? Han har jo scoret bra med mål i L1, men slettes ikke trygg på at det er en spiller som kan levere varene i det som skal være en CCC toppklubb.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 04. Juni 2009, 11:20 »
Jeg tror ikke han er god nok for Wankership. Som jeg har nevnt tidligere kommer det av 2 grunner spesielt: 1. Hans arbeidsmoral er slett. Han har fått mye rom i Leeds pga hans spisspartner Beccio jobber utrettelig og er flink til å holde på ball slik at resten av laget får flyttet etter. For det andre så mangler han spilleforståelse. Av og til scorer han som sagt pene mål men han unnlater ofte å sentre til spillere som åpenbart er i bedre posisjon enn han selv. Han velger også av og til å skyte alt for tidlig når han kan gått mye lengre eller så avslutter han for seint. Mao går det for sent pluss at det mangler litt spillerforståelse. Wankership er preget av nesten like høyt tempo som i PL, selv om ikke teknikken er den aller beste. Dermed kommer Beckford til å få enda mindre rom og mindre tid på seg. I tillegg kan det nevnes at han vært usynlig i alle de viktige kampene leeds har hatt, dvs mot de beste motstanderene i ligaen: Han skapte ingenting i opprykksemifinalene i år og han var også fullstendig fraværene i begge semifinalene og i finalen i fjor.  Så min konklusjon er at dette er en spiller - så fremt vi ikke får ham skambillig - jeg håper vi ikke kjøper.
« Siste redigering: 04. Juni 2009, 11:22 av InspectorC »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #518 på: 04. Juni 2009, 13:05 »

Beckford har aldri vært i nærheten av å spille på samme nivå som Martins, så det er pisspreik å påstå sånne ting. Sammenligne PL med League One, er og blir håpløst. To vidt forskjellige verdener.

Har da aldri sagt at Beckford er ein bedre speler enn  Martins. Begge skorter på spelerforståelse og arbeidsmoral. Eg ser berre på Beckford som eit alternativ i wankership, du veit jo likegodt som meg at "hero of tyneside" ikkje blir med ned i wankership. Det er mange talenter dessutan i lavare divisjonar btw som kan ta nivået i wankership/pl.

Martins er strengt tatt ein oppskrytt speler, og eg blir glad visst vi OMSIDER får ein som kan å avslutte. Hans maksnivå er høgt, men han tilgode å få det ut i Newcastle. Vi ble lovet, og eg trudde sjølv ein periode at vi hadde fått verdens raskaste fotballspeler på laget vårt, men for meg har eg aldeles vanskeligheter med å sjå dette. Han kan aldeles ikkje å utnytte farta si, han er ein humørspeler og er ikkje akkurat den mest arbeidsomme.  Tillegg er han blottlagt for alt som er av fotballforståelse. Kanskje han hadde gjort ein bedre innsats visst han hadde vore litt meir proffesjonel, og ikkje gjekk på fylla året rundt i Newcastle.
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 04. Juni 2009, 14:05 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1190783/Toon-boss-Shearer-tells-Ashley-Make-Spurs-defender-Gunter-number-priority.html?ITO=1490

Skal vi tro dette er Shearer hypp på Spuds sin høyrebackflopp Chris Gunter. Dette vil vel isåfall tyde på at Beye kanskje skal satses på som stopper?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #520 på: 04. Juni 2009, 14:21 »
Aldeles ikkje dumt!
Men får heller ta ryktene meir seriøse når Shearer er ansatt!
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 04. Juni 2009, 14:22 »
Flopp er kanskje å ta litt hardt i? Har ikke fått mange sjangsene på a-laget og er fortsatt ung, bare 19 år. Har allerede mange landskamper for Wales også. Tror han kunne vært et flott kjøp

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 04. Juni 2009, 14:35 »
Tror også på at dette kan være et flott kjøp - og i fin stil til hvilke spillere vi bør hente!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 04. Juni 2009, 15:28 »
Flopp er kanskje å ta litt hardt i? Har ikke fått mange sjangsene på a-laget og er fortsatt ung, bare 19 år. Har allerede mange landskamper for Wales også. Tror han kunne vært et flott kjøp

Akkurat, det er slike kjøp vi må gjøre nå. Ungt og spennende som kan har muligheten til å bli gode hvis de får spille 1 år i wankership.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 04. Juni 2009, 16:16 »
Får vi Chris Gunter skal vi være fornøyde. Han er et stort talent, og som nevnt under er han kun 19 år, samt at han har rundt 15 landskamper for Wales. Det ville vært en bra signering, ihvertfall nå som vi ikke er et Premier League lag lenger.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.