20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #495 på: 28. Mai 2009, 23:21 »
Enrique har vært god ja, men han slurver litt mye synes jeg, og slår veldig mye feilpasninger. Men dette kan jo forbedres.
Mannen er jo ikke gammel heller.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #496 på: 28. Mai 2009, 23:22 »
Jeg er uenig der, men slik blir det diskusjon ut av ;)
Synes han har spilt seg opp ifra starten, og viser tidvis meget godt spill. Men jeg vet ikke om det er Bramble/Newcastle-takter, altså konsentrasjonsvikt, eller om det er det tekniske som det skorter på. Men en skadefritt år i CCC med masse spilletid, kunne kanskje gjort underverker for han. Han er jo tross alt ganske ung enda, er han ikke?
Jeg tror jeg er for å beholde han, til tross for det jeg nevner. Han er tross alt bedre enn Babayaro, da han var her andre gang ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 29. Mai 2009, 03:02 »
Syns Enrique alltid har vært god når han har fått spilt noen kamper på rad, og blitt varm i trøya. Digger Enrique, og syns han har potensialet til å bli en klasseback i PL. Det jeg har å utsette på Enrique er litt for mye slørv i pasningsspillet. Men det er faen ikke mange som passerer Enrique sånn helt uten videre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 29. Mai 2009, 08:54 »
Syns Enrique alltid har vært god når han har fått spilt noen kamper på rad, og blitt varm i trøya. Digger Enrique, og syns han har potensialet til å bli en klasseback i PL. Det jeg har å utsette på Enrique er litt for mye slørv i pasningsspillet. Men det er faen ikke mange som passerer Enrique sånn helt uten videre!

Akkurat. Det er INGEN som passerer Enrique. Problemet hans var vært dårlige langpasninger fremover og at han har vært litt dårlig i plasseringene: glemmer markeringer og klarer ikke å holde forsvarslinja. Men det er jammen meg ikke hans feil at vi har rykka ned. Da kan vi heller skylde på en dårlig Bassong, Colo, elendig sentral midtbane, dårlige spisser som er vaksinert foran kassa og elendige vinger + en keeper som har sluppet inn noen mål Given ville ha reddet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #499 på: 29. Mai 2009, 10:57 »
En dårlig Bassong? Det er vel kanskje det siste vi kan skylde på, selv om han kanskje burde klart å få et rødt kort mindre eller to....

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 29. Mai 2009, 11:28 »
Det kan godt hende Enrique har godt av en sesong i ccc. Han er sterk som en okse og har bra hurtighet. Det han slitet mest med er posisjoneringen og passningspillet. Kanskje en sesong sesong i ccc vil gjøre ham godt? Om vi hadde kjørt Beye-Taylor-Bassong-Enrique hele neste sesong, er jeg sikker på at fireren bak ville vært mye sterkere etter et opprykk. Nå spørs det vell om Bassong blir værende.

Jeg klarer ikke helt å se hvordan vi skal få tak i en bedre back en Enrique? Vi kan alltids håbe at Kadar er godt nokk til å spille litt neste sesong, slik at vi ivertfall har en backup.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 29. Mai 2009, 12:47 »
En dårlig Bassong? Det er vel kanskje det siste vi kan skylde på, selv om han kanskje burde klart å få et rødt kort mindre eller to....

Jepp bassong. I både fulham og everton kjørte vi som sagt kampen før han klarte å bli utvist på latterlig vis. I tillegg lagde han noen straffer. Mannen er god i nærdueller men blir helt håpløs når han blir utfordret på fart. Holder alt for mye og faktisk kunnne castle ha fått flere straffer mot seg hvis dommerne hadde gjort jobben sin. Var en del holding Bassong gjorde som ikke ble straffet. Og da mener jeg tydelig holding. Får vi 10 mill for han så sier jeg SELG!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #502 på: 29. Mai 2009, 13:05 »
Jeg håper ikke vi selger Bassong for mindre enn 15 mill, såppas burde vi kreve når vi mister et så stort talent, og jeg tror vi kan få så mye for han.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #503 på: 29. Mai 2009, 13:20 »
InspectorC: Han har fortsatt ikke vært dårlig for oss denne sesongen!
Det blir bare for dumt å si han er dårlig.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #504 på: 03. Juni 2009, 10:57 »
Noen som har peiling på når overgangsvinduet åpner?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 03. Juni 2009, 11:04 »
1. juli

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #506 på: 03. Juni 2009, 16:01 »
Ser man på voten til nufc.co.uk leder Bassong OVERLEGENT i jakten på årets beste Newcastle spiller. Han har pr nå 26% av stemmene - tror ikke det var noen andre over 10%! (Edit: Steven Taylor har 12.2% av stemmene).
Sier vel litt om hva folket mener han har betydd i år?

Greit han kunne kanskje unngått et eller begge av de røde han fikk, men herregud han har jaggu ryddet opp i mange situasjoner der Taylor, Colo, Inzomnia, Duff eller Enrique har satt oss i kjipe situasjoner.

Uten tvil årets desidert beste spiller for oss.
« Siste redigering: 03. Juni 2009, 16:03 av Ulf »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 03. Juni 2009, 16:42 »
Punktum.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 03. Juni 2009, 16:47 »
Jeg er enig i at Bassong har vært vår beste spiller totalt sett denne sesongen, men jeg er også enig i at han har klønet det til i en god del situasjoner denne sesongen. Men han er ung og har aldri spilt på høyt nivå før, så gi gutten et år eller to til og han er virkelig klasse :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 03. Juni 2009, 18:22 »
Ser man på voten til nufc.co.uk leder Bassong OVERLEGENT i jakten på årets beste Newcastle spiller. Han har pr nå 26% av stemmene - tror ikke det var noen andre over 10%! (Edit: Steven Taylor har 12.2% av stemmene).
Sier vel litt om hva folket mener han har betydd i år?

Greit han kunne kanskje unngått et eller begge av de røde han fikk, men herregud han har jaggu ryddet opp i mange situasjoner der Taylor, Colo, Inzomnia, Duff eller Enrique har satt oss i kjipe situasjoner.

Uten tvil årets desidert beste spiller for oss.

Geremi har 21,5% av stemmene, så han leder ikke så veldig overlegent hehe.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM