20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 188161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #375 på: 25. Mai 2009, 00:00 »
At Martins drar er det ingen tvil om.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 25. Mai 2009, 00:05 »
Bare se på spillerne i Boro, Hull, Sunderland osv som kom rundt oss på tabellen. Er ikke akkurat mange spillere der jeg ville sett i Newcastle drakt selv om vi hadde blitt i PL. Hva er det som får oss til å tro at våre spillere er så sjukt ettertrakta? Martins er absolutt ingen goalgetter heller... Vi spiller i CCC neste år fordi spillerne våre ikke er bedre!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 25. Mai 2009, 00:07 »
Bare se på spillerne i Boro, Hull, Sunderland osv som kom rundt oss på tabellen. Er ikke akkurat mange spillere der jeg ville sett i Newcastle drakt selv om vi hadde blitt i PL. Hva er det som får oss til å tro at våre spillere er så sjukt ettertrakta? Martins er absolutt ingen goalgetter heller... Vi spiller i CCC neste år fordi spillerne våre ikke er bedre!

Spillerne har vært rævva ja. Men jeg tør påstå at det er flere grunner til at vi rykka ned.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 25. Mai 2009, 00:09 »
Folk her tror jo vi får penger for Colo, Smith, Xisco osv. Dette er spillere som ikke har vært gode nok for OSS engang!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 25. Mai 2009, 00:09 »

Spillerne har vært rævva ja. Men jeg tør påstå at det er flere grunner til at vi rykka ned.

Enig. Laget er i utgangspunktet god nok, men det er noe med denne klubben som gjør at det sjeldent rekker...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 25. Mai 2009, 00:15 »
Synes vi skal satse på å bygge et nytt ungt lag! Gjennomsnittsalderen på laget vi har nå er altfor høyt, og ihvertfall ikke noe å bygge videre på. Det skjønner alle. Nå får vi (minst) en sesong på et lavere nivå. Dette er perfekt for å la unge talenter få førstelagsfotball og utvikle seg til et nytt Newcastle den dagen vi igjen rykker opp.

Vi kan starte bakerst å sette Tim Krul i mål. Han er overmoden for oppgaven. På topp bør Carroll og Ranger få mye spilletid. Andre tiltak vi må gjøre er å hente inn unge spillere, gjerne fra Championship. Selvsagt må vi også kvitte oss med daukjøtt (Butt, Colo, Duff, Raylor, Smith, Barton, Viduka...) I CCC kan vi bygge et nytt lag! Newcastles fordel kontra andre lag, som Derby, Sheffield Utd og West Brom, er at vi er en kjempestor klubb med stor støtte. Når vi rykker opp til Premier League igjen er intensjonen å bli der og på nytt etablere oss.

Derfor må neste sesong først og fremst dreie seg om å:

1. RYDDE OPP I STYRET/ADM. I KLUBBEN.
2. Bygge et nytt lag (med mange talenter).
3. Kvitte oss med daukjøtt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #381 på: 25. Mai 2009, 00:17 »
Laget er i utgangspunktet bra nok ja. Aldri om vi hadde rykka ned hvis Keegan hadde blitt hele sesongen. Jeg gir styret skylda for nedrykket.
Spillerne har ikke vært gode, og har ikke vært seg selv i det hele tatt. Men det er det er en grunn til.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #382 på: 25. Mai 2009, 00:17 »
Folk her tror jo vi får penger for Colo, Smith, Xisco osv. Dette er spillere som ikke har vært gode nok for OSS engang!
Vi får nok 2-3 mill pund for hver av dem.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #383 på: 25. Mai 2009, 00:27 »
Xisco spørs det vel om vi får noe som helst for vel....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 25. Mai 2009, 00:29 »
Kan Xisco være en mann å ta med ned til CCC da? Han har vel ikke en avskrekkende lønn sammenlignet med mange av de andre, og har vist fin scoringsform for reservene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #385 på: 25. Mai 2009, 00:30 »
Greit for meg om Xisco blir med ned. Overrasker meg ikke om kan putte masse mål i CCC.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 25. Mai 2009, 00:36 »
Håper virkelig vi klarer å beholde Taylor, Bassong, Enrique, Beye, Jonas og Carroll. Hadde gjerne sett at Martins hadde blitt værende, men det er usannsynlig.
Spillere som Colo, Cacapa, R Taylor, Duff, Nolan, Geremi, Smith, Owen og Viduka med enorme lønninger som ikke blir bedre med åra håper jeg vi kvitter oss med.
an sparker ikke Bobby Robson??

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #387 på: 25. Mai 2009, 00:40 »
Xisco kan være en mulighet ja. Men kanskje det er best å presse 2 mill ut av han og heller kjøpe en mer erfaren spiss som har scoret mange mål i Championship før.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 25. Mai 2009, 00:42 »
Jeg ser ikke for meg at vi skal klare å kvitte oss med mange av spillerne våre, i allefall ikke få noe særlig penger for dem. Jeg tror den eneste Newcastlespilleren som kan få en bedre kontrakt en annen plass enn han har i Newcastle er Bassong. Jeg tror også det er det den eneste spilleren noen lunde brukbare lag vil være interessert i å kjøpe.

De spillerne jeg virkelig håper fortsetter i klubben er Enrique, Tayls og Beye. Duff har også vært god i det siste og kan han fortsette formen neste år med lavere lønn hadde jeg sagt ja takk til det. Synes også Guthrie virker som en spennende spiller, som jeg tror kan gjøre en god jobb neste år. Ser også for meg at Xisco kan være en spiller som kan være grei å ha i wankership til noe jeg tipper er en akseptabel lønn. Resten av spillerne kan de bare tuppe ut for min del...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #389 på: 25. Mai 2009, 00:42 »
Jeg håper ikke det blir gjort en masse med slike småkjøp, husk på at vi må bli kvitt mange av dem om vi rykker opp også!