20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 186942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #210 på: 18. Feb. 2009, 22:40 »
Av det jeg har sett av spilleren kan han også brukes som et naturlig oppspillspunkt. Når det gjelder Carroll ift Zigic, så er jeg av den oppfatning at Zigic har mye mer kvalitet per dags dato enn vårt kjære talent. Selvom Carroll kanskje kan bli en klassespiller så må vi ikke bli blåøyde ift hans nivå per dags dato. Altså er meningen å heve kvaliteten på stallen vår. Zigic er mye av det Carroll kan bli.

Så får spørsmålet bli om man skal gi Carroll redusert spilletid sånn som nå, eller om man heller skal leie han ut. (CC)
« Siste redigering: 18. Feb. 2009, 22:43 av Grundemaister »

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #211 på: 18. Feb. 2009, 22:41 »
Zigic er rett og slett for treig og antageligvis for dårlig trent for PL. Han passer ikke inn rett og slett. Han er i det rette elementet nå, derfor gjør han det bra.
« Siste redigering: 19. Feb. 2009, 18:43 av Wroom »

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #212 på: 19. Feb. 2009, 00:12 »
verdens beste plan! ok, nå er jeg litt full her jeg sitter da, men....! bytte deal med rosenborg! ameobi for per ciljan! ameobi er bare halveis i PL men kan sikker gjøre d bra i norge! og per ciljan er nirges beste spiller og bør spille i newcastle! hahaha, tar en øl til for den planen jeg!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #213 på: 19. Feb. 2009, 18:44 »
Da må vi ut med penger i tillegg. 35-40 mill+Ameobi, det hadde kanskje gått?
« Siste redigering: 19. Feb. 2009, 23:06 av Wroom »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 19. Feb. 2009, 21:13 »
verdens beste plan! ok, nå er jeg litt full her jeg sitter da, men....! bytte deal med rosenborg! ameobi for per ciljan! ameobi er bare halveis i PL men kan sikker gjøre d bra i norge! og per ciljan er nirges beste spiller og bør spille i newcastle! hahaha, tar en øl til for den planen jeg!
Jeg tror det er bare fulle folk som kan foreslå en slik avtale.
Rosenborg får jo en spiss som er ti ganger tregere enn STeffen Iversen på krykker. Rosenborg får en spiss som er livredd ballen og som ikke aner hvordan han skal klare å få ballen i mål, uten at den ligger helt stille og ingen motstander er på mils avstand.

Newcastle får en uferdig norsk midtbanespiller som trenger noen timer i styrkerommet før han er klar for PL. Og er det noe Newcastle har, så er det offensive midtbanespillere med gode ballferdigheter.

I mine øyne taper begge parter på denne avtalen. Heldigvis er det urealistisk. Ameobi kommer aldri til å forlate Newcastle. Selv etter sin død vil han fortsette å kaste mørke skygger over klubben vår. Og Newcastle virker ikke veldig hypp på Ciljan. Det er selvfølgelig litt synd. Men vi bør ha større prioriteter for sommerens overgangsvindu enn Per Ciljan Skjelbred.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 24. Feb. 2009, 12:38 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4966923,00.html

Kanjcat har planer om å løpe ut kontrakten sin i portsmouth (han har 18mnd igjen). Det hadde vært en drøm å fått ham. Meget god spiller, og bare 24 år. Men jeg tipper at det blir flere om benet. Dessuten krever han nok sitt i signing on fee osv.  Videre står det at han tror Portsmouth vil selge ham i sommer. Hvis han går til et lag i Pl tipper jeg Everton eller Aston villa.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 24. Feb. 2009, 12:48 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4966923,00.html

Kanjcat har planer om å løpe ut kontrakten sin i portsmouth (han har 18mnd igjen). Det hadde vært en drøm å fått ham. Meget god spiller, og bare 24 år. Men jeg tipper at det blir flere om benet. Dessuten krever han nok sitt i signing on fee osv.  Videre står det at han tror Portsmouth vil selge ham i sommer. Hvis han går til et lag i Pl tipper jeg Everton eller Aston villa.

Tipper Tottenham jeg, pga Harry Redknapp blant annet..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #217 på: 03. Mars 2009, 22:18 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2561328.ece

Nettavisens egne forslag: Kenwyne Jones (Sunderland) erstatter Emmanuel Adebayor (Arsenal) til sommeren, Liverpool kjøper Scott Parker og Newcastle bytter Damien Duff mot Luis Boa Morte og en kasse Pepsi.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 03. Mars 2009, 23:11 »
Jeg blir deprimert hver gang jeg tenker over at Newcastle solgte Scott Parker. Også for og erstatte han med tidenes største tulling :S

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 03. Mars 2009, 23:16 »
Skulle spilt sammens med Barton han..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 03. Mars 2009, 23:27 »
Han skulle ha fortsatt å spille med Emre :)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 04. Mars 2009, 01:00 »
Rosenborg får jo en spiss som er ti ganger tregere enn STeffen Iversen på krykker. Rosenborg får en spiss som er livredd ballen og som ikke aner hvordan han skal klare å få ballen i mål, uten at den ligger helt stille og ingen motstander er på mils avstand.
I mine øyne taper begge parter på denne avtalen. Heldigvis er det urealistisk. Ameobi kommer aldri til å forlate Newcastle. Selv etter sin død vil han fortsette å kaste mørke skygger over klubben vår.

Du er så utrolig ynkelig, herre min skaper
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #222 på: 04. Mars 2009, 10:08 »
Han skulle ha fortsatt å spille med Emre :)

Emre og Parker ville vært bra, men Guthrie hadde jo også vært morsomt å sett han sammen med Parker

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 04. Mars 2009, 12:54 »
For like. Guthrie er ikke i nærheten så god offensivt som Barton eller Emre for den saks skyld.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #224 på: 04. Mars 2009, 13:03 »
Ja, men med Parker, Barton, Emre og Guthrie ville vi ha hatt tre gode midtbane spillere, i tillegg til at Butt... Vi ville hatt offansivt og defansivt slagkraft på midten...

Vi har tapt to gode midtbanespillere de siste årene, og en lovende og god ving...