20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 186941 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Newcastle Mafia`n

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #180 på: 14. Feb. 2009, 22:32 »
Hadde ikke agùero vært noe for Toon ???
Han er rask og har evnen til å score mye når det gjelder...  :o
han scorer mot alle, og det hadde vært noe for the geordies på sjp å se 8)
Owen solgt til United....LOL

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #181 på: 14. Feb. 2009, 22:50 »
Ikke sjans i det hele tatt. For dyr, og for god.
Fantastisk spiller, men en spiller vi aldri kommer til å få :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 15. Feb. 2009, 09:26 »
Var det noen som så Kranjcar i går mot City? Han var drivende god. Han hadde vært perfekt for NUFC!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 15. Feb. 2009, 11:30 »
Hadde ikke agùero vært noe for Toon ???
Han er rask og har evnen til å score mye når det gjelder...  :o
han scorer mot alle, og det hadde vært noe for the geordies på sjp å se 8)

ironi?

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 15. Feb. 2009, 16:55 »
Har Modric hatt en god kamp for Spurs iår ?
Jeg er sjeleglad vi ikkje kjøpte han i sommer, han er en ny Karel Poborski, god i ett mesterskap, men ikkje god i seriespill. Og ja, kjenner mange veldig partiske Spursfans som mener han er ett bomkjøp til den prisen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 15. Feb. 2009, 17:28 »
Jeg er sjeleglad vi ikkje kjøpte han i sommer, han er en ny Karel Poborski, god i ett mesterskap, men ikkje god i seriespill. Og ja, kjenner mange veldig partiske Spursfans som mener han er ett bomkjøp til den prisen.

Einig. Men slik sett hadde han passa godt inn i Newcastle ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 15. Feb. 2009, 18:41 »

Modric har hatt mange gode kamper i år ja. Er en grunn til at han har blitt publikumsfavoritt da, ved siden av Vedran Corluka.
Redknapp har jo skryti noe helt for jævlig av Modric, og det er det vel en grunn til. Modric er en spiller i verdensklasse.

Hvis kompisene dine mener at Modric var et bomkjøp så kan de umulig ha sett han spille denne sesongen, for han har vært helt rå.
Jeg kjenner også en del Tottenham fans, og når vi ser Tottenham kamper så snakker vi nesten ikke om annet enn hvor god Modric er.

Luka Modric er en av de aller beste offensive midtbanespillerne i Premier League. Jeg skjønner godt at Kevin Keegan ble forbanna når Modric valgte Tottenham i stedet for Newcastle. For makan til spiller skal en leite lenge etter.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #187 på: 15. Feb. 2009, 18:43 »
Håper dette blir første og siste gang jeg forsvarer Spurs og/eller noen av spillerne deres, men Modric fyller 24 i september. Dette er hans første sesong i en liga som er helt annerledes enn den han kom fra, i en klubb som sliter like mye som oss sportslig (sett bortsett ifra cupen). Tottenham visste vel at de var en risk å kjøpe han, men på en andre siden er Luka Modric en meget god fotballspiller. 16,5 mill var kanskje litt i overkant for en spiller som ikke har bevist noe på høyt nivå. Han signerte jo før EM.
Men han har tidvis vist at han har meget gode kvaliteter.
Å sammenligne han med Karel Poborsky tror jeg blir feil, og at vi får se en bedre Modric fremover. Dessverre..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 15. Feb. 2009, 19:07 »
Det var ikke lite til opphausing av Modric heller da Mats.. Makan til spiller skal du faktisk ikke lete lenge etter, det er flere som er mange hakk bedre enn han i PL. Ja, han har stort potensiale, men har på ingen måte rettferdiggjort en prislapp på 16,5 millioner denne sesongen. Godt mulig han blir bedre med tiden, men så langt har han vært like middelmådig som resten av Spurs laget.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #189 på: 15. Feb. 2009, 21:11 »
Han startet sesongen veldig dårlig, men har spillt seg opp og har i det siste vært den beste tottenham spilleren.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 15. Feb. 2009, 21:56 »
Ja han har faktisk spilt seg opp i det siste
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 15. Feb. 2009, 22:07 »
Ok spelar med stort potensiale.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #192 på: 15. Feb. 2009, 23:32 »
Juan Román Riquelme kan godt komme til oss, men ikkje til en pris på 12mill euro som var nevnt. Han blir jo 31 år til sommeren. Men får vi han billig og han ikkje krever primadonnalønn så kan han godt spille for oss.
Newcastlesupporter siden 1992

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 16. Feb. 2009, 05:28 »
Følte for å ta meg en runk etter Monaco - OM kampen idag. Taye Taiwo altså.... Fart, ung, robust, god offensivt OG defensivt, rakettinnlegg, dødelig skuddfot, driv. Hadde blåst av 8-10 mill på han, glatt!

Bent er en god spiller. Kommer seg til sjanser selv, scorer passe masse...

Edgar? NEItakk, fåt helt frysninger av fyren

Skjelbred? Tviler på om han hadde blitt noen hit.. Vel vel, kanskje jeg tar feil.

Mitt "realistiske" lag for neste år:

-------------------------------------Harper (Krul)---------------------------------------

Beye (R.Taylor)----Bassong (S.Taylor)----?Agger?/ Colo----Taiwo (Enrique)

Jonas (Lua Lua)--Guthrie/ Barton/ Nolan/ ?Elano?/ ?Johnson?--Duff/ Løva

---------------Obafemi (Xisco)----------Bent/ Loïc Remy (Carroll)-----------------

Mange av parentesspillerne eller /-spillerne kan gå inn andre plasser også. F.eks R. Taylor istedenfor LuaLua osv.

Spillere inn: En 0-tulls centreback, en Taiwo på venstre, en kreativ midtbanemann (forhåpentligvis kan enten Barton, Guthrie eller evt Nolan ta seg av det defensive), en god spiss som ikke er ei saltstøtte, men som kommer til avslutninger som evt Martins kan jage returer på.

Spillere jeg syns kan gå: Capapa (frigis), Edgar (like greit), Viduka (god, men sjelden i form/ skadefri), Ameobi (frustrerende), Owen (høy lønn bl. a), Geremi (samme som Ameobi), Nacho (må man egentlig si noe her?), Butt (selv om han gir sitt beste, så må man vel snart se etter erstatninger), må vel kanskje slenge med Smith her pga lønna - men føler egentlig at han har mer å gi???

Rundt 20 mill £ minus litt income ala spillersalg eller lønnsbudsjettsforbedringer.. Og nei, jeg gidder ikke sutre om at Ashley ikke gidder å bruke så mye penger bla bla bla, for jeg tror han gjør det, om de rette spillerne blir tilgjengelige. Så den diskusjonen gidder vi ikke ta, for det blir bare spekulasjoner..

Men ellers, det var det jeg kom på i farta, sikkert alltids noe jeg har glemt ellerno.. Hva syns dere? Åpen for innfall på alt utenom Ashley og Taiwosaken;)
« Siste redigering: 16. Feb. 2009, 05:46 av Snusflekk »
Ja heia gutta!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 16. Feb. 2009, 13:04 »
Synes det var deilig å få vite det jeg.
Er forøvrig enig med Snusflekk ang Taiwo, han er sinnsyk!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...