20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ryan Taylor  (Lest 40082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Ryan Taylor
« Svar #15 på: 03. Feb. 2009, 19:48 »
Han kan bare be Carroll stå stille, så planet han et innlegg i panna på han. Carroll inn!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 03. Feb. 2009, 20:17 »
Unnskyld meg, men jeg må bare få det ut.
Skal Taylor ha på seg forkle når han spiller høyreback, eller skal han kle seg ut som høyreback?

Såvidt meg bekjent kaller vi det å bekle en posisjon.
Forkle tolker jeg som en av to ting: enten å kle seg ut, eller et forkle, som man gjerne bruker når man lager mat.

Sånn. Nå kan Daniel, kø1, Erlend, Frode og alle som ønsker det, skjelle meg ut etter alle kunstens regler.

Takk for oppmerksomheten.

Beklager feil valg av ord. .  ;) hehe
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Feb. 2009, 02:13 »
Creds til Joakim for å bruke innlegg nr. 10000 på grammatikk.  ;D
Hva skal du med skole når du har Joakim??  ; :P

Velkommen Mr. Taylor...
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Feb. 2009, 10:44 »
Nesten litt synd. Når jeg først hadde begynt å legge gutten for hat, så blir han Newcastle-spiller, og jeg må gå fra å hate ham, til å elske ham. Jaja, jeg klarer det helt sikkert.

Det er bare for Taylor å slå 1 god dødball, så er han elsket av meg ihvertfall :-*
Slår han fem gode og skaper to-tre store sjanser på ti dødballer, så skal jeg være strålende fornøyd.
Geremi klarer også å slå 1 god dødball. Problemet er bare at han trenger 100 forsøk for å få det til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Feb. 2009, 10:58 »
et jeg synes er gull verdt med denne signeringen er at taylor virker for meg som bunnsolid. Altså, prestasjonene hans svinger ikke så voldsomt som andre spillere. Man merker liksom ikke om han har en dårlig dag, enten er det en ok dag eller en god. Dette har jeg savnet lenge. I tillegg til at jeg slipper å se Geremi og Butt som dødballeksperter rundt 16 m, det er faen meg flaut faktisk
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Newcastle Mafia`n

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Feb. 2009, 17:14 »
Har ikke hørt så mye om han!!
Hvem klubb kom han fra ???
???
Han blir sikkert dritgod i newcastle!! ;D ;D ;D
Owen solgt til United....LOL

Newcastle Mafia`n

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Feb. 2009, 17:42 »
nææææ, ble det for et halvt år sia. Men var der fra fredag til tirsdag. Så newcastle-Mackems
Owen solgt til United....LOL

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Feb. 2009, 20:12 »
nææææ, ble det for et halvt år sia. Men var der fra fredag til tirsdag. Så newcastle-Mackems

Vær så snill og fjern d bildet av insomnia da..!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Feb. 2009, 20:39 »
Er det ikke lov å ha tidligere Newcastle-spillere, selv de mer kontroversielle, som profilbilde?
Hvis mafiaen liker Zog, så må han da få lov til å bruke det profilbildet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Feb. 2009, 16:00 »
Ryan Taylor: I'll play anywhere
Sitat fra: Ryan Taylor
?I?ve got my own preferred position which is right-back.
?But if you get that shirt, then you must give 100% wherever you are told to play.
?If the gaffer wants me to play a different role I?ll be happy to do that. I just want to play and pull on a shirt.
?As soon as I heard Newcastle were interested, I wanted to make the move. It all happened in such a short space of time.
?There were no second thoughts ? it was just a case of ?I?d love to go and play for a club like this?.?

Disse uttalelsene står litt i kontrast til hva jeg mener å ha hørt fra mannen han ble byttet mot. Herlig innstilling, og jeg tror Ryan Taylor kan bli viktig for oss utover sesongen. Blir dessuten spennende å se om vi greier å utnytte dødballfoten hans til det fulle.

"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Feb. 2009, 23:15 »
Liker Kongens treffende kommentar om det nye settet med tenner på den idioten der, som Lars vel har så fint som sin signatur :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. April 2009, 19:21 »
Jeg må jammen meg få nevne hvor elendig denne høyrefoten til Ryan Taylor er. Bortsett fra en corner mot WBA, så har samtlige av døballer vært helt på trynet. R.Taylor skuffer meg mer og mer! Måtte bare si det, selvom det sikkert er noen her inne som liker han og mener han har fantastiske døballer.
Men, denne mannen klarer ikke en dritt!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. April 2009, 20:15 »
Ryan Taylor har vært elendig etter at han kom til oss. Jeg gledet meg over at vi endelig skulle få inn en spiller som kunne slå gode dødballer. Dette har vi knapt sett, og jeg er utrolig skuffet over Taylor (i tillegg til en haug andre spillere).

Tipper Wigan sitter å ler av byttehandelen nå.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. April 2009, 20:24 »
Taylor har skuffa enormt. Hadde vært bedre om vi hadde fått kun penger for N`Zogbia og latt Taylor bli værende på JJB.

Rett og slett et bomkjøp hittil desverre. Kanskje vil han komme til sin rett i cocca cola championship?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. April 2009, 20:41 »
Fyren var jo fast i Wigan før han kom til oss, men han har jo rett og slett vært forbanna piss her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida