20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 7/2: WBA - Newcastle 16.00  (Lest 76334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #45 på: 04. Feb. 2009, 11:03 »
Hm, Colo ut, det gjør ingen ting. Flytt R.Taylor ned, og kjør på Lua Lua fra start.

Da blir backrekka slik
Taylor-Taylor-Bassong-Enrique

og midtbanen slik
Duff-Nolan-Butt-Lua Lua

Skal holde det...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Feb. 2009, 11:14 »
Taylor i midtforsvaret er selvmord...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Feb. 2009, 11:15 »
Skjønner ikke at folk ikke bryr seg om at Colo er skadet, Taylor spilte kun 5 minutter som stopper mot Sunderland men klarte likevel å vise at han var ekstremt shaky.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Feb. 2009, 11:20 »
Jeg synes ikke Colo har mange hakk bedre for å si det sånn
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Feb. 2009, 11:22 »
Colo gjorde en tabbe på 90 minutter som førte til mål, Taylor gjorde en som nesten førte til mål på 5. Selvfølgelig ikke akkurat noen eksakt vitenskap, men det har vært en tendens synes jeg, uten å ha noen statistikk som underbygger det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Feb. 2009, 12:00 »
Og dersom man skal dra fram tabber Taylor har gjort i år og de par siste årene er ikke det akkurat få heller...

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Feb. 2009, 12:17 »
Ser at dere setter opp oba på spissen, er det virkelig helt sikkert at han er tilbake?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Feb. 2009, 12:48 »
Med Taylor i midten taper vi garantert. Alt for slapphendt og plasseringssvak. Skjønner meg fortsatt ikke på de som klager på Colo. Har dere glemt hvor svake midtstoppere vi har hatt gjennom tidene? Sammen med bassong har vi nå for første gang på lenge har vi gjort et midtstopperkjøp hvor vedkommende ikke driter seg ut hver kamp. Selvsagt kan forsvarsrekka bli bedre: Vi er for lite flinke til å sette spillere i offside og blir veldig usikre i uetablert forsvar innefor vår egen 16meter. I sin 2. sesong har Enrique blitt bedre og bedre, Bassong i sin 1., og Colo har klart seg utmerket med tanke på den store tempoforandringen PL innebærer. Så lenge denne rekka får spille sammen over lenger tid tror jeg forsvarsspillet til castle vil se bedre ut enn på lang lang tid. Dessuten mangler i motsetning til mange andre klubber det  gode defensive rivjernet på midtbanen som er med og beskytter forsvaret.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Feb. 2009, 12:59 »
S
Med Taylor i midten taper vi garantert. Alt for slapphendt og plasseringssvak. Skjønner meg fortsatt ikke på de som klager på Colo. Har dere glemt hvor svake midtstoppere vi har hatt gjennom tidene? Sammen med bassong har vi nå for første gang på lenge har vi gjort et midtstopperkjøp hvor vedkommende ikke driter seg ut hver kamp. Selvsagt kan forsvarsrekka bli bedre: Vi er for lite flinke til å sette spillere i offside og blir veldig usikre i uetablert forsvar innefor vår egen 16meter. I sin 2. sesong har Enrique blitt bedre og bedre, Bassong i sin 1., og Colo har klart seg utmerket med tanke på den store tempoforandringen PL innebærer. Så lenge denne rekka får spille sammen over lenger tid tror jeg forsvarsspillet til castle vil se bedre ut enn på lang lang tid. Dessuten mangler i motsetning til mange andre klubber det  gode defensive rivjernet på midtbanen som er med og beskytter forsvaret.

Synst du ikkje Butt er god nok?.... ::)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Feb. 2009, 13:21 »
Hehe, dessverre holder ikke Butt mål Sogning. Han blir alt for treig mot de virkelig gode lagene, er ikke i stand til å ta de tunge returløpene som feks Jonas gjør.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. Feb. 2009, 14:23 »
Jeg syns fortsatt at en overdriver Tayls tabber. Så forferdelig dårlig er han ikke, og Colo har faen meg ikke bevist stort den siste tiden. Misforstå meg rett - jeg foretrekker selvsagt Colo der, men jeg syns ikke det er verdens undergang om Tayls må spille stopper heller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Feb. 2009, 14:25 »
Jeg syns fortsatt at en overdriver Tayls tabber. Så forferdelig dårlig er han ikke, og Colo har faen meg ikke bevist stort den siste tiden. Misforstå meg rett - jeg foretrekker selvsagt Colo der, men jeg syns ikke det er verdens undergang om Tayls må spille stopper heller!

Jo. Taylor plasserer seg mye feil. Jeg har rett, du har feil  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. Feb. 2009, 14:31 »

Jo. Taylor plasserer seg mye feil. Jeg har rett, du har feil  ;)

Ja, men da sier vi det! Colo plasserer seg også rett bestandig ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Feb. 2009, 15:38 »
Haha. "Taylor i midtforsvaret er selvmord" og "Taylor - nei, da taper vi"... Greit nok at unggutten har gjort noen tabber opp igjennom, men han er fortsatt en habil stopper. Han får ikke kapteinsbindet på englands u21 lag ved loddtrekning.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 04. Feb. 2009, 16:07 »
I forhold til diskusjonen Colo/Taylor, så er det ikke noen stor katastrofe om vi må bruke Taylor der i stedet for Colo. Men Colo er førstevalg, fordi han har spilt mest sammen med Bassong, og de to går veldig godt sammen. Coloccini er ikke ufeilbar, men Taylor er heller ikke noen vandrende katastrofe. Han er en svært talentfull midtstopper, som heldigvis også kan gjøre en glimrende jobb på høyrebacken om det skulle være nødvendig. Om så lenge Beye er skadet, synes jeg det er bedre enn å benke Taylor. For det vil ikke være bra for utviklingen hans.
Men Taylor er fremdeles såpass ung og ustabil at det vil være en risiko å pare ham sammen med Bassong, som ikke er så mye bedre enn sin seks måneder eldre lagkamerat, at han automatisk vil være like trygg og stabil i par med Taylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon