20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #480 på: 30. Sep. 2011, 23:39 »
West Ham mangler vel spillere som Tiote som kan gjøre jobben for to bakover og foten til Barton fremover, samt noen andre som er gode til å holde på ball og heade. :P
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #481 på: 30. Sep. 2011, 23:53 »
Har du vært og lest på west ham forumet nå Boris. Er det ikke leggetid for små speidergutter snart?
If it has tits or wheels, count on problems!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 30. Sep. 2011, 23:57 »
Nei, jeg har ikke det? Men jeg postet linken i en West Ham tråd på et annet forum og spurte om West Ham-fansen der hadde det samme synes på saken som artikkelen, men har ikke fått noe svar enda. Kanskje ikke så rart siden det kun ser ut til å være en West Ham supporter der, men får vel svar i løpet av morgendagen.

Dette er ting jeg har sagt før, og spesielt la vekt på etter at han ble solgt. Siden Tiote alltid måtte gjøre jobben for to defensivt.

Skal også nevnes at det er veldig mange andre som har nevt det samme, både her og på andre forumer.
« Siste redigering: 01. Okt. 2011, 00:01 av boris. »
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #483 på: 01. Okt. 2011, 00:08 »
He he, bare fleiper med deg.  Tiote har bedre arbeidsvillkår i år - med Loveboat på banen ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 01. Okt. 2011, 00:09 »
Jupp, noe som helt sikkert er grunnen til at Tiote ser veldig mye bedre ut offensivt i år kontra i fjor, noe som er veldig gledelig.
Nei.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #485 på: 02. Okt. 2011, 14:05 »
Hadde en samtale med lederen i scandinavia hammers om nolan i går. Han er veldig dårlig likt blandt fansen, og jobber for lite. Og skal være en boks til boks spiller, men er litt som jeg påpekte i Newcastle, han er helt blå i trynet etter 60 min. Glad nolan gikk og vi fikk ba for å si det sånn.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 02. Okt. 2011, 18:02 »
Hadde en samtale med lederen i scandinavia hammers om nolan i går. Han er veldig dårlig likt blandt fansen, og jobber for lite. Og skal være en boks til boks spiller, men er litt som jeg påpekte i Newcastle, han er helt blå i trynet etter 60 min. Glad nolan gikk og vi fikk ba for å si det sånn.

Men dei var sikkert glad for at han skåra i helga, slik at dei fekk 1 poeng.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 02. Okt. 2011, 18:57 »

Men dei var sikkert glad for at han skåra i helga, slik at dei fekk 1 poeng.

Kommer helt an på innsatsen hans resten av kampen. Crystal Palace er et lag West Ham bør og skal slå.

Nolan er definitivt ikke en spillertype jeg savner i dagens NUFC lag. Ferdighetene hans klarer jeg meg fint uten pr dags dato.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 02. Okt. 2011, 19:08 »
Så lenge vi faktisk har spisser som er i stand til å score er jeg helt enig med deg der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #489 på: 05. Juli 2019, 12:34 »
Skuffende uttalelser fra en gammel helt. Er han ute etter jobben i Newcstle mon tro?

http://www.nufcblog.co.uk/2019/07/05/absolutely-unbelievable-as-ex-nufc-star-makes-shocking-mike-ashley-claim-unforgivable/
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #490 på: 05. Juli 2019, 12:43 »
Tenkte akkurat det samme, svak søknad til fansen i så fall!
Sjokkerende at Nolan plutselig støtter Ashley, han var vel kritisk etter at han ble solgt?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 05. Juli 2019, 20:35 »
Effektiv måte å bli kvitt "helte"statusen på.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]