20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #465 på: 23. Aug. 2011, 18:19 »
Er poenget da at man antar at gamle lagkamerater og lignende ikke driver sånn selv om det ikke kommer frem i media? :P
Jeg liker det overhodet ikke - men jeg gjør ikke mer ut av det enn det det er verdt. Jeg hadde dog blitt særs irritert dersom Joey Barton ikke var transferlistet og i en annen situasjon. Det jeg kan være enig i at det er skuffende av Nolan overfor gammelfansen som han har/hadde et godt forrhold til og som slettes ikke ønsker Barton transferlistet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 23. Aug. 2011, 18:25 »
Poenget mitt er i alle fall at jeg ikke liker at Nolan lokker Barton bort fra Newcastle, og at det får meg til å mislike Nolan mer enn ellers. Hverken mer eller mindre, noe jeg mener kom ganske klart fram i mitt forrige innlegg. Har ingenting med hverken sjokk eller media å gjøre... ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 23. Aug. 2011, 18:27 »
Han prøver ikke å lokke Barton VEKK fra Newcastle, men TIL West Ham. :)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #468 på: 23. Aug. 2011, 19:42 »
Er poenget da at man antar at gamle lagkamerater og lignende ikke driver sånn selv om det ikke kommer frem i media? :P

Hehe, det er da lov å snakke sammen og det vet jeg jo at spillere gjør. Men det er likevel et skille i en offisiell uttalelse til pressen som representant for klubben, og i rollen som kompisen som er på besøk og spiller bordtennis. Er en svær gråsone dette her i forhold til "tapping up" osv.

Jeg har ikke så mye problemer med akkurat dette for å være ærlig jf. kommentaren min om transferlistingen. Men jeg kunne helt klart vært foruten at Nolan snakker slik i intervju, og det er ikke helt uproblematisk. Selv om en spiller er til salgs (for £0) så skal man være forsiktig med å snakke for mye om slikt til presse uten at klubben som eier spilleren har gitt tillatelse til eksempelvis West Ham å snakke med Barton. Det er iallefall ikke noe som det oser klasse av.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 23. Aug. 2011, 20:03 »
Jeg ser at det er dårlig gjort, spesielt overfor fansen. Den er jeg med på - og jeg liker det selvfølgelig ikke spesielt godt.
Men - Barton er jo transferlistet - noe vår klubb har annonsert selv via sin nettside. Så isolert sett, hadde man vært nøytral fan, eventuelt at det hadde bare vært en spiller som Smith eller noe lignende - så hadde det ikke vært spesielt mye å være sjokkert over. I Fabregas sitt tilfelle er det jo dog arbeidsgivere som overhodet ikke har ønsket å kvitte seg med ham - så jeg syns det igjen blir to ulike saker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 23. Aug. 2011, 20:10 »
Det jeg kan være enig i er at denne typen uttalelser på generelt grunnlag ikke har noe i avisene å gjøre. Men jeg greier likevel ikke å se problemet. Verken i forhold til Fabregas eller i forhold til Barton.

Kevin Nolan ønsker en tidligere lagkamerat til sin nye klubb. So what?
Han trenger riktignok ikke å fortelle det til hele verden, men jeg bruker ikke tid på å bli sint eller skuffet over Nolan av den grunn. Hans lojalitet ligger ikke til Newcastle.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #471 på: 23. Aug. 2011, 21:16 »
Mye triste reaksjoner. Utrolig at dere ikke lar dere affisere. Sett fra Newcastles side, som vi alle her er på, regner jeg med, er uttalelsene håpløse. Han prøver å få en av våre beste spillere til å følge ham, til den "massive" klubben West Ham, hvor han "endelig kan bli elsket igjen". Respektløst er bare forordet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 23. Aug. 2011, 21:26 »
Det er mest av alt dårlig gjort overfor sine gamle fans som han vet at en stor andel av elsker Joey Barton. Sett dog ut fra tingens tilstand ellers - så ber han en spiller som har fått tillaltelse til å finne seg en annen klubb gratis om å komme dit. Det å fri til en spiller som per definisjon har blitt erklært uønsket av sin egen arbeidsgiver om å signere for sin klubb - er i seg selv langt fra veldig ille. Ser dog at det er greit å ta det ille opp.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #473 på: 23. Aug. 2011, 21:39 »
Ja som jeg sier så er det jo en forskjell på Fabregas og Barton i og med at Barton er persona non grata av klubbledelsen mens Fabregas selv ønsket seg vekk, men klubben ikke ville selge. I Fabregas sitt tilfelle så er det vel bortimot ulovlig etter regelverket så det er jo noe helt annet i forhold til reaksjoner fra fans, klubb og forbund. Slik er det ikke for Nolan, jeg forsøkte iallefall å formidle det.

Det var bare eksempler på at jeg generelt sett synes at spillere av ulike klubber ikke har noe som helst med å uttale seg om hvor andre spillere skal og bør spille. Hvor graverende det er at Nolan gjør det vet jeg ikke, men jeg mener likevel at det er "lack of class" å holde på slik som Nolan her gjør. Noe utover det bryr jeg meg ikke særlig om.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #475 på: 23. Aug. 2011, 22:34 »
Er jo nesten litt sånn Barcelona takter over Nolan. Er jo slik klubben og treneren for spillere til å gå ut i media for å friste de til en overgang?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 23. Aug. 2011, 22:36 »
Er vel litt samme greia som Krul og Pieters er det ikke?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 23. Aug. 2011, 22:40 »
Newcastle har jo offisielt gått ut og sagt at Barton er uønsket i klubben. Ser ikke helt problemet med uttalelsene til Nolan da.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 30. Sep. 2011, 23:17 »
West Ham-fansen er ikke veldig imponert.

http://www.kumb.com/article.php?id=2944

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #479 på: 30. Sep. 2011, 23:37 »
Nolan har store svakheter ja, han er som en poor mans Lampard.. :p
Jeg har aldri rata han, så overrasker meg ikke.
If it has tits or wheels, count on problems!