Vel, hvis samtalen lød noe i nærheten av dette; "klubben har godtatt et bud på meg fra Liverpool, de sier de vil at jeg skal levere inn transfer request. Bør jeg dra til Liverpool"? hvorpå Nolan svarer "ja, Liverpool er en fantastisk klubb, vil de ha deg, og Newcastle har sagt ja, så bør du ta sjansen", så ser jeg ikke helt det store problemet. Dessuten spurte nok Andy Nolan som venn og "rådgiver" mer enn som Newcastle-kaptein. Som Newcastle-kaptein sier Nolan at det er synd å miste en så god spiller som Carroll, og at han vil bli savnet. Som personlig venn av Andy Carroll sier han "hvis Liverpool vil ha deg, og Newcastle ønsker pengene, så bør du ta sjansen". Akkurat det ser jeg bare ikke problemet med.
Jeg gidder ikke la meg hisse opp over dette. Hva annet skal han si da? "Du bør ikke dra til Liverpool fordi Newcastle vil bli så svekket hvis du drar", selv om klubben har akseptert et bud fra Liverpool, og ber spilleren levere transfer request? Carroll har neppe spurt om han skal levere transfer-request og forlate Newcastle fordi han ikke får den lønna han ønsker seg, han har etter all sannsynlighet spurt om Liverpool vil være et godt valg. Jeg greier bare ikke å se det store problemet. Vi må kunne skille mellom privatpersonen Kevin Nolan og Newcastle-kapteinen Kevin Nolan.