20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #15 på: 30. Jan. 2009, 17:08 »
Nolan er en ok signerering med tanke på den posisjonen vi er i nå. Men helt optimalt er det på ingen måte. Jeg ønsker å sikte høyere enn Kevin Nolan. God Premier League-standard, men ikke mer enn akkurat det.
I og med at vi har en prekær mangel på folk, så vil han bli en solid tilvekst. Men jeg hopper på ingen måte i taket og jubler høyt.
Men senker han Sunderland, så kan situasjonen fort forandre seg.

Alle er inne ynskjer jo å sikta høgare enn Kevin Nolan. Men so e da å stikka fingeren i jorda og innsjå at per dags dato so er dette ein veldig god forsterkning. Slik har det vore i mange sesongar no.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Jan. 2009, 17:13 »
Gi meg en spiller som vi kunne fått som er bedre enn Nolan?? Jeg kommer faktisk ikke på noen i farten..

En kriger som kan skåre mål er AKKUART det vi trenger.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Jan. 2009, 17:24 »
Bullard er en oppskrytt spiller som glimter til med et drømmemål en og annen gang. Er glad vi sitter igjen med Nolan hvis Bullard skulle vært alternativet!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Jan. 2009, 17:26 »
Tror kanskje vi hadde hatt mer nytte av Bullard fordi jeg anser han som bedre rent kreativitetsmessig, mens Nolan er en forbedra utgave av Guthrie. Men for all del, jeg er veldig tilfreds!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Jan. 2009, 17:27 »
Bullard er en oppskrytt spiller som glimter til med et drømmemål en og annen gang. Er glad vi sitter igjen med Nolan hvis Bullard skulle vært alternativet!

Får ikke vært mer enig! Bullard blåser ballen opp på tribunen 20 ganger i løpet av en kamp.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Jan. 2009, 17:33 »
Yes! Et skikkelig rivjern i alt han foretar seg! Kanskje vi kan få den sentrale midtbanen litt høyere i banen nå da!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Jan. 2009, 17:34 »

Får ikke vært mer enig! Bullard blåser ballen opp på tribunen 20 ganger i løpet av en kamp.

Klapp klapp. Dessuten er Nolan noen år yngre. Kanonsignering og ingen risiko.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Jan. 2009, 18:59 »
Men jeg er nesten litt overrasket over at Bolton solgte ham for den prisen. Noen som vet hvorfor? Har han ikke spilt fast i det siste? På kant med manager? Kort tid av kontrakten igjen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Jan. 2009, 19:03 »
Jeg har aldri påstått at det oser kvalitet av det vi har kjøpt siden vinteren 2007.
På ingen som helst måte. Men selv om Nolan har spilt 10 år i Bolton, gjør ikke det han til en klassespiller. Blant Bolton-fansen er det såvidt jeg vet SVÆRT delte meninger. Når deler av Bolton-fansen dør etter å kvitte seg med Nolan gjør det meg skeptisk. For all del, han er et rivjern, og slik situasjonen er per dags dato, så må vi være fornøyd med Kevin Nolan. Likevel ser jeg ikke på Kevin Nolan som mannen som vil skyte oss til europa. Han kan hjelpe til å redde oss fra nedrykk. Hvis vi er heldige. Men stort mer tviler jeg på at han vil bidra med.

Jeg har store ambisjoner. Jeg har alltid ment at Newcastle hører hjemme tett oppunder topp 4-5.
Derfor vil jeg aldri kunne være kjempefornøyd med Kevin Nolan. En klar forsterkning tatt i betraktning at vi ikke har nok folk til å stille lag. Men jeg er ikke sikker på om han er særlig bedre enn de midtbanespillerne vi har fra før. Guthrie ser jeg et stort potensiale i, og Barton har alltidt vært en av Englands beste offensive midtbanespillere (nei, jeg sammenligner han ikke med Gerrard og Lampard). Butt er fremdeles et glimrende anker og rivjern. Selv om alderen tærer på ham. Den Kevin Nolan jeg kjenner er på ingen måte mye bedre enn disse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Jan. 2009, 20:52 »
Mest overraskende med overgangen var vel igrunnen at Nolan måtte gjennom en medisinsk sjekk. Er det noe nytt i Newcastle?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Jan. 2009, 22:11 »
Det er vel ikke noe nytt, men det skal vel svært mye til for at overgangen skal stoppes pga dette.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Jan. 2009, 22:17 »
Det er vel ikke noe nytt, men det skal vel svært mye til for at overgangen skal stoppes pga dette.

Ironi min venn.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Jan. 2009, 00:12 »
Alltid viktig å ha spillere man vet kommer til å prestere. Kaptein i bolton i tillegg, bør kunne være med å dra lasset

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Jan. 2009, 01:27 »
Jeg er veldig fornøyd med kjøpet av Nolan. God spiller med mye erfaring fra Premier League, og en som faktisk kan score mål fra midtbanen. Han er vel ganske farlig i lufta også, om jeg ikke tar helt feil. Solid og sårt tiltrengt forsterkning, og jeg tror jeg også hadde valgt ham foran Bullard. Spesielt siden han er yngre og kostet mindre.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Jan. 2009, 12:45 »
Hvilket nr har Nolan fått?
Walking in a Keegan wonderland!