20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Livesport247.com oppgradering  (Lest 6095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Livesport247.com oppgradering
« på: 30. Jan. 2009, 09:37 »
KONGE! Snakket med de på livesport247 denne uken. Klaget litt over at de hadde et litt "smalt" program og at de hadde nesten identisk sendeskjema som canal+. Dette innebærer selvsagt at castle blir skviset ut når "storlagene" spiller samtidig. Men de kunne fortelle at de jobber mot å få stream av SHOW sport eller noe. De viser SAMTLIGE PL-kamper hver runde. Nå har de lagt ut dette på siden sin:

Breaking news!  Show Sport is finally ready as a stream here at 247. This is the only channel in the world, showing EVERY match from the Premier League, EVERY round!  Enjoy

Dritbra. Da sier hvertfall jeg adjø til P2P.  Og for knapt 100 kr i mnd for tilgang på samtlige PLkamper bør dere gjøre det også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Livesport247.com oppgradering
« Svar #1 på: 30. Jan. 2009, 10:09 »
Og jeg som sa opp abo. mitt i går ;) hehe.. Jaja, da får jeg se om jeg skal melde meg inn igjen! Dersom jeg får sett hver eneste Newcastle kamp (lide meg gjennom riktig nok) så er det verdt 100spenn i måneden ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. Jan. 2009, 10:49 »
Definitivt verdt kr 100 i mnd. Jeg har også canal+, men de har ikke vist castle i de 2 siste kampene, heller ikke livesport. Det geniale nå er at jeg kan se flere kamper samtidig, en på tv'en og en på pc'en  ;D Har meldt meg inn i et par sider som frister med 1 års medlemssskap for 8 pund. Bare tull hele sjiten. Tror det finnes sider ala lievsport der ute, men med på langt nær så god kvalitet.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Jan. 2009, 13:28 »
Hvordan er kvaliteten på livesport egentlig? Omtrent ingen hakking i det hele tatt? Vurderer om jeg skal melde meg inn. Det er lett å melde seg ut igjen eller?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #4 på: 31. Jan. 2009, 13:34 »
betaler vel via paypal så ingen problemer med å avslutte medlemsskapet.

Men dere som har sagt opp i det siste, har dere sjekket om ikke brukernavnet deres funker ennå??
Det gjør nemlig mitt - og det er vel 1-1,5 år siden jeg sluttet å betale.

Jeg betalte for 1 uke og stoppet så betalingen på paypal like etter at jeg hadde sett den kampen jeg ønsket. Jeg kan fortsatt den dag i dag logge meg inn å se kamper. ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 31. Jan. 2009, 13:54 »
Ja skjedde med meg og det fekk sjå gratis eit halvt år ca fram til eg måtte reinstallera pcn.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Feb. 2009, 12:55 »
Hehe. Det er jo ganske slue saker. Men jeg gidder ikke å gjøre det. Greit at livesport ikke er helt lovelige selv. Men de gir meg tilgang til vanvittig mye sport for veldig lite. Jeg gidder ikke bruke p2p rett og slett fordi det er dårlig kvalitet, lagger og det er 5min forsinkelse. i tillegg er det mange idioter der ute som ikke skjønner hvordan p2p fungerer og driver og laster ned mens de prøver å se kampen.  Alt dette unngår man med livesport.