20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 49989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Faen nå begynner eg å bli lei av tabbene til Coloccini. Og Ameobi er en vandrende katastrofe!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Nok et prov på vår GENIALE manager da, spille med Ameobi som såvidt har trent, mens XISCO og Løvenkrands sitter på benk.

Ja, Xisco og Løvenkrands bare MÅ være bedre enn det Ameobi er i dag.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Taper vi idag er jeg stygt redd for at vi rykker ned.  :(

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Amøben eier jo ikke innsatsvilje!!!!!!!!!

Ameobi må ut hvis vi skal klare å skape noen målsjanser i andre omgang. Enten mister han ballen, eller så klarer han å sleive til en dårlig avslutning. Ved et par anledninger burde han lagt igjen ballen til spilleren på 16 meteren istedet for å prøve å avslutte med ryggen mot mål...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Colo ser ut som en stopper til 5 kroner. Nå er jeg dritt lei alle tabbene hans. Få inn på Edgar.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Få ut ameobi sporenstreks! Gi Xisco sjansen!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
Pause. Ameobi burde aldri vært på banen, har jo ikke gjort noe, bortsett fra å fyre ballen 10 meter over mål. Carrol tar hvertfall litt iniativ. Enrique har vist klasse så langt. Trenger litt hastighet på topp. Hadde vi bare hatt Martins i form.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sette innpå Løvenkrands og spille 4-3-2-1 eller 4-2-3-1.

Jeg skjønner meg ikke på dem som vil at Ameobi skal bli. Selv om vi har lite spillere, juniorspissene kunne mest sannsynlig gjort det bedre.

BallaJazz

• Gjest
Jup.Det er amøben det vet du!.Ganske utrolig at jk starter med en så udugelig spiller...spess når vi har mye bedre alternativer på benken.

Jeg lurer på om jk gjør noen bytter? skulle ikke forundre meg om han ikke gjør noe og starter 2 omg med amøben.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fy faen. Nå må Ameobi ut. Bli byttet ut, kastet ut fra St. James' og på hodet ut Newcastle. Det er noe sykt med Kinnear som bare er nødt til å hive innpå Ameobi fra start, til og med når han har vært skadet en stund. Inn med Løvenkrands så vi får litt fart og ikke minst SKUDDBEIN der fremme, for er det noe Ameobi ikke har, så er det nettopp det. VI SKAL VINNE DENNE KAMPEN...vi må.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Desverre, det går som eg hadde spådd, vi er ferd med å tape, igjen. Skal ikkje vere mogleg.
EInaste positive i dag er Jonas, Enrique og Bassong.

Få ut Ameobi for helvette. Fyren er så jævla tragisk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
ta ut colocini å sett inpå edgar???sjys mg hlr...ta ud colocini å sett innpå xisco elr løvenkrans ;D få någe grang framover på banen..å ta ud amøben åg!!
Joey Barton 7

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
håper Duff blir bytta ut, man ser at han ikkje får te noge ting der på høyrekanten.
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Colo ser ut som en stopper til 5 kroner. Nå er jeg dritt lei alle tabbene hans. Få inn på Edgar.

Kunne like godt henta inn vokalisten i Def Leppard og eg hadde faen ikkje sett forskjell

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Syns Butt må nevnes blant de positive.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida