20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 50086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
--------------Harper------------------
----------------------------------------
R.Taylor--Bassong---Colo--Enrique
Jonas-----Nolan--Butt----------Duff
------------Carroll-Smith------------
Inn med Løvenkrands i steden for Smith og jeg er fornøyd!

Ditto. Smith er dessverre for lite flink til å komme til muligheter. Men han blør for drakta det skal han ha.

Doffi: Heldigvis trer ikke suspensasjonen til Jonas i kraft før mot WBA.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
er ikke spiderman suspendert???
Nei, han er suspendert mot WBA.

Takke faen for det
lt;3 Newcastle <3

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Tipper vi vinner denne kampen 4-1. Nolan, Carroll og Smith x 2.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg frykter vi taper denne kampen 4-0.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Forøvrig er eg bombesikker på at Cisse vil score i denne kampen.

S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg sitter med en ekkel følelse av at Michael Chopra scorer.
Og jeg tror vi alle vet hva det betyr...

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
 ;)

Chopra er ute etter scoring ja,men hvilken vei???

MICHAEL CHOPRA has never scored a competitive goal at St James? Park and admits that finally fulfilling such a dream in Sunderland colours would be special.

Chopra was born and bred a Newcastle United supporter and had hoped to have found the net during his time playing for his first club but was sold in the summer of 2006.

After graduating to the senior ranks after years as a prolific striker for the Academy, Chopra did score three times during sporadic appearances in four years with the first team. None, however, arrived at St James?.

He says he would loved to have achieved that during his time at Newcastle, although insists scoring on Tyneside for the club?s staunchest rivals this weekend would mean just as much.

?Whatever goal I score always feels the same, whether it?s for Sunderland or Newcastle,?

said Chopra. ?People talk about it because I crossed over the river and they make a big thing about it. But I just want to play football.

?It would be nice to get a goal at St James? Park, not just because it?s for Sunderland but also just to score there. I?ve played there quite a few times and I?m disappointed not to have scored.

« Siste redigering: 31. Jan. 2009, 09:39 av Having A Laugh »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley har tenkt seg på kampen. Tipper det blir presentert en del nye spillere på denne kampen. Forhåpentligvis flere enn Taylor og Nolan.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Får Chopra spille da? Jones og Cisse er jo faktisk kvalitet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley har tenkt seg på kampen. Tipper det blir presentert en del nye spillere på denne kampen. Forhåpentligvis flere enn Taylor og Nolan.

Tviler jeg på. Med tanke på hvor åpne de er rundt transfers tror jeg ikke de har holdt noe hemmelig så langt...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Tviler jeg på. Med tanke på hvor åpne de er rundt transfers tror jeg ikke de har holdt noe hemmelig så langt...

Nei, det var ikke sånn jeg tenkte. De kan jo fortsatt bli presentert på kampen, uten at de har holdt noe hemmelig - skjønner? Sånn som med Taylor og Nolan.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
skjønner;)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Får Chopra spille da? Jones og Cisse er jo faktisk kvalitet.

Chopra stiller nok ikke fra start nei.Men en matchvinner som kommer inn i 75 minutt eller noe tenker jeg.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Dette kan bli en av sesongens viktigste matcher! En sekspoengerskamp. Kinnear har uttalt at Butt tar over kapteinsbindet til denne kampen etter at Owen ble skadet. Dermed ligger det kanskje an til Butt-Nolan sentralt. Lenge siden jeg har gledet/gruet meg sånn til derbyet mot Mackems.

For en liste med utilgjengelige spillere vi har: Barton, Beye, Cacapa, Given, Gonzalez, Guthrie, N'Zogbia, Owen, Viduka, Ameobi og Martins!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sitat
?Whatever goal I score always feels the same, whether it?s for Sunderland or Newcastle,?

said Chopra. ?People talk about it because I crossed over the river and they make a big thing about it. But I just want to play football.

Jeg har aldri trodd at Chopra var noen Lee Clark, så jeg er ikke spesielt overrasket.