20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 49602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Vet ikke hvordan dette blir tatt imot, men det vil ettertiden bedømme.  For noen fantastiske kamper dette er; trøkk, rivalisering, mennesker som til daglig jobber og samarbeider blir med ett flyttet nedover på næringskjeden. En mellomting mellom menneske- og dyreriket!  Mann mot mann, en polarisering 2 grupper seg imellom med samme betingelsesløse kjærlighet til sine lag!

...................................Fülop.............................................

Bardsley.....Ferdinand..............Collins............McCartney.......

Malbranque......Whitehead.........Tainio........... Reid................

........................Cisse..............Jones...................................

Reserver
Colgan, Edwards, Diouf, Chopra, Leadbitter, Healy, McShane.

Newcastle United fikk som kjent 2 eller 3 nye mann ut mot City, og er i så måte like ømfindtlig og skadeskutt som backrekka vår, især etter at Chimbonda takket for seg etter kun 6 mnd i klubben. Vi har per idag ikke maktet å signere noen nye, så det spørs om Ricky Sbragia har samme appell som sin forgjenger Roy Keane.

http://www.dagbladet.no/2009/01/29/sport/fotball/premier_league/newcastle/4593394/

Mitt tips: Newcastle - Sunderland  1-2  (Ameobi - Jones, Cisse)
« Siste redigering: 31. Jan. 2009, 14:22 av Daniel »
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vet ikke hvordan dette blir tatt imot, men det vil ettertiden bedømme.  For noen fantastiske kamper dette er; trøkk, rivalisering, mennesker som til daglig jobber og samarbeider blir med ett flyttet nedover på næringskjeden. En mellomting mellom menneske- og dyreriket!  Mann mot mann, en poalisering 2 grupper seg imellom med samme betingelsesløse kjærlighet til sine lag!

...................................Fülop.............................................

........................Cisse..............Jones...................................

Reserver

Newcastle United fikk som kjent 2-3 nye mann ut, og er i så måte like ømfindtlig som backrekka vår, især etter at Chimbonda takket for seg etter kun 6 mnd i klubben.

http://www.dagbladet.no/2009/01/29/sport/fotball/premier_league/newcastle/4593394/

Hahahahahaha, det laget der er dårligere enn det laget Newcastle har tilgjengelig vett, og vi har mange skader! Deilig hvis stuttjukken starter for Sunderland ass, jeg tenker på Reid:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Ikke la deg lure av han nærmest vansirer drakta med sin noe korpulente konstitusjon.....   ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er et par spillere fra sland jeg gjerne kunne ha tenkt meg. Spesielt Jones, en vanvittig god spiller. Uansett en skjebneskamp av dimensjoner, ikke bare pga at rivaliseringen, men tap vil for begge bety en KATASTROFAL tabellplassering.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Man kan si hva man vil om oppstillinger og skader.Dette er et lokalderby og Sunderland vinner krigen 2-1!

WE ALLWAYS WIN 2-1.WE ALLWAYS WIN2-1,WE ALLWAYS WIN 2-1!!!!!!!!!

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Vet ikke hvordan dette blir tatt imot, men det vil ettertiden bedømme.  For noen fantastiske kamper dette er; trøkk, rivalisering, mennesker som til daglig jobber og samarbeider blir med ett flyttet nedover på næringskjeden. En mellomting mellom menneske- og dyreriket!  Mann mot mann, en poalisering 2 grupper seg imellom med samme betingelsesløse kjærlighet til sine lag!

Reserver

Newcastle United fikk som kjent 2-3 nye mann ut, og er i så måte like ømfindtlig som backrekka vår, især etter at Chimbonda takket for seg etter kun 6 mnd i klubben.

Hahahahahaha, det laget der er dårligere enn det laget Newcastle har tilgjengelig vett, og vi har mange skader! Deilig hvis stuttjukken starter for Sunderland ass, jeg tenker på Reid:)

Hahahahaha dette laget har tatt 26 poeng så langt denne sesongen.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Man kan si hva man vil om oppstillinger og skader.Dette er et lokalderby og Sunderland vinner krigen 2-1!

WE ALLWAYS WIN 2-1.WE ALLWAYS WIN2-1,WE ALLWAYS WIN 2-1!!!!!!!!!

Shalom Malachen Mackem!

Jøss, du også? Føler meg som en palestiner i downtown Tel Aviv:    :)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
MOOOOD spam av en flaskebærer!!!!

He he shalom mate.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Liten tvil om at det er spissparet til Sunderland som er det som gjør det laget "bra".. Resten er middels på sitt beste, men begge spissene er klasse.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Richardson er nok tilbake til denne.Husker dere han?Given så ikke mye til den ballen før han måtte plukke dn ut av nettet gitt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Laget til Sunderland er nok desverre langt bedre enn det vi kan stille. Cisse og Jones mot Edgar, Taylor og co, grøssar ved tanken! Alt anna enn tap vil eg seie meg fornøgd med.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Slitsomt med all Mackem spamminga her inne...

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil

Slapp av Igrinde.Du vet det roer seg etter denne kampen.Men for første gang siden 2000 tror jeg Sunderland har en stor sjanse til å ta med seg alle 3 poengene.Og jeg tipper det blir helvete i Cartoon hvis det skjer.Knuste telefonkiosker,brenning av dekk og ramponering av Big Market......moahaha

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle taper denne kampen. Vi har jo ikkje spelerar disponibel lenger, berre middelmodig dritt. Sunderland har utvilsomt mykje bedre lag tilgjengeleg til denne kampen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
http://www.safc.com/news/?page_id=16733

Da bekreftes det at Rocket Richardson er klar til søndag.Han var faktisk klar på tirsdag og men ble spart.