20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Colin Calderwood  (Lest 6866 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Colin Calderwood
« Svar #15 på: 27. Jan. 2009, 23:43 »
Er ikke rart at vi ligger der vi ligger når vi har så djevelsk gode supportere... jeg blir helt fra meg...

Greit at det å slakte denne ansettelsen er latterlig, men det er faen meg den kommentare der også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27. Jan. 2009, 23:52 »
Ulf: Jeg kjenner ikke til historien bak Calderwood og Newcastle, men etter hva jeg har lest på div. forum nå virker man generelt positive til denne ansettelsen. Tror ikke jeg har lest et eneste innlegg om hans fortid. Spesielt på NO pleier man å være flinke til å kritisere, men selv der virker stemningen positiv til Calderwood.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Jan. 2009, 00:03 »
Er ikke rart at vi ligger der vi ligger når vi har så djevelsk gode supportere... jeg blir helt fra meg...

Greit at det å slakte denne ansettelsen er latterlig, men det er faen meg den kommentare der også.

står fortsatt for den. blir helt fra meg når jeg leser disse konspirasjons teoriene som det har florert av de siste ukene.. månene...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Jan. 2009, 00:06 »
Det er ikke fansen her inne som går på SJP uke ut og uke inn. Det er IKKE fansen sin skyld at klubben skjevstyres. Det provoserer meg når noen kommer med slike håpløse antydninger. Geordiene fortjener langt bedre enn de får!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #19 på: 28. Jan. 2009, 00:09 »
Nå skal ikke jeg si at jeg ikke liker at vi har ansatt denne mannen, men har han faktisk noe å vise til? Har ikke sjekket det opp, men han fikk vel sparken av Forest? Er dette da en trener som kan føre oss oppover på tabellen? Hvor på banen spilte han som aktiv? Bottom line; har han noe å bidra med? :)

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 28. Jan. 2009, 00:14 »
Hvis den engelske fansen deler noe av de tankene som kommer her inne, så er fansen helt klart en stor grunn til at vi er der vi er. Når du skriver Geordiene fortjener langt bedre en de får så höres det litt ut som de fattige barna i Afrika.

Jeg synes ikke noe mer synd på supporterne som bor i Newcastle en i meg selv. 1 klubb, 1 gjeng supportere. Gjör ikke forskjell på folk der. Men jeg föler ikke at jeg sier noe galt når jeg sier at jeg reagerer på disse ville konspirasjons teoriene som kommer her inne. For det kan ikke folk nekte for.

Vi byr lavt for å ikke få spillerne sånn at vi sparer penger. Vi skrur opp prisen på kundeservice for at Ashley skal tjene bedre. Vi ansetter denne mannen for at supporterne hater han, sånn at supporterne glemmer Ashley og Kinnear. Ingen andre som synes at dette er litt sökt.

Frustrasjon er en ting. konspirasjon er noe helt annet...

Nå skal ikke jeg si at jeg ikke liker at vi har ansatt denne mannen, men har han faktisk noe å vise til? Har ikke sjekket det opp, men han fikk vel sparken av Forest? Er dette da en trener som kan føre oss oppover på tabellen? Hvor på banen spilte han som aktiv? Bottom line; har han noe å bidra med? :)
Så Tony Adams vil ikke kunne bidra med noe i trener kabalen i Newcastle? Sammy Lee? Det finnes fullt av gode trenere som feilet som managere. Det er ikke noe argument at man er sparket som manager.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 28. Jan. 2009, 00:19 »
Nei det gjør du vel ikke, du har jo tross alt levd som en working class hero i Newcastle, du har vel gjerne også vært med på alle oppturene og nedturene til laget - og alikevel møtt opp på stadion, samt reist utallige mil opp og ned i England og støttet laget som ingen andre bortesupportere gjør omtrent. Du har også sikkert betalt i dyre dommer for å se Newcastle spille denne sesongen, spent etter de fantastiske lovnadene vi har fått iløpet av de siste par årene.
Nei, da skjønner jeg deg jo godt! Det er supporterne sin feil, det er geordiene sin feil.
Det er hovedsaklig inkompetente leder over flere år sin feil, både folk uten økonomisk peiling, og folk uten sporstlig kompetanse og ballene som kreves.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #22 på: 28. Jan. 2009, 02:04 »
Enig med hva du sier der Kristoffer. Det er mer søkt å si at det er fansen sin skyld at vi er der vi er nå, enn å komme med at det er "konspirasjonsteorier".
Jeg må si at jeg synes kanskje at fansen kan være i overkant kritisk til tider, men så har ikke jeg fått med meg tiden før Robson. Jeg har vært en Newcastle-fan lenge, men har ikke vært på det stadiet at jeg lusker rundt på diverse forum og slik før de siste 5 årene. Derfor vet jeg ikke hvordan tiden var før. Da vi faktisk var en storklubb. Så det er fullt mulig at fansen har et veldig godt grunnlag til sin kritikk! Men fansen er i mine øyne det viktigste Newcastle United FC har, og det er derfor veldig viktig å høre på hva de har å si!
Det skal også sies at den tiden jeg har fulgt virkelig nøye med på NUFC, har vi slitt under, på en eller annen måte, et inkompetent styre. Være seg fotballfaglig, eller økonomisk....

Erlend: Sa jeg at Tony Adams og Sammy Lee er dårlige trenere? Eller for den del, sa jeg at Colin Calderwood er det? Jeg spurte om noen visste om han hadde noe å bidra med. Jeg synes det var et ganske fair spørsmål, og jeg har ikke noe inntrykk av han. Men hvis han fikk sparken av Forest, føler jeg det er et naturlig spørsmål å stille.....
« Siste redigering: 28. Jan. 2009, 02:05 av Anders28 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 28. Jan. 2009, 02:30 »
Der vil være idioter i alle supporterskarer, men jevnt over har jeg uten tvil et inntrykk av at geordiene er et stolt folkeslag som har vært meeeeeget trofaste mot eget lag, og måttet oppleve langt flere opp og nedturer enn de fleste supportere i England.
Og det er da et farlig tegn når det slik jeg har forstått det, brer seg en slags apati blant supporterne. Om du leser nufc.com som er en GLIMRENDE kilde blant Newcastle-fans, ser du at de helt klart er jævla kritiske til Ashley, men kravene de stiller er alt annet enn usaklige. De krever hovedsaklig at Ashley tar noen form for tak i situasjonen og tør stå frem - istedet for å tie samt virke totalt handlingslammet. Om du har lest kunngjøringene fra NUSC ser du at deres syn heller ikke er på noen måte urimelig. Fansen er med rette svært redde for hvor klubben vår er på vei hen. Og husk da en ting - da mener jeg ikke at de skal vise dette med hver mulige anledning på stadion. Det gjør de heller ikke - de støtter fortsatt opp om laget. Men de må få lov å etterlyse handling. De fortjener mer enn hva dagens situasjon gir dem.
Husk at Sir Alex fikk sin del stick fra fansen da han slet i starten av sin karriere i ManU, men ledelsen sto ved ham.
Ashley har gjort ufattelig mange feilvalg med denne klubben allerede. Det starta da han sparka Allardyce, spør du meg.
« Siste redigering: 28. Jan. 2009, 02:34 av Kristoffer »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #24 på: 28. Jan. 2009, 02:48 »
Som den sangen Geordie Boot Boys: ...we are the loyalist football supporters the world has ever had.
Det er nok ikke så jævlig langt fra sannheten det. Jeg sitter med et inntrykk som du bekrefter Kristoffer. Jeg ser ikke på Toon Army som urimelige. De har totalt sett funnet seg i mye rart, og at man blir frustrert, og ikke minst redd, for hva som skjer med klubben, skjønner jeg godt. Det er jeg selv.
Jeg føler at for Geordiene er ikke Newcastle noe man snakker om i helgene og rett før, under og etter kamp. Det snakkes om det hele tiden. Det er en religion. Og da finner man seg ikke i hva som helst. Gudskjelov!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Feb. 2010, 20:58 »
http://www.nufcblog.org/2010/02/remember-when-the-whole-country-was-laughing-at-us/

Må dra frem denne tråden igjen, da mannen har åpnet kjeftet sin for første gang. Hvertfall kan ikke jeg huske å ha lest et intervju med han :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Okt. 2010, 18:02 »
Ansatt som ny Hibernian-manager!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Okt. 2010, 18:16 »
Hva faen?!
Er ikke offisielt? Ser det bare er rykter om at du vil snakke med han?

Sky Sports News understands managerless Hibernian have asked Newcastle United for permission to speak with Colin Calderwood.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Okt. 2010, 18:18 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Okt. 2010, 18:20 »
Hmm. Javel da Daniel, får godta linken din ;)

Da er det bare å hente inn et skikkelig fotballhode. En ass. manager som kan tilføre noe nytt.