20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker har endelig signert  (Lest 4863 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Parker har endelig signert
« på: 15. Juni 2005, 20:56 »
Parker signerte 5 års-kontrakt
Skrevet av Nordin, 15 Juni 05

Det finnes ikke lenger noen tvil: Scott Parker er endelig blitt 100% klar for Newcastle. Den tidligere Chelsea-spilleren signerte i dag en 5-års-kontrakt med klubben, og sier han aldri var i tvil om hvor han ville da Newcastle kom på banen. Det betyr at Everton og Tottenham må se seg om etter en annen sentral midtbanespiller før sesongen starter.

- Alle vet at Spurs også var interesserte og at jeg kunne blitt i London sammen med familien min, men jeg valgte heller Newcastle. Det sier det meste. Selv om laget underpresterte i fjor så er det liten tvil om at Newcastle er en storklubb. Dette er klubben for meg, sa Parker etter at overgangen ble klar.

Scott Parker ble kjøpt fra Charlton til Chelsea for £10 mill i januar 2004, men har slitt med å få spilletid i storklubben. Dette kan selvfølgelig forklares med at Makelele, en av verdens beste midtbanespillere, har innehatt posisjonen Parker ville spilt i.

Parker er en sentral midtbanespiller som har store defensive kvaliteter.

Bildet ovenfor er hentet fra de offisielle sidene..

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1 på: 15. Juni 2005, 21:01 »
Godt å få det endelig bekreftet etter alle ryktene og skrivene om at han skulle komme.
Et meget spennende kjøp.. :P
åtte Chelskji brenne!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Juni 2005, 21:05 »
Herlich!

Da er det bare å begynne å glede seg til vi får se han i aksjon da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #3 på: 16. Juni 2005, 06:36 »

we have get Scott Parker! 8)

Name Scott Parker

Club Newcastle United

DOB 13 Oct 1980

Height 5 9

Born Lambeth, England

Competition Team Apps G YC RC

Barclays Premiership Chelsea 1(3) 0 1 0
UEFA Champions League Chelsea 3(1) 0 0 0
Carling Cup Chelsea 3(0) 0 0 0

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Juni 2005, 16:19 »
dette er en kjempe sommer glede!!

Ps: Noen som hvet hvor premier league merke skal være på drakten..har nettop kjøpt ny drakten til Newcastle

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Juni 2005, 16:48 »
Jeg aner dessverre ikke på hvilket erme PL-merket skal være.

Forøvrig kjenner jeg at kjøpet av Parker har skapt en ny optimisme, og jeg begynner å glede meg til moroa starter igjen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Parker har endelig signert
« Svar #6 på: 16. Juni 2005, 17:09 »
Dette er ihvertfall et bevis på at også Souness kan hente klassespillere. Boumsong og Parker er definitivt det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Juni 2005, 17:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Dette er ihvertfall et bevis på at også Souness kan hente klassespillere. Boumsong og Parker er definitivt det.

Selvsagt klarer han å hente klassespillere. Det er da vel ikke første gang han gjør det?

Det største problemet er ikke de spillerne han kjøper, ei heller alle spillerne han selger, selv om noen av dem er under enhver kritikk. Det største problemet er det som foregår ute på banen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Juni 2005, 18:23 »
Sitat fra: "Joakim"

Selvsagt klarer han å hente klassespillere. Det er da vel ikke første gang han gjør det?

Det største problemet er ikke de spillerne han kjøper, ei heller alle spillerne han selger, selv om noen av dem er under enhver kritikk. Det største problemet er det som foregår ute på banen.

Jeg driter i om vi ikke klarer å prestere på banen i de første månedene om han henter spillere som Parker, Emre, Boumsong, Saviola og Van Buyten. Da har han ihvertfall skaffet et solid lag til neste manager, som mes sannsynlig tar over iløpet av kommende sesong om ikke Souness får det til.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Juni 2005, 22:20 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg driter i om vi ikke klarer å prestere på banen i de første månedene om han henter spillere som Parker, Emre, Boumsong, Saviola og Van Buyten. Da har han ihvertfall skaffet et solid lag til neste manager, som mes sannsynlig tar over iløpet av kommende sesong om ikke Souness får det til.

Det beste hadde jo uten tvil vært om vi hadde fått en pangåpning, og til en forskjell vært med fra starten av, istedet for å måtte drive å kjempe oss oppover tabellen, som vi etterhvert har blitt vant til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #10 på: 17. Juni 2005, 07:55 »
Hadde vært bra med Emre, Parker, Saviola, Van Buyten, Miguel/MC, Benayoun.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Juni 2005, 08:03 »
Sitat fra: "Noreng"
Hadde vært bra med Emre, Parker, Saviola, Van Buyten, Miguel/MC, Benayoun.

Benayoun har skrevet under for UEFA cup mesterene. Altså den andre klubben til Roman.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Juni 2005, 08:10 »
Såpass, er han så god da? Han imponerte ikke mot Irland ifølge flere Newcastle sider. Selvom han skaffet straffe.

Noreng

• Gjest
« Svar #13 på: 17. Juni 2005, 08:11 »
Hadde trudd han og Boa på sidene.

Hadde vært en drøm

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Juni 2005, 08:14 »
Sitat fra: "Noreng"
Hadde trudd han og Boa på sidene.

Hadde vært en drøm

Er ikke begge venstre da?