20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Løvenkrands  (Lest 46472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Peter Løvenkrands
« Svar #180 på: 02. April 2010, 14:24 »
Noen har kanskje fått med seg i dag at Hughton prater om å sette seg ned med Ashley og Llambias for å prate om en forbedret kontrakt etter sesongen? :P

Leste et sted at Ashley ikke var så gira på og ta med Hughton neste sessong. Det er jo typisk det. Endelig en manager som gjør det bra igjen, og som er populær blant fansen, så skal han ikke få fortsette

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 02. April 2010, 14:27 »
Nå ser jeg forøvrig at jeg forvirra meg inn på en helt feil tråd når jeg skrev det derre, så det må jeg bare beklage! :P
Det er bare vrøvl, Hughton er Newcastle-manager come 1. september 2010, så sant ingenting ekstraordinært skjer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 02. April 2010, 15:19 »
Noen har kanskje fått med seg i dag at Hughton prater om å sette seg ned med Ashley og Llambias for å prate om en forbedret kontrakt etter sesongen? :P

Leste et sted at Ashley ikke var så gira på og ta med Hughton neste sessong
. Det er jo typisk det. Endelig en manager som gjør det bra igjen, og som er populær blant fansen, så skal han ikke få fortsette

Jeg leste at Ashley ville vente å se hvordan Chris Hughton gjør i Premier League før han gir han en ny kontrakt, jeg, og det jo i grunn det riktige og gjøre, synes nå ihvertfall jeg.
Chris Hughton har gjort en bra jobb denne sesongen, men jeg tror det at vi leder tabellen sier mer om kvaliteten i stallen enn om Chris Hughton. Vi har flere gode og erfarne Premier League spillere i stallen og er uten tvil det beste laget i Championship.
Etter å sett laget og spillerne vi møter i år så er det ingen tvil om at vi har en langt sterkere stall enn de andre lagene i ligaen. Og West Brom som er det nest beste laget i ligaen har vi jo spilt mot 3 ganger denne sesongen uten å vinne mot. I mine øyne er samtlige lag i Premier League bedre enn West Brom, så jeg må innrømme at jeg er litt redd for hvordan det går med Newcastle i Premier League. Men det er ingen tvil om at Chris Hughton må få sjansen også neste sesong, men dersom vi ligger helt nede i gjørma ved juletider neste sesong, så mener jeg at vi burde ansette en etablert manager. Men han må få sjansen. Virker jo også som spillerne er fornøyde med Hughton.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. April 2010, 17:16 »

Leste et sted at Ashley ikke var så gira på og ta med Hughton neste sessong
. Det er jo typisk det. Endelig en manager som gjør det bra igjen, og som er populær blant fansen, så skal han ikke få fortsette

Jeg leste at Ashley ville vente å se hvordan Chris Hughton gjør i Premier League før han gir han en ny kontrakt, jeg, og det jo i grunn det riktige og gjøre, synes nå ihvertfall jeg.
Chris Hughton har gjort en bra jobb denne sesongen, men jeg tror det at vi leder tabellen sier mer om kvaliteten i stallen enn om Chris Hughton. Vi har flere gode og erfarne Premier League spillere i stallen og er uten tvil det beste laget i Championship.
Etter å sett laget og spillerne vi møter i år så er det ingen tvil om at vi har en langt sterkere stall enn de andre lagene i ligaen. Og West Brom som er det nest beste laget i ligaen har vi jo spilt mot 3 ganger denne sesongen uten å vinne mot. I mine øyne er samtlige lag i Premier League bedre enn West Brom, så jeg må innrømme at jeg er litt redd for hvordan det går med Newcastle i Premier League. Men det er ingen tvil om at Chris Hughton må få sjansen også neste sesong, men dersom vi ligger helt nede i gjørma ved juletider neste sesong, så mener jeg at vi burde ansette en etablert manager. Men han må få sjansen. Virker jo også som spillerne er fornøyde med Hughton.

Kvaliteten i stallen skal jo Hughton ha masse skryt for da. Skaffet folk på lån når vi har trengt det, styrket stallen i januar (med unntak av Best, ubrukelig foreløbig hvertfall), og sørget for at ingen ble solgt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. April 2010, 17:30 »
Ikke tvil om at CH drar nytte av en sterkere stall enn alle andre konkurrenter i wanker. Men likevel har han gjort en fantastisk jobb, spesielt fordi han har klart å forene en spillergruppe som tidligere var i opprør. Og det tror jeg er en  like viktig jobb som nesen for talenter og taktiske vurderinger:.  Det er utrolig hva man klarer å få ut av spillere så lenge man klarer å trykke på de rette knappene. Et premieeksempel på hvordan man IKKE skal gjøre det var jo Castle i fjor: På papiret hadde vi et alt for godt lag til å rykke ned. Nedrykket skyltes mange årsaker, men dårlig håndtering av spillergruppa var definitivt en av hovderårsakene, tror jeg.

Har stor tiltro til at MA ikke sparker CH neste sesong. CH har gjort en formidabel jobb, har blitt helt hos fansen og jeg tror førstnevnte ikke vil påkalle seg fansens vrede nok en gang
å sparke CH. Målet vårt neste sesong må være å holde oss, så lenge vi klarer det er jeg meget fornøyd med laget og CH.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 04. April 2010, 03:27 »
Håpar verkeleg å få sjå Løvenkrands i Sør-Afrika i sommar, sjølv om Olsen (når han har brukt Løva) ser på han som ein vingback.. (?). Løvenkrands har utvilsamt kvalitet til å score eit par mål for danskane i sommar.
« Siste redigering: 04. April 2010, 13:15 av Hans J »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 04. April 2010, 20:21 »
Løven har jo selv sagt at han ikke vil til VM i sommer dersom han blir spurt - rett og slett fordi han trenger fri fra fotballen ei stund i sommer pga farens død.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 05. April 2010, 11:24 »
OK. Dei uttalelsane har gått meg hus forbi. Synd for danskane som sikkert kunne trengt eit gjennombrotshissig hurtigtog der framme.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 05. April 2010, 20:14 »
Fint for oss som ikke vil ha langtidsskade på Løven da, samt ikke liker Danmark :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 06. April 2010, 18:32 »
Fint for oss som ikke vil ha langtidsskade på Løven da, samt ikke liker Danmark :P
Håper også at Morten Olsen holder seg langt unna Løvenkrands etter VM.
Til det er Løven altfor viktig for oss, og vil trolig være det neste sesong også.
Og dessuten vil han jo bare gjøre Danmark bedre, og det er ingen fordel for Drillo.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Michael

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • nufc-denmark.com
« Svar #190 på: 20. Mai 2010, 21:46 »
Håper også at Morten Olsen holder seg langt unna Løvenkrands etter VM.
Til det er Løven altfor viktig for oss, og vil trolig være det neste sesong også.
Og dessuten vil han jo bare gjøre Danmark bedre, og det er ingen fordel for Drillo.

Løvenkrands passer ikke ind i den danske opstilling.

Danmark spiller 4-5-1 eller 4-3-3 med 1 angriber på toppen og det vil altid være Nicklas Bendtner.

Desværre, havde gerne set ham til VM.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 05. Okt. 2010, 15:06 »
Løven er tatt ut på landslaget til Danmarks EM-kvallik nå. Ganske spesielt egentlig, så lite han har spilt.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 05. Okt. 2010, 16:07 »
Håper han starter mot Wigan også.. Har en følelse om at han scorer om han spiller på topp sammen med Carroll i den kampen ;)

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #193 på: 05. Okt. 2010, 17:06 »
håper han får flere kamper nå...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 21. Jan. 2011, 11:26 »
Har ikke vår danske venn spilt endel ving tidligere?

Kan være verdt å ha i bakhodet nå som det begynner å bli tynt i rekkene på midtbanen samtidig som vi har for mange spisser og Løven er misfornøyd med for lite spilletid.